مجله تاپ‌ناز‌

عکس های بابک حمیدیان و مینا ساداتی + بیوگرافی کامل بابک حمیدیان و در مورد زندگی

بابک حمیدیان

بابک حمیدیان بازیگر ایرانی 40 ساله است که با مینا ساداتی ازدواج کرده است و همسرش هم بازیگر است. در این بخش بیوگرافی کامل بابک حمیدیان و همسرش را می خوانید و عکس های این دو را مشاهده می کنید.

خلاصه بیوگرافی بابک حمیدیان

  • نام: بابک
  • نام خانوادگی: حمیدیان
  • تارخ تولد: 1359
  • محل تولد: تهران
  • تحصیلات:فارغ التحصیل رشته نمایش با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد اسلامی
  • تاهل :متاهل
  • نام همسر :مینا ساداتی

بابک حمیدیان

زندگینامه بابک حمیدیان

بابک حمیدیان بازیگر سینما و تئاتر متولد سال 1359 در شهر تهران است. او فارغ التحصیل رشته نمایش با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد است.

بابک حمیدیان

شروع بازیگری

او حرفه بازیگری را دز سال 1379 در گروه تئاتر بازی به سرپرستی آتیلا پسیانی شروع کرد.  او فعالیت بازیگری را از سینما و با فیلم قدمگاه در سال 1382 شروع کرد. درطول يک دهه فعاليت در سينما، تئاتر و تلويزيون، بسيار خوش درخشيده است و خود را به عنوان بازيگري توانا، انعطاف پذير، با مطالعه و هنري، معرفي کرده است و نظر کارگردانان بزرگ سينما از جمله: بهمن فرمان آراء، محمد علي نجفي، پوران درخشنده، ابراهيم حاتمي کيا، احمد رضا درويش و … را به خود جلب کرده و باعث خلق نقش هايي به شدت سخت و ماندگار شده است.

بابک حمیدیان

علایق

او عاشق مطالعه است و مدام کتاب می خواند. سکانس مورد علاقه او حرکات رقص اندی گارسیا در فیلم مودیلیانی است. نویسنده مورد علاقه او گابریل گارسیا مارکز است. موسیقی مورد علاقه اش هم الکترونیک است.

بابک حمیدیان

شهرت

به دلیل بازی در سریال به کجا چنین شتابان در سال 1388 او بسیار مشهور شد و سپس در سریال هایی مانند پرده نشین و گذر از رنج ها بسیار معروف تر از قبل شد.

بابک حمیدیان

ازدواج با مینا ساداتی

در ابتدا شیاعه شد که مینا ساداتی و بابک حمیدیان با هم ازدواج کرده اند و این دو هیچ واکنشی نشان نمی دادند تا اینکه در برنامه سه ستاره احسان علیخانی معلوم شد که این دو زن و شوهر هستند.

مینا ساداتی بازیگر سینما ایران است او متولد 10 اذر سال 1360 است. او فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه هنرهای زیبای تهران است.

بابک حمیدیان بابک حمیدیان بابک حمیدیان

 

مطالب مشابه را ببینید!