مجله تاپ‌ناز‌

کارهای اشتباهی که نباید روی ابروها انجام دهید

ابرو

نقش ابرو در زیبایی چهره و به خصوص زیبایی چشم ها بسیار مهم است.بسیاری از خانم ها بعضی اوقات مرتکب اشتباهاتی بر روی ابروها می شوند که باعث آسیب به ابرو می شود.


-برخی از افراد موهای زیر ابروهای خود را وکس می کنند این روش باعث آسیب رساندن به ریشه ی ابروها می شود ، بهترین روش استفاده از نخ و تیغ ( روش های سنتی ) می باشد.
-تمیز کردن زیر ابروها به طور روزانه اشتباه است و فقط باید هغته ای یکبار زیر ابروها تمیز شود تا ریشه ی ابروها آسیب نبیند.
-اگر موهای سرتان تیره رنگ می باشد نیازی نیست ابروهایتان را مرتب رنگ کنید و آسیب رسانید ، فقط زمانی نیاز به رنگ کردن ابروها دارید که موهایتان روشن باشد.
-ابروهایتان را به شکلی بردارید که به صورتتان می آید نه به شکلی که مد روز باشد و ممکن است که اصلا روی صورت شما آن مدل جلوه ی نداشته باشد.
-مداد ابرویی که استفاده می کنید را هر چند وقت یکبار جایگزین سایه و دیگر محصولات ابرو کنید و همیشه از یک محصول تکراری استفاده نکنید.
-برای این که ابروها حالت طبیعی داشته باشند نباید از ابتدا تا انتهای ابروها را یکدست مداد کشید باید از وسط ابرو تا انتهای ابرو را مداد کشید و ابتدا تا وسط ابروها را کم رنگ تر با پودر یا سایه ی ابرو پر کنید در این حالت ابروها طبیعی تر می باشند.

مطالب مشابه را ببینید!