مجله تاپ‌ناز‌

برنامه پرشین گات تلنت + زمان پخش و تکرار و عکس های داوران مسابقه MBC Persia

برنامه پرشین گات تلنت

برنامه استعدادیابی پرشین گات تلنت

برنامه پرشین گات تلنت Persian Got Talent برنامه استعدادیابی به زبان فارسی است که ا شبکه ام بی سی پرشیا MBC Persia پخش می شود و در حال ضبط است. این مسابقه به دلیل حضور مهناز افشار بسیار خبرساز شد. در ادامه اطلاعاتی در مورد زمان پخش، تکرار و روزهای پخش این برنامه اطلاعات بیشتری را ارائه کرده ایم.

برنامه پرشین گات تلنت

برنامه پرشین گات تلنت چند قسمت است

برنامه استعدادیابی پرشین گات تلنت 12 قسمت دوره مقدماتی دارد و مرحله نیمه نهایی آن در لندن برگزار می شود و فینال این مسابقه در لس آنجلس برگزار خواهد شد.

برنامه پرشین گات تلنت

نجوه ثبت نام

هیچ اطلاعاتی در مورد نحوه ثبت نام و حضور در این برنامه هنوز اعلام نشده است.

زمان و ساعت پخش برنامه پرشین گات تلنت

برنامه استعدادیابی شبکه ام بی سی قرار است از 11 بهمن ماه سال 1398 روزهای جمعه ساعت 22 پخش شود.

تکرار برنامه

تکرار این مسابقه هم روز بعد در ساعت … از شبکه ام بی سی پرشیا پخش خواهد شد.

داوران مسابقه

این مسابقه چهار داور دارد که عبارتند از:

ابراهیم حامدی:

ابراهم حامدی ملقب به ابی یکی از خوانندگان معروف ایرانی است و متولد 29 خرداد سال 1328 در تهران است. او یکی از خوش صداترین و محبوب ترین خواننده های ایران است که هم اکنون در آمریکا زندگی می کند.

برنامه پرشین گات تلنت

مهناز افشار:

مهناز افشار متولد 21 خرداد سال 1356 در تهران است و یک دختر به نام لیا دارد. او نخستین بار در سال 1376 در سریال گمشده ایفای نقش کرد و به دلیل بازی در فیلم شور عشق در سال 1379 شناخته شد. اوج معروفیت او بازی در فیلم آتش بس در کنار محمدرضا گلزار بود. او در سال 1398 پس از جدا شدن ا همسرش به خارج از کشور مهاجرت کرد و هم اکنون داور مسابقه استعدادیابی است.

برنامه پرشین گات تلنت

آرش لباف: 

آرش لباف خواننده ایرانی متولد 3 اردیبهشت سال 1356 است. او ترانه سرا، بازایگر و تهیه کننده نیز می باشد. او در سنین پایین به کشور سوئد مهاجرت کرد و به همراه کامرون کارتیو گروه موسیقی تشکیل داد و به آرامی توانست در عرصه موسیقی موفقیت شود و حتی به شهرت جهانی برسد. او در فیلم فصل کرگدن در کنار بهروز وثوقی ایفای نقش کرده است.

برنامه پرشین گات تلنت

نازنین نور:

نازنین نور یا نوشین، نویسنده و بازیگر ایرانی الاصلی است که به همراه خانواده اش به کانادا مهاجرت کرده است و از زمان کودکی در آنجا زندگی کرده است. خانواده آنها بعد از چند وقت به آمریکا رفتند و او فعالیت بازیگری را در هالیوود شروع کرد.

برنامه پرشین گات تلنت

شباهت به برنامه عصر جدید

از آنجایی که برنامه پرشین گات تلنت بسیار شبیه به عصر جدید است، می تواند با برنامه عصر جدید وارد رقابت شود و ممکن از نمونه داخلی این برنامه دیگر استقبالی نشود. قرار است فصل دوم برنامه عصر جدید از اواسط این مسابقه پخش شود و ممکن است که پخش همزمان این دو مسابقه با هم به ضرر برنامه عصر جدید باشد!

 

ساعت های پخش تکرار برنامه پرشیا گات تلنت از شبکه ام بی سی پرشیا

شنبه ها ساعت 02:00 بامداد، 12:30 ظهر و 17:30
یکشنبه ها ساعت 01:00 بامداد
پنجشنبه ها ساعت 19:30

MBC PERSIA

Yahsat:11996 V 27500

 

مطالب مشابه را ببینید!