مجله تاپ‌ناز‌

نیسان مورانو 2018 | مشخصات فنی و قیمت Nissan Murano

نیسان مورانو 2018

مشخصات فنی نیسان مورانو 2018

قیمت نیسان مورانو 2018 و جزییات این شاسی بلند

قیمت دقیق نسخه‌های مختلف مدل ۲۰۱۸ نیسان مورانو برای فروش در بازار جهانی اعلام شد. ویژگی‌های ایمنی زیادی به‌صورت استاندارد در این خودرو وجود خواهد داشت.

مدل ۲۰۱۸ شاسی‌بلند نیسان مورانو (Murano) با تغییرات کم در ظاهر و اضافه شدن تجهیزات ایمنی بیشتر معرفی شد. مدل پایه‌ی ۲۰۱۸ نیسان مورانو با قیمت ۳۰ هزار و ۵۵۰ دلار عرضه می‌شود که نسبت به مدل ۲۰۱۷، فقط ۸۱۰ دلار افزایش قیمت خواهد داشت. مدل جدید مورانو با داشتن قابلیت‌های ایمنی استاندارد افزایش قیمت خود را توجیه می‌کند و می‌توان به سطح اول پرفروش‌ترین کراس‌اورهای امریکا باز گردد.

نیسان مورانو 2018

سیستم‌ ترمز اضطراری خودکار به همراه سیستم هشدار دهنده‌ی تصادف از جلو، به صورت استاندارد در تمام نسخه‌ها وجود دارند. این دو سیستم پیش از این فقط در نسخه‌های گران‌تر مورانو یا در قالب پکیج آپشن ارائه می‌شدند. سیستم هشدار دهنده‌ی نقطه‌ی کور راننده و سیستم هشدار دهنده‌ی خروج از پارک نیز در نسخه‌ی SV و کروز کنترل هوشمند در نسخه‌ی SL و پکیج پریمیوم SV، به صورت استاندارد وجود دارند.

تغییرات کابین مورانو ۲۰۱۸ زیاد نیست؛ طراحی جدید کنسول مرکزی، دسترسی و قرار دادن لوازم در محفظه‌های تعبیه شده را آسان‌تر کرده است.سیستم رهیاب ماهواره‌ای نیسان‌کانکت (NissanConnect) از طریق نمایشگر هشت اینچی که قابلیت لمس همزمان را دارد، کنترل می‌شود. سرویس رادیویی ماهواره‌ای و آنلاین SiriusXM (البته باید اشتراک آن خریداری شود) به همراه اپل‌ کارپلی و اندروید اتو هم به صورت استاندارد در تمام نسخه‌های نیسان مورانو ۲۰۱۸ وجود دارند.

نیسان مورانو 2018

در بخش عقب،  صندوق برقی که بدون نیاز به تماس با تشخیص حرکت راننده باز می‌شود، در نسخه‌های SL و پلاتینیوم به صورت استاندارد وجود دارد. نسخه‌های پلاتینیوم به مونروف دو پنلی مجهز هستند که این ویژگی برای نسخه‌های SL به صورت آپشن ارائه می‌شود.  برعکس سانروف که ممکن است فلزی و کاملا تیره باشد، مونروف از جنس شیشه یا طلق‌های روشن است که حتی در صورت حرکت نکردن از محل خود، فضای بالای سر خود را در دید  سرنشینان قرار می‌دهد. ضمن آنکه مونروف نیز می‌تواند باز شود و جریان هوای تازه را از خود عبور دهد اما بازشدن مونروف مثل سانروف به طور کامل نیست و فقط قسمتی از جای خود برای عبور هوا، حرکت می‌کند.

نسخه‌های مدل ۲۰۱۸ همان چهار مدل پیشین S، SV، SL و پلاتینیوم هستند. در ادامه قیمت‌های جهانی نسخه‌های مختلف مورانو ۲۰۱۸ با سیستم‌های محور جلو یا تمام چرخ محرک آورده شده است:

  • نسخه S محور جلو: ۳۰ هزار و ۵۵۰ دلار
  • نسخه‌ SV محور جلو: ۳۳ هزار و ۸۵۰ دلار
  • نسخه SL محور جلو:۳۸ هزار و ۲۵۰ دلار
  • نسخه پلاتینیوم محور جلو: ۴۱ هزار و ۹۸۰ دلار
  • نسخه S تمام چرخ محرک: ۳۲ هزار و ۱۵۰ دلار
  • نسخه SV تمام چرخ محرک: ۳۵ هزار و ۴۵۰ دلار
  • نسخه SL تمام چرخ محرک: ۳۹ هزار و ۸۵۰ دلار
  • نسخه پلاتینیوم تمام چرخ محرک: ۴۳ هزار و ۵۸۰ دلار

نیسان مورانو 2018

با اینکه در مدل ۲۰۱۸ شاسی‌بلند نیسان مورانو، ویژگی‌های ایمنی زیادی به صورت استاندارد قرار داده شده، ولی قوای فنی آن هیچ تغییری نکرده است. پیشرانه‌ی ۶ سیلندر V شکل ۳.۵ لیتری با قدرت ۲۶۰ اسب بخار در مدل ۲۰۱۸ مورانو استفاده شده است. مصرف سوخت مورانو ۲۰۱۸ با این پیشرانه، احتمالا مشابه قبل، در شهر ۱۱.۲ لیتر و در بزرگراه ۸.۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر خواهد بود.

همچنین ببینید :

 

مطالب مشابه را ببینید!