مجله تاپ‌ناز‌

بافت مو با کاموا + آموزش زیباترین مدل های موی بافته شده با کاموا مرحله به مرحله

در این بخش با نحوه بافت مو با کاموا و مدل هایی از این بافت مو با کاموا را مشاهده می کنید. در ادامه آموزش مرحله به مرحله بافت مو با کاموا را آماده کرده یم.

بافت مو یکی از روش های تزیین موهای کوتاه و بلند است و می تواند به کمک انواع مدل های بافت مو با کاموا، مدل موهایتان را زیبا و جذاب کنید.

مدل های بافت مو با کاموا

بیشتر خانم  ها تصور می کنند که برای اینکه موهای زیبایی داشته باشند باید حتما به آرایشگاه بروند و هزینه های زیادی را صرف کنند در صورتی که این تصور غلط است و شما می توانید با وسایل ساده ای که موجود است در زمانی کم به موهای خود فرم و حالت دهید.

بافت مو با کاموا

 

آموزش بافت موی با کاموا

بافتن موها با کاموا همان بافت موی دردلاک است که شما می توانید به کمک کاموای رنگی و زیبا موهایتان را به کمک بافت های ساده ببافید. برای انجام دادن این مدل مو در ابتدا باید وسایل مورد نیاز را آماده کنید و سپس اقدام به بافت مو کنید.

بافت مو با کاموا

وسایل مورد نیاز 

شما برای بافت مو کامواد به وسایل زیادی نیاز ندارید.

  • کاموای رنگی
  • کش پلاستیکی

مراحل بافت مو با کاموا + آموزش مرحله به مرحله

مرحله اول 

در ابتدا موهای خود را به صورت کامل شانه کنید و مکانی را که مایل هستید موهای شما بافته شود مشخص کنید و از آنجا شروع کنید.

بافت مو با کاموا

باید توجه کنید که می توانید موها را با کمک شانه به اندازه یک تا دو سانت فاصله از هم بخش بندی کنید همچنین بهتر است بافت را از چند سانت دورتر از بخش بندی موهای شروع کنید تا قسمت بالای سر شما قابل مشاهده نباشد.

بافت مو با کاموا

باقی مانده موهای خود را به کمک کش به صورت محکم ببندید.

بافت مو با کاموا

موهای خود را به سه بخش تقسیم کنید و بخش راست موها را روی بخش میانی بگذارید سپس بخش چپ موها را بر روی بخش میانی موهای قرار دهید و این کار را تا انتها انحام دهید سپس بافت موها را با کمک ژل محکم نمایید و برای محکم تر کردن وها می توانید از کش پلاستیکی استفاده کنید.

بافت مو با کاموا

اگر مایل هستید بافت موهای شما به مدت چند ما بر روی سرتان دوام داشته باشید بهتر است از کش های بیشتری استفاده کنید و آنها را در حدود یک سانت از بالای موی بافته شده قرار دهید و محکم ببندید. اگر مایل هستید بافت مو با کاموا فقط چند ساعت روی موهای شما دوام داشته باشد نیازی به استفاده از کش ها به مقدار زیاد نیست.

بافت مو با کاموا

مرحله دوم 

3 رشته از کامواهای رنگی را جدا کنید و از اخر این رشته کاموا بگیرید و انتهاب کاموا و انتهای کاموا را از قسمت بالایی کش یا قسمت بالایی موهای بافته شده رد کنید و کامواها را از داخل موها عبور دهید به صورتی که طول آنها در هر بخش با هم یکسان شود. باید توجه کنید که طول رشته کامواهی تزیینی را باید برابر با طول موهایتان انتخاب کنید و همه بخش های بافته شده را با به کمک این کامواهای رنگی بپوشانید.

بافت مو با کاموا

در این مرحله از بافت مو با کاموا باید 6 رشته از نخ کاموا کنار موی بافته شده خود داشته باشید که در این صورت می توانید دو نخ کاموا را انتخاب کنید سپس آنها را به سمت چپ موهای خود ببرید و 4 تا از نخ کامواها را در کنار آن قرار دهید.

بافت مو با کاموا

بافت کامواها را شروع نمایید و آن ها را در کنار یکدیگر قرار دهید و رشته چپ موها را A در نظر بگیرید و رشته میانه موها را B در نظر بگیرید و مو بافته شده را با باقی رشته ها در سمت راست قرار دهید سپس رشته B را از روی موهای بافته شده خود عبور دهید و دوباره آن را به سمت میانه موهایتان بیاورید سپس رشته A را از زیر رشته B عبور دهید و آن را از روی موهای بافته شده نیز عبور دهید و در قسمت میانی قرار دهید و رشته B را از زیر رشته A و بالای موی بافته شده و داخل میانه موهای بافته شده عبور دهید و مراحل ذکر شده را ادامه دهید تا به انتهای موهای خود برسید. کامواها باید به صورت محکم بسته شوند همچنین آن ها باید به صورت افقی روی موهای بافته شده قرار بگیرند.

بافت مو با کاموا

در صورت تمایل می توانید برای زیبایی بیشتر بافت مو با کاموا مهره هایی را به انتهای موهای بافته شده خود اضافه نمایید سپس انتهای موهای بافته شده را گره ای بزنید تا مهره ها از روی موها سر نخورند.

بافت مو با کاموا

کامواهای اضافه را ببرید تا بافت موهایتان مرتب و زیباتر به نظر برسد.

بافت مو با کاموا

شیک ترین مدل موهای بافته شده با کاموا

برای بافت موها با کاموا باید مهارت لازم را داشته باشید که می توانید با تمرین و تکرار تبحر لازم را در این زمینه به دست آورید. باید توجه کنید که اگر مایل هستید بافت موهایتان خاص و زیبا به نظر برسد بهتر است از کامواهای رنگی مختلف استفاده کنید و رنگ کامواها را به گونه ای انتخاب کنید که با هم مطابقت و همخوانی داشته باشند.

از این بافت مو می توانید برای موهای متوسط و بلند استفاده کنید این مدل بافت مو برای خانم ها و دختران جوان در رده سنی مختلف می تواند مناسب باشد.

اگر شما تمایل دارید بافت موهایتان خاص و متفاوت تر به نظر برسد بهتر است از ترکیب چند رنگ کاموای تیره و روشن برای بافتن موهای خود استفاده کنید.

بافت مو با کاموا را می توانید به مدت چند ماه یا چند ساعت بر روی موهایتان نگه دارید همچین اگر تمایل دارید در مهمانی ها و نجالس بافت مویی خاص داشته باشید بهتر از این مدل بافت موی شیک استفاده کنید.

بافت مو با کاموا

مدل های بافت موی دخترانه

بافت مو با کاموا

بافت مو با کامواهای رنگی مخصوص خانم های جوان

بافت مو با کاموا

بافت موی شیک کاموایی

بافت مو با کاموا

مدل های زیبای بافت موی زنانه

بافت مو با کاموا

بافت موی با کاموا

بافت مو با کاموا

شیک ترین مدل بافت موی شیک و زیبا

بافت مو با کاموا

بافت مو زنانه زیبای کاموایی

بافت مو با کاموا

مدل بافت مجلسی زیبا برای خانم های جوان

بافت مو با کاموا

بافت مو زنانه با متدهای جدید برای دختران جوان

بافت مو با کاموا

زیباترین مدل های بافت موی دردلاک

بافت مو با کاموا

آموزش مدل بافت مو با کاموا

بافت مو با کاموا

شیک ترین بافت موی شیک به کمک کاموا برای خانم های زیبا

بافت مو با کاموا

بافت موی مجلسی و زیبا کاموایی برای خانم های جذاب

مطالب مشابه را ببینید!