مجله تاپ‌ناز‌

پیشگیری از نارسایی جنسی مردان با گوجه فرنگی

پیشگیری از نارسایی جنسی مردان با گوجه فرنگی

گوجه فرنگی به دلیل داشتن مواد آنتی اکسیدان رادیکال های آزاد را در خون از بین می برند. رادیکال های ازاد باعث نارسایی جنسی و بیماری های دیگر می شود.

 

با گوجه فرندگی نارسایی جنسی را از خود دور کنید

ناتوانی جنسی همیشه مثل کابوسی برای همه مــردان بوده است. هرچـنـد کـه امـروزه با پیشرفت های عــلمی و داروهـایی که برای درمان این مشکل ساخته شده اســت دیـگـر مـسئله وحشـتناکی به نظر نمی آید. امـا راه هـایی هـم وجـود دارد که بتـوان این مشکـل را بـدون اسـتـفاده از دارو بـرطـرف کـرد. پـس قـبـل از اینکه توی خـرج بیفتـید و از بعضی از این داروها که گاهی بسیار خطرناک هم هستند اسـتـفـاده کـنـید، بهتر است که این درمان های طبیعی را هم تجربه کنید.

رادیکال های آزاد اکسیژن در سرم خون تاثیرات منفی ای بر روی بدن مردان می گذارند که مهم ترین آن ها ناباروری است.در واقع این رادیکال های آزاد می توانند بر روی اسپرم مردان تاثیر بگذارد.این موضوع سبب می شود به طریقی بتوانیم از این موضوع پیشگیری کنیم.مصرف آنتی اکسیدان های مختلف می تواند مانع از عمل مخرب رادیکال های آزاد بر روی اسپرم و در نتیجه ناباروری شود.

 

پیشگیری از نارسایی جنسی مردان با گوجه فرنگی

با گوجه فرنگی نارسایی جنسی را درمان کنید

اسپرم مردان حاوی مقادیر زیادی چربی است و تخریب اکسایشی موجب کاهش عملکرد آن و ایجاد ناباروری در مردان می شود .

مصرف آنتی اکسیدان های مختلف می تواند از عمل مخرب رادیکال های آزاد بر اسپرم جلوگیری نموده و موجب بازگرداندن فعالیت اسپرم و افزایش میزان باروری آن گردد. به طوری که مصرف روزانه لیکوپن موجب افزایش میزان لیکوپن سرم خون و در نهایت دوباره فعال شدن اسپرم ها و افزایش دانسیته آن ها (شاخصی از فعالیت اسپرم) گردیده است.

مصرف مداوم لیکوپن به منظور برطرف نمودن نارسایی جنسی در 36 % مردان پاسخی مناسب را به همراه داشته که به علت ویژگی آنتی اکسیدانی لیکوپن در کاهش رادیکال های آزاد اکسیژن بوده است.

جلوگیری از نارسایی جنسی مردان با گوجه فرنگی

مطالب مشابه را ببینید!