مجله تاپ‌ناز‌

آداب معاشرت با خانم ها + کارهایی که هنگام ملاقات با خانم باید انجام بدهید

آداب معاشرت با خانم ها

آداب با معاشرت با خانم هم مانند ارتباط برقرار کردن با دیگر افراد است و باید ادب و احترام را حفظ کرد و حتی رعایت کردن این آداب باعث می شود که جذابیت شما بیشتر شود. در ادامه چند نکته مهم در این مورد را می خوانید.

معاشرت با خانم ها شاید سخت باشد، ولی این کار ممکن است. برای برقراری رابطه خوب و موثر در موقع اداب معاشرت با خانم ها، داشتن اعتماد به نفس با تمرین مهارت های ارتباطی که به بعضی از آنها در این مقاله اشاره کرده ایم، می توانید در این مورد موفق باشید.

آداب معاشرت با خانم ها جطور باید باشد؟

آداب معاشرت با زنان وقتی که برای آن تلاش می کنید و یا قصد دارید به ظاهرسازی عملی بپرداید، ممکن است سخت و یا غیر ممکن باشد، ولی همیشه این نکته را باید در نظر داشته باشید، در موقع برخورد با یک خانم باید ادب و احترام را رعایت کنید و سعی کنید، خودتان باشید، زیرا در صورتی که قرار باشد او جذب شما شود، باید شخصیت واقعی شما را ببیند نه یک چهره ای که به آن نقاب زده شده است. در ادامه نکات کلیدی در مورد ارتباط و معاشرت با خانم ها را می خوانید.

ابراز علاقمندی حقیقی

برای اینکه رابطه شما با طرف مقابل عمیق تر باشد و برای افزایش میزان اعتماد بین خودتان، علاقمندی خود به شناخت بیشتر او را نشان دهید، با این کار می توانید اعتماد وی را بیشتر جلب کرده و در نتیجه احساس راحتی بیشتری با شما می کند، اگر چه انجام این کار در ابتدا ممکن است برای شما کمی سخت به نظر آید، ولی فقط لازم است، سوال کنید و خوب گوش دادن را یاد بگیرید.

آداب معاشرت با خانم ها

خندانیدن وی و شاد بودن

یکی دیگر از روش های موثر و جذاب در آداب معاشرت با خانم ها، شوخی به جا و مناسب است. شوخی های خنده دار می تواند سختی ارتباط با خانم ها را بشکند و به کمی شناخت اولیه دست پیدا کند. برای انجام این کار لام نیست شما تبدیل به یک کمدین شوید، بلکه تعریف کردن خاطرات خنده دار و یا گاهی افزودن کنایه های خنده دار در میان صحبت هایتان می تواند خیلی جذاب باشد، البته هر نوع شوخی هم نباید انجام دهید و از شوخی های جنسی و بی ادبانه هم خودداری کنید.

خوش رفتاری

یکی دیگر از مواردی که در موقع آداب معاشرت با خانم ها باید رعایت کنید، مهربانی و خوش رفتاری با آنها است. اعمالی مانند فحش دادن، شوخی های بی ادبانه، ناسزا گفتن و … به طور یقین آنها را از شما دور خواهد کرد، زیرا اساس آداب و معاشرت با خانم ها بر پایه احترام و ادب است.

احترام به حریم شخصی

در موقع ملاقات با طرف مقابلتان باید عاقلانه رفتار کنید، در صورتی که مایل باشید تنها دست دادن به او کافی است. هیچ وقت به بدن او نزدیک نشوید و یا اینکه صورتتان را به او نزدیک نکنید. همچنین تلاش کنید تا بفهمید او در مورد چه مسائلی حساس است و شما تا چه حدی می توانید به او نزدیک شوید.

بخوانید: 8 اشتباه تاثیرگذار دختران در اولین دیدار

غیبت کردن

غیبت کردن و حرف زدن در مورد کسی که حضور ندارد، قطعا تاثیری مشابه با یک برخورد ناشایست دارد که مستقیما انجام می گیرد و یا حتی بدنر از آن، خواهد داشت. بنابراین ا غیبت و شایعه پراکنی باید پرهیز کنید. داشتن رفتارهایی منفی باعث شده تا مخاطبتان شما را فردی نابالغ تصور کند و حتی صحبت های منفی شما می تواند او را به شک بیندازد که نکند در مورد او هم چنین افکاری دارید.

آداب معاشرت با خانم ها

خود واقعی تان باشید

شاید تغییر دادن شخصیت در کوتاه مدت ممکن باشد و جواب دهد ولی در واقع یک احساس شادی بخش و دروغ می باشد که خیلی زود ممکن است برملا شود. در واقع شما خود می دانید که هستید، پس افکار و احساسات خود را همانطور که هستید، قبول داشته باشید، حال در صورتی که از خودتان مطمئن باشید، در این صورت برای دختران هم جذاب هستید و در نتیجه احساس بهتری خواهید داشت.

باید توجه داشته باشید که سخاوتمندی بیش از اندازه نه تنها نتیجه مثبتی در پی ندارد، بلکه حتی می تواند توهین به فرد مقابل به حساب آید، تمام تمرک خود را برای جلب رضایت وی قرار ندهید. در صورتی که خودتان را دوست داشته و با خودتان راحت باشید، با دیگران هم صمیمت بیشتری برقرار می کنید.

آراسته بودن و شیک بودن

آراستگی و اهمیت به بهداشت باعث می شود تا حس بهتری نسبت به خودتان داشته باشید، پس به این مسئله اهمیت بدهید، دوش گرفتن در صبح، عطر زدن و پوشیدن لباس های تمیز، مناسب و اندازه باعث احساس رضایت در خودتان می شود.

وقت گذاشتن برای علاقمندی های خود

همه وقت تان را برای کار هایی که دختر ها به آن علاقمند هستند، صرف نکنید، بلکه به علایق خود نیز توجه کرده و برای خود وقت بگذارید، کار ها و چیز هایی که خوشحالتان می کند را پیدا کرده و به آن بپردازید. در واقع آداب معاشرت با خانم ها به معنای موافقت کامل با آنها نیست، بلکه یاد بگیرید که نظر خود را عنوان کرده و از گفتن آن، ترس یا خجالت به خود راه ندهید.

صداقت داشتن

سعی کنید در آغاز دوستی خود با خانمی که به وی علاقمند شده اید، در مورد احساسات خود نسبت به وی صادق باشید تا در آینده به مشکل برنخورید. علاقمند بودن به طرف مقابلتان در شروع دوستی اگر چه برای شما خوشایند است، اما نباید در این رابطه احساسات خود را پنهان کنید، بلکه بهتر است به وی توجه نشان دهید، زیرا با پنهان کردن احساس خود، طرف مقابل هرگز فرصت این را پیدا نمی کند که شما را بشناسد، زیرا ممکن است موجب ناراحتی وی در آینده شود.

بخوانید: خانم ها در قرار ملاقات عاشقانه با مردان این نکات را رعایت کنید

ایجاد ارتباط چشمی در هنگام گفت و گو

ارتباط چشمی در هنگام آداب معاشرت با خانم ها از اهمیت زیادی برخوردار است. بنابراین هنگامی که قصد دارید با خانمی مکالمه برقرار کنید، نگاه کردن به چشمان وی که حاکی از بالا بودن اعتماد به نفستان می باشد، نشان داده که به صحبت های وی علاقمند هستید، البته توجه داشته باشید، زمانی که مشغول صحبت با او نیستید از خیره شدن به وی خودداری کنید، می توانید تا حدی نگاه کنید که فقط متوجه شود به وی توجه دارید، زیرا خیره شدن و نگاه کردن بیش از حد حتما او را معذب خواهد کرد.

شنونده خوب و فعالی باشید

گوش نمودن به حرف های مخاطب و توجه کردن به معانی صحبت های او بسیار با همیت است. در موقع معاشرت با خانم ها موبایل خود را کنار بگذارید. خوب تلاش کنید تا صحبت های او را درک کنید و هیچ موقع صحبت هایش را قطع نکنید، می توانید با تکان دادن سر و دادن پاسخ های کوتاه نشان دهید که به حرفهایش علاقه مند هستید، زیرا هیچ فردی از بی توجهی خوشش نمی آید و با کسی که اداب معاشرت را رعایت نمی کندف حرف نخواهد زد.

بخوانید: کارهایی که در اولین ملاقات باید انجام داد

مطالب مشابه را ببینید!