مجله تاپ‌ناز‌

تزیین خانه با سنگ های ساده و زیبا و با خلاقیت های جالب

می توانید از سنگ های زیبا با ابعاد و شکل های مختلف برای تزیین خانه استفاده کنید. دیزاین و تزیینات یکی از کارهای مورد علاقه بیشتر خانم ها است که باعث تنوع بخشیدن به فضای منزل می شود.

سنگ ها در انواع بسیاری موجود هستند و یکی از متریال های پرکاربرد و در عین حال زیبا و خاص است که می تواند تداعی کننده حالات مختلف با طرق مختلف است، شاید بتوان یکی از مزیت های آن را انعطاف پذیری آن برای استفاده از خانه های شیک و مدرن و همچنین خانه های سنتی دانست. در ادامه مطلب با قلم زنی و تزیین منزل با سنگ بیشتر آشنا می شوید و می توانید در طراحی خانه از این ایده ها بهره ببرید.

تزیین خانه با سنگ های زیبا

یکی از مصالحی که برای ساخت منازل استفاده می شود، سنگ است، ولی سنگ ها علاوه بر این، کاربرد دیگری هم دارند، بنا کردن یک سمت ماجرا و به کارگیری در طراحی و دیزاین منرل در سمت دیگر است. تنوع و زیبایی با دواک و استحکام از ویژگی های سنگ ها است که می توانید با در نظر گرفتن آنها، زیبایی خاصی در طراحی داخلی ایجاد کنید.

تزیین خانه با سنگ

تزیین خانه با سنگ

سنگ های آنتیک

این نوع سنگ در حقیقت تکه های شکسته شده سنگ است که از اتصال آنها در کنار هم به وسیله چسب به خصوصی ایجاد می شود، از ویژگی های آن تنوع، استحکام و ماندگاری، چیدمان زیبا و متفاوت آنها است، این نوع سنگ ها کاربرد و محبوبیت زیادی در دکوراسیون داخلی دارند.

موارد و ایده های استفاده از سنگ در دیزاین منزل

اتاق نشیمن و پذیرایی

یکی از کاربردهای این سنگ ها، استفاده از سنگ های تزیینی در پوشش و تزیین دیوارها به خصوص در بخش پذیرایی و نشیمن است.

میزهای جلوی مبل

میزهای جلوی مبلی را می توانید با سنگ های زینتی زیبا کنید. نکته ای که باید مد نظر قرار دهید این است که رنگ این سنگ با رنگ مبل باید ست شود.

تابلوهای سنگی

به کارگیری تابلوهای مزین شده با آثار هنری و شبیه سنگ برای تزیین دیوارهای این قسمت از منزل ایده آل به حساب می آید.

تزیین دیوار شومینه و دیوار پشت تلویزیون

چنانچه با طراحی منزل آشنا باشید متوجه اهمیت بخش هایی مانند شومینه و تلویزیون می شوید و می توانید از سنگ های تزیینی آنتیک برای تزیین این بخش ها استفاده کنید.

تزیین خانه با سنگ

تزیین ستون ها با استفاده از سنگ مرمر

ممکن است که در معماری منزل ستون هایی تعبیه شده باشد، ستون ها نقشی مهم در دیزاین منزل دارند که با استفاده از سنگ های مرمر می توانید از این زیبایی بهره ببرید و فضایی شیک داشته باشید.

تزیین میز ناهار خوری با سنگ

در طراحی اتاق ناهارخوری میز غذاخوری بسیار مهم است، این زیباسازی را می توانید با سنگ مرمر انجام بدهید.

 

 

تزیین خانه با سنگ

سینی و ظرف از سنگ ساخته شده

خلاقیت موادی در دسترس و رایگان است که مربوط به فردی یا مکانی و کاری خاص نمی باشد، استفاده از آن در زمینه های مختلف برای اهداف گوناگون می تواند حاصل کاری دلچسب ارائه دهد، به عنوان مثال در طراحی منزل با استفاده از سنگ ایده های خلاقانه جدید نشات گرفته از فکر و ذهن شما می توانند مثمر ثمر و کاربردی باشند. ایده ی خلاقانه ای که استفاده از آن پیشنهاد می شود ساخت سینی سنگی با اتصال و به هم چسباندن تکه سنگ های یکدست و زیبا است. این سنگ بر روی میز ناهارخوری شما بی نهایت خیره کننده و چشمگیر خواهد بود.

تزیین خانه با سنگ

گلدان های تزیینی سنگی

فکر کنید گلهایی زیبا درون گلدان های مزین شده با سنگ چه جلوه ای به منزل شما می بخشد، این زیباسازی را می توانید با استفاده از سنگ های ریز و همچنین چسب هایی محکم انجام بدهید.

پادری سنگی

ایده ی جالبی که می توانید جهت ساخت پادری تزیینی برای دیزاین منازل شیک و مدرن انجام دهید، چسباندن قلوه سنگ های صیقلی و خوش رنگ بر روی پادری با استفاده از چسب خوب و بادوام با نظمی می باشد.

تزیین خانه با سنگ

قاب آیینه مزین شده با سنگ

آیینه و آیینه کاری یکی از وسایل و اقداماتی است که به منظور زیباسازی منزل مورد استفاده قرار می گیرد، از جمله ی این ها آیینه قدی است که این زیبایی را با تزیین قاب آیینه با سنگ های زیبا و بینظیر افزایش دهید.

تزیین خانه با سنگ

آشپزخانه و حمام

تزیین بین کابینت ها با سنگ

سنگ های آنتیک نوعی سنگ تزیینی پرکاربرد برای تزیین خانه با سنگ و در بخش کوچکتر دیزاین بین کابینت ها است که نه تنها این بخش از آشپزخانه را زیباتر می کند که فضایی ایده آل به آشپزخانه شما می بخشد.

تزیین اپن با سنگ

سنگ های مرمر برای دیزاین اپن ایده ای فوق العاده شمرده می شوند که برای این منظور می توانید از سنگ های مرمر صورتی رنگ بهره ببرید، با بهره گیری از این ایده جذابیت و منحصر به فرد بودن را سهم آشپزخانه خود کنید.

 

 

تزیین خانه با سنگ

تزیین جزیره با سنگ

با قرار دادن جزیره در آشپزخانه نیمی از راه دیزاین و زیباسازی را به نحو احسن پیش رفته اید، اما نیم دیگر آن با به کارگیری سنگ های مرمر در ساخت و تزیین جزیره صورت می گیرد.

تزیین خانه با سنگ

دیزاین حمام با سنگ مرم

دیزاین و تزیینات نه تنها در بخش های مختلف و در مرکز دید خانه از جمله پذیرایی، نشیمن، آشپزخانه،راهرو و اتاق خواب قابل اهمیت است که در رابطه با سرویس بهداشتی نیز اهمیت می یابد. دیزاین حمام با استفاده از سنگ مرمر یکی دیگر از مصارف و کاربردهای سـنگ ها محسوب می شود.

تزیین خانه با سنگ

تزیین خانه با سنگ تزیین خانه با سنگ

تزیین خانه با سنگ

تزیین خانه با سنگ

تزیین خانه با سنگ

تزیین خانه با سنگ

تزیین خانه با سنگ

تزیین خانه با سنگ

تزیین خانه با سنگ

تزیین خانه با سنگ

مطالب مشابه را ببینید!