مجله تاپ‌ناز‌

باغ وحش استانبول و آکواریوم های استانبول + راهنمای بازدید از این مکان های دیدنی

نگاهی به باغ وحش و آکواریوم های استانبول ترکیه

باغ وحش و آکواریوم های شهر استانبول در ترکیه بسیار دیدنی هستند. به هر مکانی که سفر می کنید حتما سری به جاذبه ها و دیدنی های این شهرها می زنید. یکی از مکان های دیدنی شهر استانبول که علاقه مندان را به خود جذب می کنید باغ وحش استانبول است که طرفداران زیادی دارد.

باغ وحش استانبول و آکواریوم های استانبول

باغ وحش استانبول:

باغ وحش بسف در استانبول بسیار دیدنی است و محلی مناسب برای گشت و گزار گردشگران است. این باغ وحش بسیار وسیع است و در آن گونه های مختلف از حیوانات و پرندگان نگهداری می شود. در این باغ وحش 286 گونه از انواع حیوانات نگهداری می شود. 600 گونه گیاهی در این مجموعه موجود است و این باعث شده که بازدیدکنندگان علاوه بر بازدید از حیوانات فضای سبز و دیدنی آن را هم نگاهی بیندازند.

فضای استاندارد این باع وحش محل نگهداری از حیواناتی مانند خرگوش، شیر، خرس، روباه، اسب، گوزن، میمون، مار، پرندگان، کروکودیل، گورخر، ماهی، شتر و … است.

بسفر یکی از بزرگترین باغ وحش های ترکیه است و اطراف کلان شهر ترکیه قرار گرفته است.

باغ وحش استانبول و آکواریوم های استانبول

آکواریوم استانبول:

این آکواریوم پارکی مصنوعی است و به عنوان بزرگترین آکواریوم دنیا هم شناخته می شود. جالب است بدانید که این آکواریوم دارای 2 طبقه با مخزن بزرگ و کوچک است و در آن بیش از 17 هزار گونه از جانداران دریایی را می توانید ببینید.

امکانات این آکواریوم بزرگ بسیار جذاب است و به شکل 17 منطقه طبیعی شبیه سازی شده است که در آنها جانداران مختلف دریایی نگهداری می شوند.

باغ وحش استانبول و آکواریوم های استانبول

باغ وحش پولونزکوی حیوانات:

علاوه بر باغ وحش بسفر که معروف ترین بای وحش ترکیه است می توانید به باغ پولونزکوی هم بروید که پارک جنگلی است و حیواناتی مانند گوزن، وال آبی و قو در آن نگهداری می شود. در این باغ حیوانات در قفس نگهداری نمی شوند و همین باعث شده است بازدیدکنندگان این پارک بیشتر باشد.

 

ویا سی تما پارک:

این مجموعه 35 بخش تفریحی دارد و به عنوان طولانی ترین آکواریوم شناخته می شود شهربازی و ترن هوایی از دیگر امکاناتی است که در این مجموعه می بینید.

 

پارک دلفینارویم استانبول:

در این پارک نمایش از بازی دلفین ها می بینید و مجموعه دلفین ها در آن نگهدرای می شوند و تماشای بازی این جیوانات می تواند جذابیت زیادی برای گردشگران ایچاد کند.

هر یک از آکواریوم ها و باغ وحش های واقع شده در استانبول دارای جذابیت خاص خود هستند و می توانید در آن شاهد تفریحات و امکانات متنوع باشید.

 

اگر به استانبول سفر کرده اید می توانید به دیگر مکان های تفریحی این شهر هم بروید و لذت ببرید پس خواندن این مطلب “تفریح در شهربازی ویالند استانبول جایی که پر از هیجان های تکرار نشدنی است” را از دست ندهید.

مطالب مشابه را ببینید!