مجله تاپ‌ناز‌

بانه آی تی | ارزانترین تلویزیون‌های سامسونگ در سال 2023

سامسونگ برندی خوشنام و محبوب در زمینه تولید انواع لوازم برقی و خانگی است که به واسطه کیفیت بالایی که در محصولات خود به کار برده توانسته بخش عظیمی از فروش لوازم خانگی را در سطح جهانی شامل شود. این برند معتبر هر ساله محصولاتی جدید و بهبودیافته به نسبت سال‌های قبل را روانه بازار کرده و در زمینه افزایش کارایی به طور قابل توجهی موفق بوده است. تلویزیون‌های سامسونگ در سال 2023 میلادی به محبوبیتی بیش از پیش دست یافتند و دلیل آن هم ارائه خدماتی پیشرفته و ویژگی‌هایی گسترده می‌باشد. به کل پیشرفت‌های چشمگیر سامسونگ در سال 2023 نشان دهنده نقش مؤثر تکنولوژی در بخش‌های مختلف تلویزیون است.

بانه آی تی | ارزانترین تلویزیون‌های سامسونگ در سال 2023

در تنوع فوق العاده تلویزیون‌های 2023 از مدل‌های اقتصادی و ارزان قیمت گرفته تا تلویزیون‌هایی بالارده و لوکس و گران قیمت را می‌توان یافت. در این میان تلویزیون‌های اقتصادی در بازار ایران به طور چشمگیری توانسته‌اند محبوبیت کسب کنند. فروشگاه بانه آی‌تی یکی از اصلی‌ترین فروشگاه‌های فعال در عرصه ارائه تلویزیون‌های 2023 سامسونگ است. این فروشگاه که به صورت تخصصی در زمینه عرضه تلویزیون فعالیت داشته سعی بر این دارد که محصولات خود را با مناسب‌ترین قیمت به خریداران ارائه دهد تا توانایی خرید مدل‌های سامسونگ و دیگر برندهای معتبر را به نحوی راحت‌تر برای خریداران ایجاد کند. در لیست زیر اقتصادی‌ترین تلویزیون‌های سامسونگ 2023 به نقل از فروشگاه بانه آی‌تی را مشاهده می‌کنید.

بانه آی تی | ارزانترین تلویزیون‌های سامسونگ در سال 2023

تلویزیون CU7000

تلویزیون CU7000 را می‌توان ارزان‌ترین تلویزیون با وضوح 4K از برند سامسونگ در سال 2023 برشمرد. این سری از تلویزیون‌های سامسونگ در سایزهایی متنوع عرضه شده‌اند و شما قادر خواهید بود برای منزل خود با هر متراژی اندازه‌ای مطلوب از سری 7 را خریداری کنید. با اینکه قیمت تلویزیون‌های سری CU7000 بسیار پایین است اما این موضوع چیزی از کیفیت تصویر عالی آن کم نکرده و همچنان می‌توان از وضوح مناسب آن برای تماشای انواع محتوای ویدیویی بهره گرفت. به طور قطع وضوح رنگ مناسبی را می‌توان در نمایشگر دید و از روشنایی مطلوب آن در کنار نسبت کنتراست عالی برای لذت بردن از جزئیات کامل تصویر بهره گرفت. سامسونگ در طراحی تلویزیون CU7000 سنگ تمام گذاشته و کاربران می‌توانند با صرف هزینه‌ای کم از طراحی فوق العاده شیک تلویزیون برای اعمال جلوه‌ای بهتر استفاده کنند. این تلویزیون اقتصادی‌ترین مدل 2023 سامسونگ است و در حین حال با ارائه خدماتی هوشمند یک مدل اسمارت و کاربردی برای خرید محسوب می‌شود.

بانه آی تی | ارزانترین تلویزیون‌های سامسونگ در سال 2023

تلویزیون CU8000

تلویزیون CU8000 سامسونگ پس از مدل CU7000 ارزان‌ترین تلویزیون از سری 4K سامسونگ در سال 2023 بوده و به نسبت CU7000 دارای رده‌ای بالاتر و امکاناتی بیشتر است. CU8000 دارای طراحی بسیار خاص و شیکی بوده و به جای پایه‌های دوشاخه از نوع پایه‌های تخت استفاده می‌کند. تنوع اینچ‌های این سری از مدل‌های سامسونگ نیز بسیار بالا بوده و کاربران می‌توانند بسته به نیاز و ابعاد محیط منزل خود نسبت به خرید مدلی با اندازه متناسب اقدام کنند. وضوح تلویزیون‌های سری 8 کریستال سامسونگ فوق العاده است و به پیروی از دیگر تلویزیون‌های رده بندی کریستال از پردازنده تصویر Crystal Processor 4K برای تحلیل محتواهای ویدیویی استفاده می‌کند. نسبت کنتراست و روشنایی تلویزیون‌های CU8000 نیز بسیار مناسب است و کاربران می‌توانند از نمایشگر باکیفیت آن برای اجرای محتواهای ویدیویی مختلف در فضاهای تاریک و روشن استفاده‌ای کاربردی داشته باشند. بخش هوشمند تلویزیون با ارائه سیستم عامل تایزن نسخه جدید تنوع بالاتری را شامل شده و می‌توان طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های پرکاربرد را در بخش هوشمند تلویزیون CU8000 یافت.

بانه آی تی | ارزانترین تلویزیون‌های سامسونگ در سال 2023

تلویزیون Q60C

تلویزیون Q60C اقتصادی‌ترین مدل از سری QLED سامسونگ در سال 2023 است. این تلویزیون به عنوان یک مدل کیولد دارای وضوح تصویری بسیار مناسب بوده و به دلیل پایین‌رده‌ بودن به نسبت دیگر تلویزیون‌های کیولد قیمت بسیار مناسب‌تری دارد. سامسونگ در سری کیولد از تکنولوژی نقاط کوانتومی استفاده کرده و به این روشن وضوح رنگ فوق العاده‌ای را در سطح نمایشگر ایجاد می‌کند. Quantum Processor Lite 4K پردازشگر تصویر به کار رفته در تلویزیون سامسونگ Q60C بوده و تحلیل محتواهای ویدیویی دقیقاً طوری صورت می‌گیرد که شما را از بالاترین سطح جزئیات تصویر برخوردار سازد. به طور کل می‌توان گفت در لیست اقتصادی‌ترین تلویزیون‌های سامسونگ 2023 تلویزیون Q60C بالاترین سطح کیفیت تصویر را داشته است. این تلویزیون با وضوح صدای مناسب و برخی ویژگی‌های ارتقاء دهنده نمایش روان محتواهای ویدیویی عرضه می‌شود. جالب است بدانید به نسبت مدل‌‌های سال‌های قبل از سری 6 کیولد قیمت تلویزیون Q60C مناسب‌تر بوده و در کنار آن امکانات بسیار متنوعی را در بخش هوشمند ارائه می‌دهد. این تلویزیون باکیفیت از طراحی و نمای ظاهری شیک و متفاوتی استفاده کرده و ضخامت کم بدنه‌ی نمایشگر آن به طور قابل توجهی مورد تحسین قرار گرفته است. در صورتی که خواهان تلویزیونی با کیفیت و وضوح بالا در قیمتی مناسب هستید تلویزیون‌های سری Q60C می‌توانند انتخابی عالی برایتان باشند که در سری اقتصادی‌ترین تلویزیون‌های سامسونگ جای گرفته‌اند.

مطالب مشابه را ببینید!