مجله تاپ‌ناز‌

چه تیپ مردانه ای را خانم های خیلی می پسندند؟

چه تیپ مردانه ای را خانم های خیلی می پسندند؟

اگر می خواهید دل یک خانم را ببرید و توجه او را جلب کنید اول از همه باید ظاهر و تیپی مناسب داشته باشید. پس باید بهترین و جذاب ترین مدل لباس ها را به تن کنید تا اولین قدم را بردارید. اما خانم ها چه نوع تیپی را می پسندند؟

 

خانم های چه نوه تیپ مردانه ایرا می پسندند؟

کت مردانه

حتما شما هم مانند دیگر آقایان فکر می کنید که کت را تنها باید برای مراسم رسمی مانند میهمانی یا قرارهای کاری به تن کرد اما این را هم بدانید که خانم ها آقایان کت پوش را در هر حالتی دوست دارند. البته فراموش نکنید کتی که به تن می کنید باید به خوبی روی تن تان بنشیند.

 

طبق گفته روان شناسان، آقایانی که اندام v شکلی دارند، در کت و شلوار جذاب تر به نظر می رسند. اندام v شکل نشان دهنده سلامت فرد و میزان تستسترون بیشتر در بدن اوست.

 

مطمئنا پوشیدن کت شما را مردانه و زیباتر خواهد کرد، به این شرط که کاملا فیت تن تان باشد، در غیر این صورت نتیجه ای برعکس خواهد داد. به بیانی کت نشانه ای از موفقیت و قدرت مردان در جامعه است.

 

ساعت مچی

بسیاری از مردم برای چک کردن ساعت، از گوشی همراه شان استفاده می کنند اما اگر می خواهید به عنوان یک مرد جذابیت تان بیشتر شود، از ساعت مچی برای فهمیدن زمان استفاده کنید. از آنجا که ساعت مچی شما را جذاب تر می کند، برای هر مردی واجب است.

از طرف دیگر خانم ها، آقایانی را که به جزییات اهمیت می دهند می پسندند، به همین دلیل اگر روی مچ تان ساعت مچی ببینند، بیشتر به سمت شما کشیده می شوند. ساعت مچی می تواند دلیل خوبی برای شروع یک مکالمه میان شما و خانم مورد علاقه تان باشد.

 

بهترین مدل ساعت نیز ساعتی به سبک مینیمالیست یا ساده گرایی است. این مدل ساعت ها در عین سادگی، بسیار چشمگیرند. به عنوان مثال برند « The Fifth» یکی از برندهای مورد علاقه شیک پوشان است. علاوه بر سادگی، شما می توانید با توجه به رنگ لباس یا حتی رنگ پوست بدن تان، رنگ های مختلف آن را امتحان کنید.

 

عطر مردانه

عطر یکی از عوامل تاثیرگذار بر انتخاب خانم ها در  مورد شریک زندگی شان است. طبق تحقیقاتی که در اروپا انجام شده، خانم ها عطر را بیش از دیگر نشانه های ظاهری در انتخاب طرف مقابل شان موثر می دانند. بنابراین قدرت آن را نادیده نگیرید.

 

در مرحله بعدی، هدف شما انتخاب عطری مناسب است. از آنجا که هر فردی شخصیت مربوط به خودش را دارد، بهتر است در این مورد به خصوصیات اندام تان توجه کنید. شاید مجبور شوید که تا انتخاب بهترین عطر، اسانس های متفاوتی را امتحان کنید.

همچنین :  معرفی 5 “عطر مردانه” که خانم ها خیلی می پسندند!

رنگ صورتی

معمولا آقایانی که رنگ صورتی به خصوص رنگ ها پاستلی می پوشند، اعتماد به نفس بیشتری دارند. خانم ها نیز  نه تنها رنگ صورتی بلکه اعتماد به نفسی که  آقایان از پوشیدن این رنگ لباس ها به دست می آورند را بیشتر می پسندند. رنگ صورتی منتقل کننده احساسات مثبت نیز می باشد. تحقیقاتی که در فرانسه انجام گرفت نشان می دهد افرادی که رنگ صورتی به تن می کنند، نسبت به دیگران شاد ترند.

 

ترکیب این رنگ در کنار رنگ های دیگری چون سفید یا سبز، شادابی چهره شما را دو برابر می کند. پس مطمئن باشید که با این رنگ دل خانم ها را نیز به دست خواهید آورد.

 

شلوار جین مردانه

شلوار جین جزو آن دسته از لباس هایی است که هیچ گاه از مد نمی افتد. هر فردی، بدون توجه به سن و موقعیت اجتماعی خود، می تواند آن را به تن کند. اما به تنها چیزی که هنگام پوشیدن آن باید دقت کنید، اندازه آن است.

 

اگر چه پیدا کردن شلوار جینی که فیت تن تان باشد، ساده نیست اما بهتر است تا زمانی که برند محبوب تان را پیدا کنید، شلوار جین برند های مختلف را امتحان کنید تا با آزمون و خطا ببینید که کدامیک از آنها برای اندام شما مناسب تر است. از پوشیدن شلوار جین های سایز بزرگ نیز به شدت خودداری کنید.

 

کفش مردانه

یک کفش خوب نشان دهنده آن است که جزییات برای شما اهمیت زیادی دارد. از روی کفش های شما، خانم ها می توانند برداشت های زیادی از شخصیت تان داشته باشند، حتی قبل از این که شما کلامی را به زبان آورید.

 

کفش های کهنه، حتی اگر لباس های خوبی به تن داشته باشید، کل ظاهر شما را نامناسب نشان خواهند داد و ثابت می کنند که شما برای خودتان اهمیت زیادی قائل نیستید که این اصلا خوشایند نیست. پس شک نکنید که کفش ها، ارزش سرمایه گذاری را دارند. خانم ها نیز کفش های تمییز و نو، به خصوص چرمی، را می پسندند بدین دلیل که نمادی از موقعیت و ثروت است.

 

این را هم به یاد داشته باشید که حتی مدل چرم کفش تان نیز اهمیت دارد. به عنوان مثال چرم جیر برای رویدادهای اجتماعی و چرم پوست گاو برای مراسم رسمی تر مناسب است.

 

دهان خوشبو

یکی از ساده ترین و ارزان ترین راههای جذب دیگران، خندیدن است. اما آیا هر خنده ای جذابیت دارد؟ مسلما خیر. تنها دندان های تمیز و دهان خوش بوی شماست که دیگران را جذب خود خواهد کرد. این مورد دیگر نیازی به پول خرج کردن ندارد. پس خودتان و دیگران را از آن دریغ نکنید. خانم ها نیز آقایانی را که با خنده ای بر لب به آنها نزدیک می شوند، بیشتر می پسندند.

 

بنابراین همیشه بگویید «سیب»، البته به شرطی که دندان هایتان را مسواک بزنید، نخ دندان بکشید، آب زیاد بنوشید و هر 6 ماه یک بار به دندان پزشکی مراجعه کنید.

 

اعتماد به نفس

شاید تمام موارد بالا را رعایت کنید، به عنوان مثال لبخندی زیبا داشته باشید یا لباس هایی لاکچری به تن کنید اما اگر اعتماد به نفس بالا نداشته باشید، هیچ کاری را از پیش نخواهید برد. تنها با اعتماد به نفس است که تمام مسائل به آسانی حل می شوند. پس به خودتان مدام بگویید که شما فردی جذاب هستید، سپس خواهید دید که دل هر فردی را به راحتی به دست خواهید آورد.

مطالب مشابه را ببینید!