مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی رحیم نوروزی + زندگی شخصی و هنری و عکس های همسر اول و همسر دوم

رحیم نوروزی

در این بخش تاپ ناز بیوگرافی بازیگر معروف ایرانی رحیم نوروزی را آماده کرده ایم. اطلاعاتی در مورد زندگی شخصی، هنری و ماجرای ازدواج اول و دوم او را می خوانید. همچنین عکس همسر اول و همسر دوم رحیم نوروزی را هم مشاهده می کنید. او به دلیل بازی در سریال پس از باران و سریال یوسف پیامبر بسیار به شهرت رسید.

بیوگرافی رحیم نوروزی

رحیم نوروزی بازیگر متولد سال 1346 در شهر رشت است. نوروزی دارای مدرک کاردانی رشته مرمت بناهای تاریخی و کارشناسی تئاتر با گرایش ادبیات نمایشی است.

رحیم نوروزی

شروع بازیگری

او در کلاس های بازیگری بهروز بقایی و بهزاد عشقی شرکت کرد و همین باعث شد که به بازیگری علاقه مند شود.  با بازی در نمایشنامه های اکبر رادی بازیگری او جدی تر شد و بازی در سریال پس از باران بود که باعث شهرت او شد.

از نمایش های او می توان به این موارد اشاره کرد: از جمله افرا یا روز می گذرد (بهرام بیضایی)، تب (رضا کریمی)، عشق و عالیجناب (حسین پاکدل)، خانه‌ای در تاریکی (سعید سلطانی)، کلانتر (محسن شاه محمدی)، یادآوری (حجت قاسم‌زاده) و کرگدن (فرزاد موتمن) .

رحیم نوروزی

بازی در سریال پس از باران

در سریال پس از باران در نقش فرخ بازی کرد، این سریال در سال 1379 به کارگردانی سعید سلطانی ساخته شد و رحیم نوروزی در کنار کتایون ریاحی ایفای نقش کرد. این سریال بسیار در ایران محبوب شد.

رحیم نوروزی

بازی در سریال یوسف پیامبر

یکی از نقش های ماندگار او در سریال یوسف پیامبر و در نقش آخناتون، فرعون مصر بود که بسیار محبوب شد. در این سریال در کنار کتایون ریاحی و مصطفی زمانی ایفای نقش کرد.

 

رحیم نوروزی

هایده حسین زاده همسر اول

هایده حسین زاده همسر اول رحیم نوروزی بود. زندگی مشترک این دو به سرانجام نرسید و جدا شدند. حاصل ازدواج این دو دختری به نام پناه است. هایده حسین زاده در سریال پس از باران در نقش زری که یکی از خدمتکاران خانه ارباب سالاری بود ایفای نقش کرد.

رحیم نوروزی

پناه نوروزی دختر رحیم نوروزی در مورد شغل پدرش می گوید:

من از زمانی که یادم می آید پدرم بازیگر بوده است. اما هیچ وقت این موضوع که پدرم بازیگر است افتخار خیلی بزرگی برایم نبود. شاید چون عادت داشتم و با آن بزرگ شده بودم. پس چیز غریب و استثنایی برایم نبود. هیچ وقت هم مشکلی با او نداشتم فقط شاید گاهی ساعت کاری اش اذیت مان می کرد.من اصلا دوست ندارم کار پدرم را ادامه دهم. یعنی راستش من اصلا بازیگری را دوست ندارم. گاهی کارهای پدرم را می‌بینم، اما اگر وقت نداشته باشم هیچ اصراری برای دنبال کردن کارهایش ندارم.

رحیم نوروزی

آسیه ضیایی همسر دوم

آسیه رضایی دومین همسر رحیم نوروزی است که او هم بازیگر است و نویسنده نیز می باشد. او متولد سال 1360 در شهر رشت است. مدرک کارشناسی بازیگری دارد و دوره بازیگری را در کلاس های حمید سمندریان گذرانده است.

او به دو زبان هندی و انگلیسی تسلط کامل دارد. جالب است بدانید که در سریال آسمان من در کنار همسرش ایفای نقش می کند.

رحیم نوروزی

علاقه به حرفه نجاری

او می گوید که اگر بازیگر نمیشدم حتما شغل نجاری را انتخاب می کرد. پس از این شغل به  معاملات ملک علاقه دارد و فکر می کند که امنیت کاری بالایی دارند.

 

مطالب مشابه را ببینید!