مجله تاپ‌ناز‌

استایل به سبک دواین جانسون (راک)

استایل به سبک دواین جانسون (راک)

دواین جانسون

تا به امروز کشتی گیران بازنشسته، ورزشکاران و ستاره های رشته های مختلف زیادی روی پرده ی نقره ای هالیوود ظاهر شده اند. از او جی سیمپسون گرفته تا هالک هوگان، این ستاره ها روی پرده ی سینما حاضر شده و به زندگی بیش از یک نسل از فیلم بین های حرفه ای جذابیت افزوده اند. بعد از آرنولد شوارتزنگرر، دواین جانسون اولین فردی است که با هیکل ورزشکاری و قد 195 سانتی متری خود به یکی از چهره های جذاب هالیوود تبدیل شده است.

با اینکه نمیتوان جثه ی ورزشکاری او را نادیده گرفت اما باید اذعان داشت که کاریزمای ذاتی وی او را به یکی از مردان جذاب هالیوود تبدیل کرده است. البته که او خارج از فضای هالیوود و با استایل ساده و شیک خود هم همان جذابیت روی صحنه را داراست.

اشتباه نکنید، به همین دلیل است که دواین (و یا به چشم من و شما، راک) به یکی از مدل های فشن این روزها تبدیل شده و توجه همه ی افراد را به خود جلب کرده است.

حالا بیابید نگاهی به استایل دواین جانسون بیندازیم و ببینیم او در تیپ های متفاوت چه نکاتی را مد نظر قرار داده است.

 

تیپ رسمی دواین جانسون

اغلب سلبریتی های که جثه های درشتی دارند ترجیح میدهند تا هیکل خود را درون لباس های گشاد و بی قواره و تی شرت های بزرگ مخفی کنند. نکته ی اینگونه لباس ها این است که اینها افراد را حتی درشت تر نشان داده و مناسب افراد عضله ای و هیکلی نیستند.

به همین دلیل دواین جانسون اغلب اوقات لباس های خوش دوختی میپوشد که ظاهری تمیز و مرتب به وی بدهد.

جانسون با انتخاب هوشمندانه ی لباس های خود، طیف وسیعی از کت و شلوارهای خوش دوخت و کلاسیک در رنگ های سفید، مشکی، خاکستری و طوسی، به جذابیت خود می افزاید.

اغلب اوقات وی دکمه ی یقه ی پیراهن های خود را باز میگذارد اما در مراسم رسمی تر کراواتی همرنگ و یا ست با پیراهن خود انتخاب کرده و استایل خود را به بهترین نحو به رخ میکشد.

استایل به سبک دواین جانسون (راک)

تیپ رسمی

یکی از بهترین مثال ها از استایل وی، کت و شلوار چهارخانه ای بود که در پریمیر هرکول در سال 2014 پوشیده بود، این کت و شلوار اسلیم بوده و به خوبی روی هیکل وی نشسته بود. او تیپ خود را با یک پیراهن چهارخانه ریز و کراوات خاکستری و کفش قهوه ای تکمیل کرده بود و اینگونه مرز میان استایل کلاسیک و مد روز را از بین برده بود.

جانسون با ترکیب بیش از یک لباس طرح دار (کت و پیراهن) با لباسی ساده و رنگ خنثی به تعادلی خاص دست پیدا کرده و استایل خود را کاملا منحصر به فرد و شیک نشان میدهد.

اشتباه نکنید، این دید هوشمندانه ی دواین جانسون او را به مدلی ساده اما ماندگار و شیک تبدیل کرده است.

 

تیپ غیر رسمی دواین جانسون

داستان استایل غیر رسمی جانسون هم به همین شکل است، فشن غیر رسمی او تقریبا به برند Roots of Fight (ROF) خلاصه میشود.

شاید نام برند کمی عجیب باشد؛ این برند با احترام به اسطوره های رشته های رزمی مانند بروس لی، مایک تایسون و محمدعلی کلی، از تصاویر هنرهای رزمی استفاده کرده و تاثیرات این هنرها روی جهانیان را به تصویر میکشد.

جالب است که بدانید علاقه ی جانسون به این برند و انتشار عکس های وی در پیج اینستاگرام خود با 200 میلیون فالوور، باعث رشد و فراگیری این برند بین مردم جهان شده است.

راک در یکی از عکس های معروف خود، تیشرتی جذب بر تن دارد که نام مایک تایسون و تصویر نیویورک روی آن نقش بسته است، این تصویر که بسیار جذاب و چشم نواز است ترکیبی است از رنگ های قرمز و آبی که فشن مردان امروزی را به نمایش میگذارد.

استایل به سبک دواین جانسون (راک)

تیپ غیر رسمی

زمانی که راک تیشرت جذب یقه باز نپوشد، به تیشرت های یقه هفت روی می آورد و فشن خود را اینگونه نشان میدهد. باز و یا بسته بودن یقه ها با یکدیگر متفاوت هستند اما ترجیح دواین جانسون در اغلب موارد رنگ های کلاسیک و مردانه شامل طوسی، خاکستری و در اغلب موارد مشکی است.

این استایل مناسب تمامی مردان هم هیکل و فیزیک جانسون است. اینگونه گردن و بالا تنه ی ایشان خوش تراش تر نشان داده میشود. دواین جانسون با استفاده از این مدل یقه ها میتواند تتوهای خود که متاثر از ریشه های ساموای اوست و بخش مهمی از میراث وی است را به خوبی به نمایش بگذارد.

وی با ترکیب کردن تیشرت های خود با جین های مشکی و آبی دنیم (و یا جین های سنگ شور شده) توانسته است تا فشن کلاسیک و جذاب خود را به رخ جهانیان بکشد.

 

ترکیبی از استایل رسمی غیر رسمی

همانطور که شما از مردی ساده پسند همانند راک انتظار دارید، کمد وی پر است از لباس های رسمی و غیر رسمی ساده که گاهی وی تمایل پیدا میکند این دو استایل را با یکدیگر ادغام کند.

اشتباه نکنید، استایل غیر رسمی راک نمایانگر انواع متمایزی از سبک های مختلف آشنا و قابل دسترس اما در عین حال شیک و جذاب است.

جانسون اغلب اوقات ترکیبی از کت های یقه بلیزر را با جین هایی با تن رنگ خاکستری و سورمه ای ست میکند. زیر کت او تیشرتی یقه هفت و یا تاپی ساده با کفش غیر رسمی مشکی و یا قهوه ای میپوشد.

اگر کت کمی رسمی بود وی آن را با جین دنیم تیره و پیراهنی ساده به رنگ سبز و یا قهوه ای که مورد علاقه ی این کشتی گیر سابق هستند، ست میکند. وی معمولا دکمه ی یقه را باز میگذارد و یک جفت کتانی converse را به این تیپ اضافه میکند.

استایل به سبک دواین جانسون (راک)

راک

به هنگامی که راک تصمیم دارد در جمعی حضور پیدا کند، گاهی قصد میکند که استایل غیر رسمی خود را کمی به سمت رسمی بودن سوق دهد. این مورد زمانی که او در Tonight Show حضور پیدا کرد و یکی از کت و شلوارهای چهارخانه ی خود و پیراهن راه راه و دکمه سر دست و کفش های قهوه ای پوشیده بود، نمود پیدا کرد.

این لباس ها استایل کلاسیک دواین جانسون را به خوبی نشان میدهند و فقط کمبود کراوات باعث میشود تا تیپ وی کاملا رسمی نباشد. به جای کراوات، جانسون دو دکمه ی بالایی پیراهن را باز میکند تا استایل خود را کمی غیر رسمی کرده و زیبایی شناسی و استایل شیک را به مردم مینمایاند.

 

دواین جانسون در باشگاه

قبلا اشاره کردیم که جانسون علاقه ی زیادی به برند ROF دارد و به همین دلیل اغلب اوقات که به باشگاه میرود لباس های این برند را میپوشد.

اگرچه باید اشاره کرد که جانسون برای برند ورزشی Under Armour چیزی شبیه به یک سفیر است و در اینستاگرام خود بیان کرده که در اواخر سال 2015 با این کمپانی قرارداد همکاری امضا کرده است.

به طور دقیق تر باید بیان کرد که جانسون طرفدار رسمی این برند است و هالیوود نیز در همه گیر کردن این برند، پوشاک و لوازم جانبی آن، در بین مردم جهان نقش مهمی داشته است. البته شما می توانید سایر ست ها و لباس های ورزشی را در این فروشگاه لباس مشاهده نمایید.

از جلیقه و تیشرت گرفته تا زیور آلات و کتانی های الهام گرفته از فیلم ها (مرتبط با فیلم اخیر راک که بسیار هم پر فروش بوده است) این وسایل هر روز رشد بیشتری داشته و استایل این مرد را بیشتر به جهانیان نشان میدهد.

لباس ها و اقلام ورزشی و باشگاه راک هم جزو همین استایل وی هستند، که اغلب ژیله های جذب Under Armour نیز در این استایل وجود دارند. این ژیله ها اغلب در رنگ های خنثی مشکی، طوسی و سفید هستند و جانسون آنها را با شلوارک های متناسب ست میکند.

برای برخی افراد، استفاده نکردن از رنگ های مختلف در تیپ های مختلف مسئله ساز است، اما بدن عالی، سبک کلاسیک و اعتماد به نفس فوق العاده ی دواین جانسون باعث شده اند تا رنگ های مورد استفاده ی او در حین سادگی کاملا مطلوب و عالی به نظر برسند.

نگاه کردن به استایل دواین جانسون باعث میشود تا بخواهیم هر روزه ورزش کنیم، با اینکه ورزش کردن به خودی خود خیلی هم ساده نیست!

 

سخن پایانی خلاصه ای از استایل دواین جانسون

برخی بر این عقیده اند که تیپ و استایل مرد را میسازد، و این یعنی استایل بر ذات برتری پیدا میکند و وضعیت فرد را به نمایش میگذارد.

اما برای جانسون عکس این قضیه صادق است و اوست که استایل و تیپ را میسازد و یک استایل کلاسیک، مرتب و ساده را به استایلی جذاب و چشمگیر تبدیل میکند.

البته باید توجه کنیم که سادگی استایل جانسون به دلیل اهمیت به تمامی طرفداران بین المللی خود است که ایشان نیز بتوانند با بودجه ی کم از استایل دواین جانسون تقلید کنند و این استایل برای همگی در دسترس باشد؛ به همین دلیل دسترسی به لباس های کمد او از دسترسی به لباس های کمد بسیاری از ستاره های هالیوود آسانتر است.

با احترام به تمامی استایل های دیگر، باید بیان کرد که استایل ساده ی دواین جانسون بسیار زیباست و مردانگی وی را به رخ همگان میکشد. به هر حال، هالیوود تا به امروز کمتر مرد جذاب، با اعتماد به نفس و بی ادعا، که البته کشتی گیر سابق هم بوده است به خود دیده که روی پرده ی نقره ای نقش های اصلی بازی کند.

واضح است که جانسون برای همگانی کردن استایل و تصاویر عمومی خود تلاش زیادی کرده و البته که حضور طراح شخصی وی، رابرت مازا هم در این همگانی کردن بی تاثیر نبوده است. البته که شخصی که با این لباس های میدرخشد دواین جانسون است و برای طرفداران خود نیز استایلی طراحی کرده که از آن پیروی کنند.

در آخر باید بیان کرد که استایل ساده ی جانسون ترکیبی است از تیپ کلاسیک و تیپ غیر رسمی که کاریزمای وی را به معرض نمایش میگذارد. میتوان گفت که استایل وی همانند کتاب راهنمایی است برای مردان بدون مو که میتوانند روی جذابیت های ظاهری خود مانند بدن ورزیده ی خود مانور دهند و کاریزمای خود را به نمایش بگذارند.

منبع: https://thebaldgent.com/the-dwayne-johnson-style-guide/

مطالب مشابه را ببینید!