مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی مونا اسکندری + عکس های مونا اسکندری و همسرش و اطلاعات زندگی شخصی

مونا اسکندری

مونا اسکدری بازیگر سریال آچمز است و 21 سال سن دارد و متولد تهران است. در این بخش بیوگرافی کامل منا اسکندری، عکس های او و همسرش و اطلاعات زندگی شخصی و هنری او را می خوانید.

بیوگرافی مونا اسکندری

مونا اسکندری متولد 20 مهر سال 1377 در شهر تهران است او بازیگر سینما و تلویزیون است. او فارغ التحصیل رشته گرافیک کامپیوتر است. او یک خواهر بزرگتری از خودش دارد و با پدر و مادرش در خانواده ای چهار نفره زندگی می کنند.

مونا اسکندری

علایق وی

او به موسیقی و عکاسی علاقه دارد. گاهی به صورت تفریحی عکاسی می کند. او همچنین ساز سنتور هم می زند. مونا اسکندری به ورزش شنا و بسکتبال هم علاقه دارد. او با بازی محمدرضا گلزار علاقه دارد.

مونا اسکندری

شروع بازیگری

مونا اسکندری از سن 4 سالگی با بازی در تیزرهای تبلیغاتی فعالیت هنری اش را شروع کرد و پس از آن هم در چند کار عروسکی فعالیت داشته است.

مونا اسکندری

او در چندین فیلم نقش های کوتاهی را هم بای کرده است. در فیلم وقت اضافه به کارگردانی مهرداد خوشبخت ایفای نقش کرده است.

مونا اسکندری

نخستین سریال

نخستین سریالی که در آن ایفای نقش کرد، سریال من نه منم به کارگردانی بهروز خلجی در سال 1358 بود که در این سریال در کنار هنرمندانی مانند حسن پورشیرازی، نیما فلاح و لاله صبوری ایفای نقش کرد.

داستان سریال من نه منم : من نه منم یک مجموعه تلویزیونی محصول سال ۱۳۸۵ به کارگردانی بهروز خلجی، نویسندگی علی خودسیانی و تهیه‌کنندگی داریوش باباییانمی‌باشد که از شبکه دو پخش شد و در هنگام پخش با سانسور زیادی مواجه شد به طوری که قسمت آخر آن کلن داستان دگرگونه ای یافت و هیچ پیوندی با قسمت پیشین خود نداشت .این مجموعه در ۲۶ قسمت تهیه شده بود.

“من نه منم ” قصه یک دایی و خواهرزاده است که از راه کلاهبرداری زندگی خود را می‌گذرانند.

مونا اسکندری

بازی در سریال مامور بدرقه

او در سریال مامور بدرقه به کاگردانی سعید سلطانی ایفای نقش کرده است.

مأمور بدرقه مجموعه‌ای تلویزیونی به کارگردانی سعید سلطانی است. این مجموعه بر پایهٔ فیلم‌نامه‌ای از امیرعباس پیام و با حضور بازیگرانی چون محسن تنابنده، سیروس گرجستانی، سید جواد رضویان، مهرانه مهین‌ترابی و بهاره رهنما تهیه شده‌است. موسیقی این مجموعه را بابک زرین ساخته‌است.

داستان این سریال دربارهٔ یک افسر نیروی انتظامی (با بازی سیروس گرجستانی) است که در شرف بازنشستگی مأمور می‌شود که مجرمی (با بازی محسن تنابنده) را دستگیر و تحویل بدهد. اما مجرم فرار می‌کند و این تعقیب و گریزها، با مضمون طنز در این سریال به تصویر کشیده خواهد شد.

مونا اسکندری

بازی در سریال آچمز

مونا اسکندری در تازه ترین سریالی که بازی کرده است (سریال آچمز) به کارگردانی مهرداد خوشبخت در کنار بازیگرانی همچون امیرحسین رستمی، سید مهرداد ضیایی، مهران رجبی و سارا خوئینی ها ایفای نقش کرده است و تجربیات زیادی هم به دست آورده است.

مونا اسکندری

همسر و ازدواج

هیچ خبر و عکسی که مربوط به ازدواج و باشد منتشر نشده است و به نظر می رسد که هنوز مجرد است.

مونا اسکندری

مطالب مشابه را ببینید!