مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی دنیا دادرسان + زندگی شخصی و هنری خواننده جوان و عکس های همسرش

دنیا دادرسان یکی از خواننده های بسیار جوان است و 24 سال سن دارد و در حال حاضر در ملبورن استرالیا زندگی می کند. در این مطلب تاپ ناز نگاهی به زندگی شخصی و هنری این بازیگر و عکس های همسرش می کنیم و بیوگرافی کامل دنیا دادرسان را می خوانید.

بیوگرافی دنیا دادرسان

دنیا دادرسان متولد 24 اسفند سال 1376 است و یکی از خواننده های جوان ایرانی است که بسیار پیشرفت و رشد داشته است و آهنگ های او هم کم و بیش مورد استقبال قرار گرفته اند. دنیا هم اکنون در ملبورن استرالیا ساکن شده است و از سال 2013 در استرالیا زندگی می کند.

donya dadresan 1 e1585312918974

خانواده هنردوست

دنیا از زمان کودکی در خانواده ای رشد کرد که در آن موسیقی یکی از فعالیت های اصلی بوده است. او یک برادر به نام دانیال دارد که چند سالی از او کوچک تر است.

دایی و عموی دنیا هر دو نوازنده بودند و آواز می خواندند و البته پدرش هم نوازنده پیانو بود و همین باعث شد که او به مرور به موسیقی بسیار علاقمند شود. دنیا فعالیت آکادمیک را در استرالیا شروع کرده است.

دنیا دادرسان

ساخت کلیپ فان

یکی از دلایلی که دنیا دادرسان بسیار شناخته شد، ساخت کلیپ های فان تولید شده توسط او و کامیار بود. دابسمش های او بسیار دیده شدند.

دنیا دادرسان

نخستین آهنگ دنیا دادرسان

اولین آهنگ دنیا دادرسالن در سال 2014 به همراه گروه سه نیک، با نام خواب های طلایی که ملودی آن اثر استاد جواد معروفی، ترانه اثر احسان حیدری و تنظیم کننده آن آرش کیان بود منتشر شد.

پس از 9 ماه او از بند سنیک خارج شد و نخستین کاور خود به نام All Of Me از کارهای John Legend را ساخت.در زمان حضور در بند موزیک سِنیک تعدادی اجرا در شب های موسیقیِ ملبورن و ۱ اجرا در پرشین فر داشت .

دنیا دادرسان

همچنین در وینتر فستیوالِ وانتیرنا کالج آهنگِ i have nothing از Whitney Houston را اجرا و توجهِ زیادی از تماشاچیان را جلب کرد.

دنیا دادرسان به آوازخوانی به زبان امگلیسی و فارسی تسلط کامل دارد و آهنگ فارسی دیگری به نام میدونی دوست دارد با تنظیم علی لباسچی در استرالیا اجرا کرد.

دنیا دادرسان

بازیگری دنیا دادرسان

دنیا دادرسان در دوران کودکی به بازیگری علاقه پیدا کرد و در سن 7 تا 9 سالگی این حرفه را آموزش دید و در سریال خط سفید کاری از گروه کودک و نوجوان در ایران بازی کرد و سپس در فیلم کوتاه پل ایفای نقش کرد.

donya dadresan 8

او در سن 8 تا 12 سالگی پیانو را نزد استاد فرخ اصانلو که یکی از شاگردان انوشیروان روحانی بود آموخت و در همان سنین کودکی علاقه زیادی به آواز خوانی و نواختن پیانو پیدا کرد و بعدها در سن 15 سالگی به صورت حرفه این این کار را انجام داد. او از سنین کودکی در خانواده ای رشد کرد که فعالیت اصلی آنها موسیقی بود.

دنیا دادرسان

مهاجرت دنیا دادرسان

دنیا در سن 13 سالگی به کشور مالزی – کوالالامپور با خانواده اش مهاجرت کرد و در سن 15 سالگی به کشور استرالیا و ملبورن رفت، از سن 16 سالگی به خوانندگی و آواز پرداخت و در همان سن شروع به خواندن سبک بندری به نام سنیک نمود و کارهای موفقی همچون خواب های طلایی و سرودی برای تیم ملی را خواند که توجه خوانندگان و مجریان ایرانی از جمله سینا ولی الله و مکس امینی را به خود جلب کرد.

ازدواج

این خواننده جوان در سال 1398 با فردی به نام سروش وارد رابطه عاشقانه یا نامزدی شده است و طبق فرهنگ کشوری که در آن زندگی می کند، این دو در کنار هم روزگار را می گذرانند.

دنیا دادرسان

آدرس پیج اینستاگرام دنیا دادرسان

می توانید با مراجعه به پیج اینستاگرام دنیا دادرسان جدیدترین کارهای او را دنبال کنید. او نزدیک به 1 میلیون دنبال کننده دارد.

دنیا دادرسان

تراشیدن موهای سر

او در اعتراض به عملکرد گشت ارشاد در قبال مهسا امینی، موهای خود را کوتاه کرد که با واکنش مثبت کاربران روبرو شد. این کار اعتراضی در حالی انجام شد که بسیاری از خوانندگان معروف و حتی رپرها هیچ نوع واکنشی به این قضایا نداشتند.

امیدواریم بیوگرافی دنیا دادرسان خواننده نسل جوان مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد. در بخش های دیگر بیوگرافی سحر مقدس و احلام را هم بخوانید.

منبع : اینستاگرام

مطالب مشابه را ببینید!