مجله تاپ‌ناز‌

استفاده از رنگ قرمز در مدل لباس بهار و تابستان

استفاده از رنگ قرمز در تیپ بهار و تابستانی

پوشیدن رنگی چنین صریح و آشکار شاید به نظر بسیاری مشکل و غیرممکن باشد، اما از سوی دیگر پیچیده نبودن این رنگ باعث شده است که رنگ قرمز واقعی با هر رنگ پوستی براحتی هماهنگ شود.

 

در سوی دیگر این سکه قدرت خام این رنگ قرار دارد که باعث می‌شود انتخاب‌کنندگان این رنگ کمی زود رنج و نازک نارنجی به نظر برسند.

رنگ مُد بهار و تابستان

رنگ مُد بهار و تابستان

به هر حال قرمز رنگ عشق و فوران احساسات است. همچنین این رنگ غنی با سایه‌هایی شبه گوجه‌ای در بسیاری از مجموعه‌های لباس این فصل دیده شده است. برای پوشیدن رنگ قرمز حتما لازم نیست شجاعت زیادی داشته باشید، در حقیقت مهار کردن پتانسیل بالای این رنگ تاثیرگذار کار به نسبت آسانی است.

قرمز بر صحنه شوهای لباس

لباس بهار و تابستان,رنگ مُد بهار و تابستان

رنگ مُد بهار و تابستان 2015

کاربرد قرمز زرشکی یا ارغوانی بر روی پیراهن تا قرمز روشن بر روی کت و شلوارهای سه‌تکه، قرمز در تمامی بخش‌های شوهای لباس بهار و تابستان 2015 دیده می‌شود. اما فقط به این خاطر که این رنگ همه جا دیده می‌شود به این معنا نیست که همه گزینه‌های رنگ قرمز را باید با هم مورد استفاده قرار داد. بسیاری از طراحان رنگ قرمز را به صورت جزئی و مینی‌مالیستی و کاملا هنرمندانه مورد استفاده قرار داده‌اند که براحتی می‌توان آنها را در زندگی روزمره به کار گرفت.

برند بالمین (Balmain)

مُد بهار و تابستان 2015,مدل لباس های قرمز

لباس های بهار و تابستان 2015 برند بالمین (Balmain)

برند هوشمند بالمین به زیبایی ترکیبی از سیاه، سفید و قرمز را در مجموعه بهار و تابستان خود به کار گرفته است. در این مجموعه الیور روستینگ طراح لباس خلاق قرمز را با برش‌های هندسی جذاب به ترکیب مشکی و سفید یا آبی تیره اضافه کرده است و در کاپشن‌های بهاری و پیراهن‌های کشباف زیپ‌دار از سایه‌های قرمز یک‌دست استفاده کرده است. مرد محبوب برند بالمین در این لباس‌ها یک ستاره راک فرانسوی فرضی است که کاپشن‌های سبک و شلوارهای همراه با نقوش هندسی را می‌پسندد.

برند لنوین (Lanvin)

لباس بهار و تابستان 2015,لباس های قرمز بهاری

لباس های بهار و تابستان 2015 برند لنوین (Lanvin)

مجموعه بهار و تابستان برند لنوین یک مسترکلاس طراحی ظریف است. لوکاس اوسندریور طراح این برند ثابت کرده است که استفاده اقتصادی از سایه‌های قرمز روشن می‌تواند زیبا و کاملا منحصر بفرد باشد. در این مجموعه رنگ‌های تیره غالب است و جزئیات ساده و مینی‌مال قرمز در زیر کت‌های اسپرت و روپوش‌های بلند به زیبایی استتار شده است.

برند دولچه و گابانا

مُدل لباس بهار و تابستان 2015,مدل لباس های قرمز بهاری

لباس های بهار و تابستان 2015 برند دولچه و گابانا

طراحان دولچه و گابانا استاد استفاده رمانتیک و ایجاد المان‌های عاشقانه در رنگ‌ها هستند. آنها نهایت هنر خود را در رنگ قرمز این فصل به کار گرفته‌اند، اما صادقانه می‌توان گفت که پوشیدن رنگ قرمز به شیوه دولچه و گابانا کار هر کسی نیست. کت و شلوارهای عنابی این برند باعث شده است که قلابدوزی‌ها و جزئیات هنرمندانه این لباس‌ها به نحوی چشمگیر دیده شود.

برند گوچی

مُدل لباس بهار و تابستان 2015,مدل لباس های قرمز

مدل لباس های بهار و تابستان 2015 برند گوچی

قرمز در لباس‌های گوچی نقش محوری دارد. این برند در مجموعه جدید خود از متعلقات با رنگ‌های خنثی استفاده کرده است که مانند یک برش صاعقه وار پالت رنگ‌های مشکی، سفید و آبی را به دو نیم کرده است. استفاده از بند کیف‌های قرمز به صورت مورب بر روی لباس به طرح‌های خنثی و ساده لباس ظاهری جذاب‌تر بخشیده است. کت‌های دو دکمه و شلوارهای خط اتودار ظاهر مجموعه را بسیار جوان‌پسند کرده است. استفاده از کت بدون پیراهن و شلوارهای بالای مچ پا در ترکیب با کتانی‌های ساده واقعا زیبا و دیدنی از کار درآمده است. شلوارهای اسلیم فیت راه راه مشکی و سفید در ترکیب با رنگ قرمز بسیار هوشمندانه و زیبا است.

چگونه باید رنگ قرمز حبوب این فصل را به کمد لباس خود معرفی کنیم ؟ بهتر است با بزرگترین بیانیه مد مردانه یعنی کت و شلوار قرمز شروع کنیم.

کت و شلوار

رنگ مُد بهار و تابستان 2015,مدل لباس های بهار و تابستان 2015

مدل کت و شلوار بهار و تابستان 2015

از این حقیقت نمی‌توان گذشت که استفاده از سایه‌های روشن رنگ قرمز آدم را یاد بابانوئل می‌اندازد.کت و شلوارهای قرمز روشن همیشه گزینه‌های مشکلی به نظر می‌رسند و استفاده از سایه‌های تیره‌تر این رنگ محتمل‌تر است. به هر حال چه رنگ روشن انتخاب کنید و چه رنگ تیره پیشنهاد این است که آنها را با رنگ‌های خنثی مانند پیراهن یا تیشرت سفید یا حتی کتانی سفید ست کنید. بهتر است خیلی در زمینه متعلقات زیاده‌روی نکنید، یک دستمال جیبی ابریشمی تیره یا یک کراوات کفایت می‌کند.

کت تک

رنگ مُد بهار و تابستان 2015,مدل لباس های بهار و تابستان 2015

مدل کت بهار و تابستان 2015

اگر آمادگی پوشیدن کت و شلوار قرمز را ندارید یک کت قرمز نیز می‌تواند گزینه هوشمندی برای کمد لباس رسمی-نیمه رسمی شما به حساب آید.  یک کت دو دکمه از پارچه سبک، کتان یا ترکیبی از پارچه‌های قابل تنفس می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد. کت اسپرت قرمز در ترکیب با سایه‌های خنثی آبی و سفید  یا طرح‌های راه راه برتون (Breton stripes) در کنار شلوارهای اسلیم فیت آبی تیره و پیراهن آکسفورد سفید ترکیب بسیار هماهنگی است.

روپوش

رنگ مُد بهار و تابستان 2015,مدل لباس های بهار و تابستان 2015

مدل روپوش های بهار و تابستان 2015

چند سالی است که رو پوش، پالتو و کاپشن‌های سبک با سایه‌های مختلف قرمز مد روز است. این لباس‌ها براحتی می‌تواند کمد لباس شما را متحول کند. از لحاظ سبک، یک کاپشن خلبانی یا هارینگتون کلاسیک یا ژاکت‌های ورزشی فیلا و نایکی می‌تواند براحتی به صورت رسمی یا نیمه رسمی مورد استفاده قرار گیرد. اگر گزینه‌های بالا برای شما مناسب نیست می‌توانید با الهام از برند بالمین کاپشن‌های موتورسواری قرمز را انتخاب کنید. این گزینه در ترکیب با شلوار جین مشکی و تی شرت سفید زیبایی شناسی مدرن و مد روزی را ارائه می‌دهد.

لباس‌های اصلی کمد لباس

رنگ بهار و تابستان 2015, لباس بهار و تابستان

رنگ مُد بهار و تابستان

اگر به دنبال ایجاد  اعتماد بنفس رنگی در خود هستید، لباس‌های اصلی کمد لباس شما بهترین نقطه ورود شما است. یک تیشرت یا پیراهن پولو ساده قرمز رنگ می‌تواند الحاق مناسبی به کمد لباس فصل گرم شما باشد. این لباس‌ها در ترکیب با شلوارهای دمپا کوتاه یا شلوارک در سایه‌های رنگی بژ، سنگی یا آبی تیره واقعا هماهنگ و زیباست. هر وقت آمادگی آن را داشتید یک شلوار قرمز پررنگ را به کمد لباس خود اضافه کنید. شلوار قرمز  در ترکیب با لباس‌های دارای رنگ خنثی کاملا رام و بی‌خطر است.

متعلقات و جزئیات

لباس بهار و تابستان 2015, رنگ لباس بهار و تابستان

رنگ بهار و تابستان 2015

ساده ترین راه پوشیدن سایه‌های روشن قرمز ترکیب جزئیات کوچک از طریق متعلقات به لباس است. کراوات قرمز، دستمال جیب کت، کفش، کمربند، شال‌های سبک و کیف می‌تواند به آسانی زندگی جدیدی را به ظاهر شما اضافه کند. مانند مجموعه لباس‌های لنوین،این متعلقات در ترکیب با سایه‌های تیره و خنثی نهایت تاثیرگذاری را خواهد داشت.

رنگ قرمز به طور سنتی رنگ فوران احساسات رمانتیک است و خوشبختانه به این رنگ با سایه‌های متنوع تاریخچه پرباری در صنعت تولید لباس دارد. قرمز رنگ بسیار قوی و تاثیرگذاری است اما با کمی هوشمندی و سلیقه می‌توان این رنگ را رام کرده و به بهترین و متنوع‌ترین شکل از آن استفاده کرد.

لباس بهار و تابستان 2015, رنگ بهار و تابستان 2015

رنگ مد بهار و تابستان 2015

 

رنگ مُد بهار و تابستان 2015,لباس قرمز بهار و تابستان 2015

رنگ بهار و تابستان 2015

مطالب مشابه را ببینید!