مجله تاپ‌ناز‌

آرایش چشم خمار + آموزش آرایش برای چشم های خمار با متد جدید روز

آرایش چشم خمار

در این مطلب تاپ ناز آموزش آرایش کردن چشم خمار با متد جدید روز دنیا مخصوص خانمها و دختران جوان را در اختیار شما قرار داده ایم و امیدواریم که بهترین آرایش چشم را داشته باشید.

فرم چشم برای همه افراد یکسان نمی باشد و اگر مایل هستید میکاپ چشم شما حرفه ای و جذاب باشد پس بهتر است در ابتدا فرم چشم های خود را شناسایی کنید و سپس به کمک مدلی مناسب به میکاپ چشم بپردازید. در بخش های قبل آموزش آرایش چشم ریز و آرایش چشم قهوه ای را هم قرار دادیم و در این بخش هم آرایش چشم های خمار را قرار داده ایم.

آرایش چشم های خمار با جدیدترین متدها

در مدل چشم خمار پوست پلک چشم ها زیاد قابل مشاهده نیست همچنین فرم استخوان ابروها که در بالای پلک قرار دارد طوری است که چشم ها حالت خماری پیدا کرده اند. این مدل چشم ها ممکن است که مقداری خسته به نظر آیند و شما می توانید با کمک مدل آرایشی مناسب این حس را در چشم های خمار از بین ببرید.

آرایش چشم خمار

چشم خمار چطور آرایش می شود؟

در ابتدا با کانسیلر رنگ روش عیوب موجود در پوست صورت و اطراف چشم را بپوشانید و بهتر است با استفاده از یک کرم فونداسیون مات کننده پوست صورت را یکدست کنید.

با مداد نرم و سفید زیر ابروها را هایلایت کنید تا ابروهای شما لیفت شود. سپس پودر سفید رنگ و ماتی را به گوشه داخلی چشم و چانه و بالای استخوان گونه و تیغه بینی بزنید و از پودر تیره رنگ به دو طرف بینی و دو طرف پیشانی و زیر استخوان گونه ها نیز بزنید.

می توانید از یک سایه قهوه ای به قسمت چین پلک بالای چشم ها و خط میژه های پلک پایینی بزنید تا چشم های شما کشیده تر به نظر برسند. بهتر است سایه قهوه ای تیره را به گوشه خارجی چشم هایتان بزنید.

آرایش چشم خمار

در مرحله بعد از میکاپ چشم خمار بهتر است اقدام به کشیدن خط چشم کنید. برای کشیدن خط چشم بهتر است از خط چشم های ضد آب استفاده کنید. خط چشم را می توانید در گوشه چشم ها کمی دنباله بدهید تا فرم چشم های شما جذاب تر باشد. باید توجه داشته باشید که از کشیدن خط چشم در قسمت داخلی چشم ها باید خودداری کنید. زیرا چشم هایتان ممکن است ریز به نظر برسند. خط چشم ضخیم که در قسمت بالایی مژه کشیده می شوند برای خانم ها با چشم های خمار انتخاب مناسب و ایده آلی است. بهتر است خط چشم را از قسمت داخلی مژه ها بکشید و آن را به سمت بیرون امتداد دهید تا با کمک ایجاد این تقارن، زیبامیکاپ چشم های شما تکمیل شود.

آرایش چشم خمار

مژه های پلک بالایی را ریمل بزنید. باید توجه کنید که ریمل باید به سمت گوشه بیرونی چشم های شما زده شود. می توانید مژه های پلک پایین را ریمل بزنید.

ابروها را به کمک مداد یا سایه چشم آرایش کنید همچنین می توانید با استفاده از ژل بی رنگ ابروها را حالت دهید.

در مرحله بعد نوبت به گریم گونه ها و گریم لب ها می رسد و بهتر است برای فرم دادن به گونه های خود از رژگونه رنگ روشن و برق استفاده کنید. برای آرایش لب ها در ابتدا باید خط لب را دور لب بکشید سپس با کمک رژ لبی که با رنگ خط لب شما تطابق دارد میکاپ لب را کامل کنید.

آرایش چشم خمار

مدل میکاپ شیک برای چشم خمار

آرایش چشم خمار

آرایش برای چشم کشیده

آرایش چشم خمار

میکاپ زیبا برای چشم های خمار

آرایش چشم خمار

آموزش میکاپ چشم خمار

آرایش چشم خمار

تصاویر از نمونه های آرایش چشم خمار

آرایش چشم خمار

میکاپ چشم های خمار با متد روز

 

مطالب مشابه را ببینید!