مجله تاپ‌ناز‌

رفع تیرگی واژن با روش چینی | روش های سریع سفید کردن پوست واژن

تیرگی واژن می تواند دلایل مختلفی داشته باشد، مصلا پوشیدن لباس نامناسب مانند شلوار تنگ و یا جنس بد و همچنین راه رفتن زیاد هم می تواند یکی از دلایل سیاه شدن پوست واژن باشد و می توانید برای سفید کردن پوست واژن از روش هایی که در این مطلب به شما معرفی کرده ایم استفاده کنید.

دلایل تیرگی واژن و روش های طبیعی برای سفید کردن پوست واژن و اندام های تناسلی زنان

برای همه این سوال پیش می آید که دلیل تیره شدن پوست واژن و آلت تناسلی زنان چیست؟ دلیل سیاهی واژن چیست و چه روش های درمانی برای رفت تیرگی واژن وجود دارد؟ با استفاده از ماسک ها و روش های خانگی گیاهی می توان پوست واژن را سفید و زیبا کرد. در این بخش تاپ ناز دلایل تیرگی واژن و اندام تناسلی زنان را به شما می گوییم. قبل از اینکه برای درمان و رفع تیرگی واژن و اندام تناسلی زنان اقدامی کنید به شما توصیه می کنیم که علت آن را شناسایی کنید و سپس روش های رفع تیرگی واژن را شروع کنید. رفع تیرگی واژن با روش چینی | روش های سریع سفید کردن پوست واژن

ترفند عالی برای روشن کردن پوست واژن

چرا واژن (اندام تناسلی زنان) تیره رنگ می شود؟

1 . استفاده زیاد از تیغ و ژیلت برای اصلاح کردن موهای زائد ناحیه تناسلی 2 . استفاده از ژیلت و یا تیغ کهنه برای اصلاح کردن موهای واژن 3 . پوشیدن شلوار تنگ که یکی از اصلی ترین و مهمترین دلایل تیرگی پوست واژن است و نباید لباس زیر تنگ پوشید.   دلایل تیرگی واژن و رفع تیرگی ناحیه تناسلی 4 . پیاده روی زیاد و ره رفتن زیاد 5 . استفاده از بعضی از داروها که بعد از استفاده شما متوجه تغییر رنگ پوست واژن می شوید در این صورت با مراجعه به پزشک برای قطع کردن و کاهش دفعات مصرف دارو اقدام کنید. 6 . اختلالات هورمونی و هورمون ها 7 . استفاده از لباس زیر و شورت پلی استری غیر گیاهی، لباس زیر باید جنس مناسب داشته باشد و هر روز تعویض شود.

روش های خانگی و گیاهی برای رفع تیرگی واژن (اندام تناسلی خانمها)

در این بخش به شما پیشنهاد می کنیم که از ماسک های گیاه و طبیعی استفاده کنید زیرا عوارضی ندارند و نکته مهم این است که اگر هنگام استفاده از آبلیمو حس سوزش داشتید باید به سرعت آن را از روی پوست بشویید. ماسک هایی که برای روشن کردن پوست واژن مناسب هستند شامل :

 

1.ماسک ماست و آبلیمو برای روشن کردن پوست واژه تیره :

یک لایه نازک از ترکیب کمی ماست و چند قطره آبلیمو را به محل مورد نظر بمالید و بعد از 20 دقیقه با آب ملایم آن را بشویید.

 

2. استفاده از ماسک لیمو و زردجوبه برای رفع سیاهی و درمان تیرگی واژن :

با ترکیب کردن آبلیمو و زردچوبه خمیری تهیه کنید و برای رفع کردن سیاهی اندام های تناسلی روی محل بمالید. بعد از گذشت 10 تا 15 دقیقه ماسک را از روی پوست خود بشویید.

 

3. ماسک رفع تیرگی و رفع سیاهی واژن با جوش شیرین :

جوش شیرین خاصیت درمان عفونت و باکتری واژینال را دارد و اگر با چند قطره آب لیمو ترکیب شود خیلی خوب می تواند سیاهی و تیرگی پوست واژن زنان را از بین ببرد.

4. استفاده از ماست و پرتقال روش خانگی برای رفع سیاهی و تیرگی واژن و اندام تناسلی :

ماسک بعدی که برای رفع تیرگی واژن و درمان آن تاثیر خوبی دارد ماسک پرتقال و ماست است. برای تهیه ماسک باید ماست و پرتقال پوست کنده را با کمی پودر جو دوسر مخلوط کنید و خمیر تهیه کنید. این ماسک یکی از بهترین ماسک های خانگی برای درمان و روشن ردن پوستس واژن است. این ماسک را در حدود 15 تا 20 دقیقه روی محل قرار دهید.

5. بادام و شیر برای رفع تیرگی واژن:

این ترکیب برای رفع تیرگی پوست واژن خیلی عالی است و برای تهیه ماسک آن کافی است 2 قاشق چای خوری پود بادام را با 2 قاشق غذاخوری شیر سرد مخلوط کنید و خمیر غلیظ به دست آمده را به ناحیه مورد نظر بزنید و بعد از 15 دقیقه بشویید.

 6. تاثیر گوجه فرنگی در رفع تیرگی واژن:

برای رفع تیرگی و سیاهی واژن با گوجه فرنگی فقط کافی است 1 عدد گوجه فرنگی تازه را نصف کنید و یک قطعه از آن را روی ناحیه تیره اطراف واژن بمالید و زمانی که گوجه فرنگی خشک شد آن را بشویید.

7. استفاده از آلوئه ورا برای رفع تیرگی واژن :

ناحیه واژن خود را به خوب بشویید و با حوله خشک کنید. سپس 1 قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا با مقدار کمی زردچوبه مخلوط کنید و روی ناحیه تناسلی خود قرار دهید. بعد از 30 دقیقه آن را بشویید. برای تاثیر بهتر و رفع سریع تیرگ واژن در حدود 3 بار در روز از این روش استفاده کنید.

8. چطور با سفیده تخم مرغ تیرگی واژن را رفع کنیم :

سفیده تخم مرغ آنقدر هم بزنید تا خوب کف کند و سپس مقداری از آن را روی نواحی تیره خود قرار دهید و بعد از خشک شدن ماسک آن را با آب سرد بشویید. فقط باید بگوییم که استفاده از سفیده تخم مرغ روشی سریع اما بد بو برای درمان تیرگی پوست واژن می باشد.

9. با روغن نارگیل تیرگی واژن را از بین ببرید :

روغن نارگیل روشی مناسب برای سفید کردن پوست واژن است و ابتدا باید موهای زائد ناحیه تناسلی را از بین ببرید و با یک محلول تمیر کنید. سپس روغن نارگیل را به ناحیه واژن بمالید و مدتی هم لباس نخی نپوشید تا روغن بطور کامل توسط پوست جذب شود.

10. استفاده از ماست برای روشن کردن پوست واژن :

کمی ماست ساده را به ناحیه اطراف واژن بمالید و 5 دقیقه ماساژ دهید و بگذارید 15 دقیقه بماند و سپس با آب گرم بشویید.

11. روش رفع تیرگی واژن با شیر خام :

پد پنبه ای را درون فنجان شیر سرد فرو کنید و به مدت 10 تا 15 دقیقه بر روی نواحی تیره واژن بمالید و بعد از 15 دقیقه با آب بشویید و برای نتیجه گرفتن بهتر 2 بار در روز این روش را استفاده کنید.

12. آب گوجه فرنگی، سیب زمینی و عسل ترکیبی عالی برای رفع تیرگی واژن:

برای رفع تیرگی واژن و سفید کرد پوست آن کافیست 2 قاشق غذاخوری آب، آب گوجه فرنگی، آب سیب زمینی و مقدار کمی عسل را با هم مخلوط کرده و در ناحیه واژن قرار دهید. پس از 15 دقیقه با آب سرد بشویید .

13. سیب زمینی و تاثیر آن برای رفع تیرگی واژن:

یکی از مواد مشهور برای سفید کردن پوست و روفع تیرگی سیب زمینی است ، برای رفع تیرگی واژن هم کافیست به طور منظم سیب زمینی را برش داده و به آرامی روی مناطق مورد نظر بمالید.

14. استفاده از خیار برای رفع تیرگی واژن:

یک برش کوچک از خیار را روی واحی مختلف واژن خود قرار دهید و بعد از 20 دقیقه با آب سرد آن را بشویید.

15. تاثیر خوب نعناع برای رفع تیرگی واژن

این روش قدیمی چینی ها است برای درمان تیرگی و سیاهی پوست واژن. در روش رفع تیرگی واژن با نعناع باید مقداری برگ نعناع تازه را با هاون بکوبید. خیمر بدست آمده را روی ناحیه مورد نظر بمالید و بعد از 20 دقیقه بشویید. این روش را می توانید 2 بار در روز استفاده کنید و پس از 2 هفته نتایج عالی آن را ببینید.

مطالب مشابه را ببینید!