مجله تاپ‌ناز‌

بازیگران سریال ایل دا ؛ داستان سریال و عکس های سریال ایل دا و زمان پخش سریال

سریال ایل دا

بازیگران و داستان سریال ایل دا

سریال ایل دا سریالی جدید است که قرار است از شبکه سیما پخش شود و کارهای تولید آن به اتمام رسیده است. ایل دا در گویش بختیاری معنی مادر ایل را می دهد و یکی از سریال های پر بازیگر در مورد دفاع مقدس است.

این سریال به تهیه کنندکی سید علیرضا سبط احمدی با موضوع همبستگی و حماسه مردان و زنان عشایر مرزنسین در مقابل متجاوزان به خاک کشور است و روایتی در مورد ایستادگی و ایثار آنها مابین سال های 1358 تا 1359 می باشد.

این سریال به کارگردانی راما قویدل در 30 قسمت و 80 لوکیشن در مناطق استان لرستان و شهر خرم آباد و فضای بومی این منطقه و با حضور بازیگران تئاتر و تلویزیون محلی تصویربرداری شده است.

سریال ایل دا

داستان سریال

سریال ایل دل بسیار پر بازیگر است و موضوع آن در مورد جنگ تحمیلی است که در مرحله پیش تولید قرار دارد. این سریال با موضوع اتحاد و حماسه مردان و زنان عشایر مرزنشین در مقابل متجاوزان به خاک ایران و قصه ایستادگی و ایثار آنها در بین سال های اول انقلاب می باشد.

صحنه های جنگ با دو دوربین و گاهی هم سه دوربین توسط مدیر تصویر برداری مصطفی احمدیان و صدابرداری حسین غفاری ثبت خواهد شد.

سریال ایل دا

بازیگران سریال

بازیگران این سریال عبارتند از: فاطمه گودرزی، رحیم نوروزی، امیرمحمد زند، علی دهکردی، کاظم هژیر آزاد، جعفر دهقان، سیروس همتی، نیما رازانی، معصومه بافنده، بهروز چال و …

این سریال 135 بازیگر دارد که تبدیل به یکی از پربازیگرترین سریال ها در ژانر دفاع مقدس شده است.

تهیه کننده این سریال در مورد سریال ایل دا گفت:

در این مجموعه یکی از شاخص ترین و پرکارترین جلوه های بصری به اجرا در می آید و شاهد خواهیم بود که به ابتکار عظیم محمدی و سینا قویدل انجام می شود. ساخت دکورهای این مجموعه توسط مهدی احمدی رو به اتمام است و کار طراحی صحنه را رضا حاج درویش و طراحی گریم را هم جلال امیر مرندی و طراح لباس را دلیله سوفیانی به عهده دارند، مدیر تولید این مجموعه محمدرضا نجفی و مدیر تدارکات آن هم محسن اسکندری است.

سریال ایل دا

موسیقی سریال

او در مورد موسیقی سریال گفت که موسیقی فولکلور با فرهنگ غنی توسط رضا خسروی ساخته شده است و جذابیتی است که باید شنیده شود.

بخوانید: معرفی بهترین سریال های علمی و تخیلی

مطالب مشابه را ببینید!