مجله تاپ‌ناز‌

چگونه لباس بپوشیم که جوان و جذاب به نظر برسیم؟

چگونه لباس بپوشیم که جوان و جذاب به نظر برسیم؟

سبک لباس پوشیدن شما چگونه است؟ آیا همیشه فکر می کنید لباس هایتان تکراری است و جذابیتی ندارد؟ آیا لباس ها باعث می شود که شما جوان به نظر نرسید؟

روش پوشیدن لباس جوری که شما را جذاب و جوان نشان دهد

به گزارش تاپ ناز و به نقل از آی بانو؛ بسیاری از ما هیچ‌گاه شانس کمی جوان‌تر به نظر رسیدن را پیدا نمی‌کنیم، چه برسد به پنج سال ! خوب، در اینجا اثبات می‌کنیم که این فقط یک رویا نیست. در اینجا ۶۶ مورد از روش‌های خاص برای تغییر در ظاهر را آورده‌ایم که سالها از آن غافل بوده‌اید.

جسور باشید

به نظر می‌رسد که وسواس ناشی از موقر بودن گاهی ما را به سوی کسل‌کنندگی و سبک‌های از مد افتاده هدایت می‌کند. در هر سن و سالی که هستید، همیشه می‌توانید با استفاده از وسایل تزئینی کمی جسارت به خرج دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک وسیله هیجان‌انگیز یا غیرمنتظره به لباس‌های معمول خود بیافزائید. این وسیله تزئینی می‌تواند یک روسری، دامن یا بلوزی با چاپی غیرمتعارف روی لباس ساده شما باشد.

کمی پویایی به خرج دهید

یک تاپ راه‌راه باعث می‌شود تا سرزنده‌تر و قوی‌تر به نظر برسید. در این موارد، الویت با راه‌راه‌های افقی باریک است، زیرا راه‌راه‌های پهن شما را درشت‌تر نشان می‌دهد. لباس‌های خال‌خالی نیز همان تاثیر مثبت راه‌راه‌ها باریک را بر ظاهر شما خواهند داشت.

بر سبک منحصر به خودتان تاکید کنید

از وسایل تزئینی خاصی استفاده کنید تا حقیقتاً با آن بدرخشید. یک گردنبد بزرگ، یک جفت گوشواره درشت یا دستبدی برجسته که کیپ دستان شما باشد. در این مورد، بهتر است که بیش از این‌ها از چیزی استفاده نکنید یا فقط یک چیز بسیار ریز که چندان قابل توجه نباشد.

صورت خود را براق کنید

هر چه صورت شما براق‌تر باشد، ظاهرتان جوان‌تر و مطمئن‌تر به نظر می‌رسد. یکی از موثرترین روش‌ها برای ایجاد درخشندگی در صورت پوشیدن یقه سفید است. پوشیدن پیراهنی با یقه سفید بهتر از بلوز است.

مسئله رنگ را مدنظر بگیرید

لباس‌های زرد لیمویی، سبز نعنایی و قرمز مرجانی برای اینکه جوان‌تر به نظر برسید، فوق‌العاده عمل می‌کنند. یک پیراهن، دامن یا بلوز به این رنگ‌ها عالیست. در این مورد، بهتر است لباسی ساده و خوشدوخت را انتخاب کنید.

جین بپوشید

شلوارهای جین انتخاب فوق‌العاده‌ایی برای تاکید بر فرم بدنی و پوشاندن معایب اندام است و عنصری ضروری در کمد لباس همه خانم‌ها. شلوارهای لی تاکیدی بر جوانی است، بنابراین می‌تواند ظاهر افراد را چند سال جوان‌تر نشان دهد.

چند نکته مفید دیگر

لباس‌هایی از جنس طبیعی با سطحی صاف و اتوکشیده انتخاب کنید. لباس‌های چروک یا تنگ، چین و چروک‌ صورت را نمایان‌تر می‌سازد، به ویژه اگر بلوز، ژاکت، روسری و یا لباس‌هایی که به صورت نزدیک‌ترند، چروک باشند. لباس‌هایی از جنس پشمی و نخ موسوم به فاستونی شما را پیرتر نشان می‌دهند.

از ست کردن لباس‌هایتان همچون پوشیدن تاب با دامن یا شلوار از جنس مشابه، اجتناب کنید. تنها مکانی که این سبک موثر واقع می‌شود در محل کار است. در موارد دیگر، لباس‌هایی را انتخاب کنید که با هم هماهنگ باشند اما از نظر جنس و رنگ یکسان نباشند.

لباس‌های مشکی، خاکستری و بژ نباید رنگ قالب ظاهر شما باشند. پوشیدن یک تکه لباس با یکی از رنگ‌ها کفایت می‌کند.

مطالب مشابه را ببینید!