مجله تاپ‌ناز‌

5 راز تاریخی که حل نشدند

این رازهای حل نشده اغلب از مسائلی است که در گذشته اتفاق افتاده است و این روزها حتی با پیشرفته ترین وسایل نیز نمی توان آن را فهمید. دانشمندان بر این اعتقاد هستند که برخی از آن ها ممکن است تا سال های زیاد در آینده نیز حل نشوند.

مثلث برمودا

راز حل نشده

نام مثلث برمودا را حتما شنیده اید. سه جزیره در اقیانوس اطلس که هر ساله قربانی های بسیار زیادی را می گیرند. این مثلث باعث شده است که تابه حال کشتی ها و هواپیماهای بسیار زیادی در این منطقه دچار مشکل شوند. همچنان نیز کسی نمی داند چه اتفاقی دراین منطقه رخ میدهد چرا که کسی نمی تواند به انجا برسد.

خطوط نازکار

334108 906

پرو کشوری است که یکی از این رازهای دنیا را در دل خودش قرار داده است. این راز را خطوط نازکار تشکیل می دهند. ای خطوط که به شکل حیوان ها و البته موجودات متفاوت است با سنگ درست شده اند و عده ای آن ها را به موجودات فضایی نسبت می دهند. این خطوط به قدری بزرگ هستند که انسان ها باستان امکانات تشکیل ان را نداشته اند.

موهای فرشتگان

334107 672

یکی از رازهای سر به مهری که در دنیا وجود دارد اغلب در اروپا، استرالیا و امریکار رخ داده است. مردم ادعا می کنند که در برخی از روزها چیزهایی از آسمان به زمین میریزد که بسیار شبیه به مو هستند و البته خیلی سریع نیز از بین می روند. البته همچنان اطلاعاتی در مورد آن ها در دسترس نیست چرا که نمونه ای از آن به وجود ندارند.

صداهای تاوس

“تاوس” نام یک شهر در مکزیک است که در برخی از مواقع صداهای بسیار عجیبی در این شهر می پیچد اما همچنان کسی نمی داند این صداها از چه منبعی به وجود می آیند. این صدها بسیار شبیه فریاد زدن انسان ها هستند و همچنین بسیار بلند و پر سر و صدا است.

سنگ های دروپا

334105 631

در سال ۱۹۳۸ تعدادی از زبده ترین باستان شناس ها در حال کاوش در یکی از کوهستان های چین بودند که ناگهان با تعدادی سنگ که به صورت دیسک های فشرده امروزی تراش خورده بودند رو برو شدند. این سنگ ها هیچ پشتوانه تاریخی ندارند و بر روی آن ها اطلاعاتی در مورد اسمان و زمین حکاکی شده است.

مطالب مشابه را ببینید!