مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی مهرنوش ستاری + عکس های بازیگر ستایش و زندگی شخصی هنری

مهرنوش ستاری

مهرنوش ستاری یکی از بازیگران جوان و پر استعداد است که اخیرا در سریال ستایش 3 در نقش رعنا ایفای نقش کرده است. در این بخش بیوگرافی کامل این بازیگر به همراه عکس ها و اطلاعات زندگی شخصی و هنری اش را آماده کرده ایم.

بیوگرافی مهرنوش ستاری

مهرنوش ستاری متولد ۱۸ دی ماه سال 1370 در تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. از جمله کار‌های او می‌توان به فیلم چهل و هفت و مجموعه تلویزیونی ستایش ۳ اشاره کرد. اطلاعاتی در مورد خانواده ایشان در دسترس نیست.

این بازیگر در سال 1396 در فیلم چهل و هفت به کارگردانی و نویسندگی احمد اطراقچی، علیرضا عطاالله تبریزی و  تهیه کنندگی ناهید دل آگاه ایفای نقش نموده است. اخیرا هم در سریال ستایش بازی کرده است.

مهرنوش ستاری

بازی مهرنوش ستاری در ستایش ۳

سریال ستایش 3 که دنباله سریال ستایس 2 و 1 به کارگردانی سعید سلطانی و به تهیه کنندگی آرمان زرین کوب است از شبکه سوم یسما پخش می شود. مهرنوس ستاری در این سریال در نقش رعنا بازی می کند. او در این سریال در کنار فرهاد جم، کیهان ملکی، سینا شفیعی، مهدی میامی، داریوش ارجمند، مهدی سلوکی، نرگس محمدی و … تجربه همکاری را داشته است.

مهرنوش ستاری

بازی در فیلم چهل و هفت

فیلم چهل و هفت به کارگردانی و نویسندگی احمد اطراقچی، علیرضا عطاالله تبریزید و تهیه کنندگی ناهید دل آگاه می باشد. داستان این فیلم در مورد سه زن از سه طبقه مختلف اجتماعی در شب آغاز زمستان می باشد.

مهرنوش ستاری

فعالیت‌های هنری

  • مجموعه تلویزیونی ستایش ۳؛ پخش در سال ۱۳۹۸
  • فیلم سینمایی چهل و هفت در سال ۱۳۹۶ به کارگردانی احمد اطراقچی
  • نمایش نسبت خونی به نویسندگی و کارگردانی سجاد امیرمجاهدی
  • نمایش قصه ظهر جمعه

mehrnoosh 5 e1570358594818

امیدواریم بیوگرافی خانم مهرنوش ستاری مورد پسند شما قرار گرفته باشد.

مطالب مشابه را ببینید!