مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی شهاب شادابی + عکس های شهاب شادابی بایگر سریال بوی باران و همسرش

 شهاب شادابی

شهاب شادابی بازیگر ایرانی است که اخیرا در سریال بوی باران ایفای نقش کرده است. در این بخش تاپ ناز بیوگرافی کامل شهاب شادابی و عکس های او و همسرش را گردآوری کرده ایم. او در امر ورزش هم فعال است و نفر چهارم رشته فیتنس شده است و قبلا قهرمانی رشته بسکتبال را هم تجربه کرده است.

بیوگرافی شهاب شادابی

شهاب شادابی متولد سال 1363 در شهر تهران است او مدل و بازیگر است. او مدرک کارشناسی مدیریت دیپلماسی و مدارک پروسافت در زمینه طراحی صفحات وب را دارد.

 شهاب شادابی

شروع فعالیت مدلینگ

او می گوید که اصلا فکر مدل شدن را نداشتم و همه چیزی به صورت اتفاقی بود. او چند سال پیش توسط دوستانش به مراسمی در خارج از کشور دعوت شد و در این مراسم طراحان بزرگی و افردی که کار دیزاین انجام می دادند حضور داشتند و او نیز شرکت کرد. در این مراسم از سوی شرکت زارا از او دعوت به همکاری شد.

 

شروع بایگری

نخستین بار در دو تله فیلم به کارگردانی حسین قاسمی و در سال 1386 به عنوان نقش اول بازی کرد. بازی خوب او مورد توجه این کارگردان قرار گرفت و این باعث شد که او به صورت حرفه ای تر وارد عرصه بازیگری شود.

 شهاب شادابی

کلاس های بازیگری

در همان سال با تست های بایگری که می داد متوجه شد که نسبت به دیگر افراد ضعیف تر است و به همین دلیل در کلاس های استاد سمندریان شرکت کرد و از بین 300 نفر هنرآموز، 30 نفر و سپس 10 نفر انتخاب شدند که او هم یکی از این افراد بود و به گفته خودش، موفقیت ا مدیون محمود معظمی است.

او می گوید که اصلا به بازیگر فکر نمی کرده و در دوران کودکی بیشتر به خواندن داستان علاقه داشته است و  معمولا نقش و شخصیت اصلی آن کتاب‌ ها را در تنهایی خودم و به دور از چشم اهالی خانه، بازی می‌ کردم .

 شهاب شادابی

اهمیت دادن به شیک پوشی

او به نوع پوشش و لباس هایی که می پوشد بسیار اهمیت می دهد و به دلیل شرایط نامساعد مدلینگ در ایران تصمیم گرفت که از صنعت مدلینگ کناره گیری کند و زندگی تئاتری او هم به همین دلیل تحت تاثیر قرار گرفت و حالا مانند قبل زیاد به خوش پوشی اهمیت نمی دهد.

 شهاب شادابی

معاشرتی نیست!

او اهل معاشرت نیست. در این سال ها با هیچ کدام از بازیگران رابطه دوستانه ای نداشته است. او می گوید با افرادی مانند رحیم نوروزی نشست و گفتگویی هایی داشته ام و بیشتر سعی کرده ام که با نویسندگان و کارگردانان ارتباط برقرار کنم.

 

علایق

او علاقه زیادی به سفر کردن به اسپانیا دارد ولی روسیه را هم دوست دارد و عاشق فصل زمستان در روسیه است. می گوید همه ما گرما را تجربه کرده ایم ولی منفی 18 یا 22 درجه را شاید تجربه نکرده باشید که در روسیه می توان این سرمای لذت بخش را حس کرد.

 شهاب شادابی

ورزشکار چند منظوره

او بجز بازیگری در عرصه ورزش هم بسیار فعال بوده است و مقام پنجم مسابقات فیتنس ایران را در سال 1385 به دست آورده است. او قهرمانی بستکتاب نونهالان تهران را هم دارد. او ورزشکار رسمی است و موفق شده است دان 2 موی تای را به دست آورد.

 

ازدواج و همسر شهاب شادابی

از وضعیت تاهل او هیچ اطلاعاتی در دست نیست و به احتمال زیاد مجرد است. هیچ عکسی از او یا همسر احتمالی اش در اینترنت وجود ندارد.

 شهاب شادابی

فیلم ها و سریال

[one_half]سریال های تلویزیونی
نفس
کیمیا
زاویه هفتم
● فاخته
● سایبر
●بوی باران[/one_half][one_half_last]فیلم های سینمایی
● لینا
● دعوتنامه
● فرشتگان قصاب[/one_half_last]

شهاب شادابی در سینما نیز حضور پیدا کرده و از جمله فیلم های سینمایی که وی در آنها نقش آفرینی کرده می توان به فیلم لینا، توچال، دعوتنامه، فرشتگان قصاب، همچنین بازی در چند تله فیلم اشاره کرد.

بازی در مجموعه زاویه هفتم و سریال شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، از جمله کارهایی است که وی در اوایل دوران بازیگری اش در آنها حضور یافته است. او همچنین در سریال کیمیا به کارگردانی جواد افشار توانست در کنار بازیگران نام آشنایی همچون آزیتا حاجیان، حسن پورشیرازی، پوریا پورسرخ، مهراوه شریفی نیا، مهدی پاکدل و … ایفای نقش کند. شادابی بعد از آن، در سریال «نفس» در نقش داریوش ظاهر شد، این سریال برای شبکه سه سیما در ماه مبارک رمضان ۹۶ به کارگردانی جلیل سامان تدارک دیده شده بود که توانست مخاطبان زیادی را با خود همراه کند. از دیگر بازیگران مطرح این سریال می توان مسعود رایگان، ژاله صامتی، علیرضا کمالی، بهناز جعفری، سودابی بیضایی، رامین راستاد، فاطمه گودرزی، داریوش فرهنگ، پژمان جمشیدی، هدایت هاشمی، هادی حجازی فر، طوفان مهردادیان را نام برد.

 شهاب شادابی

بازی در سریال بوی باران

او اخیرا در سریال بوی باران در کنار بازیگران با تجربه دیگر ایفای نقش کرده است. سریال بوی باران به کارگردانی محمود معظمی و تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان از شبکه اول سیما پخش می شود. در این سریال در کنار بازیگران همچون سپیده خداوردی،شهرزاد کمال زاده، ساناز سعیدی و فلور نظری ایفای نقش می کند.

مطالب مشابه را ببینید!