مجله تاپ‌ناز‌

آرایش صورت اسپرت + متدهای جدید و حرفه ای برای خانم ها و دختران جوان

آرایش صورت اسپرت

در این قسمت انواع مدل های آرایش صورت اسپرت برای خانم ها و دختران جوان را با متد و تکنیک های جدید و به روز آماده کرده ایم و امیدواریم که از این عکس های زیبای آرایشی لذت ببرید.

آرایش صورت اسپرت یکی از انواع مدل میکاپ خاص است و اگر مایل هستید ظاهر امروزی و متفاوت داشته باشید می توانید از این مدل ها ایده بگیرید.

مدل های آرایش صورت اسپرت

آرایش و میکاپ صورت در مدل های مجلسی، رسمی، اسپرت، لایت و … موجود است که انتخاب هر کدام از این مدل ها به سلیقه شخصی شما ربط دارد. در ادامه مدل هایی از آرایش صورت اسپرت را می بینید که امیدواریم این مدل ها مورد توجه شما قرار بگیرند.

آرایش صورت اسپرت

مدل میکاپ اسپرت زنانه و دخترانه

اگر میکاپ صورت درست انتخاب شود باعث ایجاد تغییرات مثبت در ظاهر شما می شود و به همین دلیل در هنگام انتخاب مدل میکاپ خود باید حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید.

میکاپ اسپرت یکی از مدل های محبوب است که دختران و خانم های جوان از این سبک آرایشی بسیار استفاده می کنند و این مدل برای مهمانی ها و مکان های عمومی هم انتخابی مناسب است.

آرایش صورت اسپرت

میکاپ های اسپرت به صورت لایت انجام می شوند و در این سبک میکاپ صورت از رنگ های متنوع سایه و رژگونه، رژلب و … استفاده کنید که انتخاب رنگ لوازم آرایشی به فرم صورت و رنگ پوست شما بستگی دارد.

برای انجام دادن میکاپ اسپرت باید در ابتدا پوست صورت را با کرم پودری مناسب بپوشانید و سپس از سایه با رنگ زیبا و جذاب برای میکاپ چشم هایتان استفاده کنید که مدل سایه را می توانید از میان مدل های ساده یا فشن انتخاب کنید.

برای کشیدن خط چشم هم می توانید از انواع مدل خط چشم باریک و ضخیم بدون دنباله یا دنباله دار استفاده کنید. قبل از ریمل زدن بهتر است ابتدا مژههایتان را فر کنید و سپس به کمک ریمل به مژه هایتان فرم و حالت دهید همچنین می توانید از مژه مصنوعی برای جذابیت بیشتر چشم های خود استفاده کنید.

آرایش گونه و گریم لب ها هم در میکاپ اسپرت بسیار اهمیت دارد و بهتر است رنگ رژلب یا رژگونه را با توجه به رنگ دیگر لوازم آرایشی انتخاب کنید.

 

آرایش صورت اسپرت

مدل های آرایش اسپرت جدید

آرایش صورت اسپرت

آرایش دخترانه جدید

ببینید: مدل آرایش چشم زنان میانسال که باعث جذابیت بیشتر می شود

آرایش صورت اسپرت

شیک ترین مدل های آرایش اسپرت زنانه

آرایش صورت اسپرت

 

آرایش صورت اسپرت آرایش صورت اسپرت آرایش صورت اسپرت آرایش صورت اسپرت آرایش صورت اسپرت آرایش صورت اسپرت آرایش صورت اسپرت آرایش صورت اسپرت آرایش صورت اسپرت آرایش صورت اسپرت آرایش صورت اسپرت آرایش صورت اسپرت آرایش صورت اسپرت

امیدواریم این مدل های آرایشی اسپرت مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

مطلب پیشنهادی: مدل آرایش مناسب با شکل چشم ها (چشم گود,درشت,ریز و …)

مطالب مشابه را ببینید!