مجله تاپ‌ناز‌

“تقویت قوای جنسی” با گیاهان خاص

"تقویت قوای جنسی" با گیاهان خاص

نقش بعضی از گیاهان جنسی در تقویت کردن قوای جنسی

نقش تغذیه بر تقویت قوای جنسی

تغذیه اصل موثر و ثابت شده در عملکرد تمام اعضای بدن دارد که این مسئله شامل باروری و تقویت قوای جنسی نیز می شود. بسیاری از گیاهان باعث افزایش و تقویت قوای جنسی می شود که در این مقاله مهمترین آنها را نام بردیم.

 عوامل موثر بر کاهش یا تقویت قوای جنسی

عوامل مختلفی‌ از جمله مسایل روحی روانی، نوع تغذیه، تحرک، شرایط آب‌ و هوایی، سن، بسیاری از داروها و بعضی از بیماری‌ها می‌توانند در کاهش یا افزایش و تقویت میل جنسی در مردان و زنان تاثیرگذار باشند. بسیاری از گیاهان نیز با توجه به مواد موجود در آنها می‌توانند برای کاهش یا تقویت میل جنسی موثر باشند.

 

البته قدرت گیاهان از این نظر یکسان نیست و مواد موثر و میزان مصرف آنها در کاهش یا تقویت میل جنسی دخالت دارد.

همچنین : تقویت قوای جنسی مردان با این داروهای گیاهی

نعنا: محرک و تقویت کننده میل جنسی

تقویت قوای جنسی,راههای تقویت قوای جنسی,روشهای تقویت قوای جنسی

نعنا یکی از گیاهان موثر در تقویت قوای جنسی می باشد

 

صبح و ظهر و شب هر دفعه یک قاشق چای خوری پودر نعنای خشک را در یک استکان آب جوش دم کنید و با شکر میل نمایید این گیاه یکی از گیاهان موثر در تقویت قوای جنسی می باشد.

 

گیاه الوتروکوکوس: تولید هورمون‌های جنسی بیشتر و همچنین تقویت قوای جنسی

خستگی، استرس و فشارهای روحی همه و همه روی میل و قوای جنسی تأثیر منفی دارند. برای مقابله با این عوامل مخرب و همچنین افزایش میل و لذت جنسی گیاه الوتروکوکوس مفید است. ریشه‌ی این گیاه باعث تحریک غدد «آندوکرین» به خصوص غدد جنسی می‌شود.

 

الوتروکوکوس همچنین باعث ترشح بیشتر هورمون‌های جنسی شده و به این ترتیب باعث تقویت قوای جنسی می شود. این گیاه از طرف سازمان جهانی سلامت به عنوان محرک و تونیک موثر برای بدن معرفی شده است.

 

روش استفاده از گیاه الوتروکوکوس برای تقویت قوای جنسی

می‌توانید از این گیاه جوشانده تهیه کنید. برای این کار 50 گرم ریشه‌ی خشک را در یک لیتر آب و به مدت 20 دقیقه بجوشانید. محلول را صاف کرده و صبح‌ها به صورت ناشتا یک فنجان، ظهر یک فنجان و عصر نیز یک فنجان دیگر میل کنید.

 

توجه داشته باشید که مصرف این گیاه برای خانم‌های باردار، شیرده، افراد مبتلا به فشارخون بالا، افرادی که تحت درمان داروهای ضد انعقاد خون هستند و افراد مبتلا به سرطان سینه مورد منع مصرف دارد. فراموش نکنید که گیاهان بی‌ضرر نیستند و اگر شما مشکل خاصی دارید قبل از مصرف هر نوع گیاه دارویی باید با پزشکتان مشورت کنید.

 

سیاه­دانه: برگشت میل جنسی افراد مسن یا جوان، تقویت قوای جنسی و تحریک نعوظ 

تقویت کننده قوای جنسی,گیاهان تقویت کننده قوای جنسی,تقویت قوای جنسی

استفاده از سیاهدانه یکی از راه های تقویت قوای جنسی می باشد

 

یک قاشق چای­خوری روغن سیاه­دانه، چهار قاشق چای­خوری روغن زیتون را چند روز پی در پی میل نمایند استفاده از این گیاه یکی از راه های تقویت قوای جنسی می باشد.

 

گیاه گزنه: افزایش و تقویت قوای جنسی

تقویت قوای جنسی,تقویت قوای جنسی,راههای تقویت قوای جنسی,روشهای تقویت قوای جنسی

گزنه باعث افزایش و تقویت قوای جنسی می شود

 

اگر مدتی است به این نتیجه رسیده‌اید که میل جنسی‌تان کاهش یافته و خدای نکرده زندگی‌تان را تحت تأثیر قرار داده به برگ‌های گیاه گزنه اعتماد کنید. احتمالاً از گزنه چیزی جز خارش و سوزش پوست در ذهن ندارید؛ اما باید بدانید که همین گیاه خودرو و معمولی باعث افزایش تستوسترون می‌شود.

 

هر چه میزان تستوسترون در حال گردش بدن بالا باشد میل شما به برقراری رابطه‌ی جنسی با شریک زندگی‌تان نیز افزایش خواهد یافت. البته این را ما نمی‌گوییم بلکه نتایج پژوهش‌های محققان آلمانی می‌گوید که در سال 1997 به چاپ رسیده است پس این گیاه می تواند باعث تقویت قوای جنسی شود.

 

روش مصرف گیاه گزنه برای افزایش و تقویت قوای جنسی

5 گرم برگ و گل‌های خشک گزنه را در یک فنجان آب در حال جوش ریخته و به مدت 15 دقیقه دم کنید. محلول را صاف کرده و میل کنید. البته لازم است که به مدت یک ماه، صبح، ظهر و شب قبل از غذا یک فنجان از این دمنوش را میل کنید.

 

همچنین می‌توانید به مدت یک ماه از کپسول‌های گزنه استفاده کنید. 1 عدد کپسول 500 میلی‌گرمی صبح و 1 عدد شب (بین غذا) میل کنید. اگر اهل خوردن گیاهان پخته هستید می‌توانید از برگ‌های پخته‌شده‌ی آن نیز استفاده کنید. توجه داشته باشید که مصرف گزنه برای خانم‌های باردار توصیه نمی‌شود.

 

گشنیز: رفع نعوظ دائم و دردناک،‌ کاستن میل شهوت

روش های تقویت قوای جنسی,تقویت قوای جنسی,تقویت کننده قوای جنسی

گشنیز برای رفع نعوذ دردناک موثر است

 

• چند روز پی در پی هر روز 30 گرم آب گشنیز خام میل نمایید تا بهبودی حاصل شود.

 

• علاوه بر این باید مقداری گشنیز تمیز را کوبیده روی آلت تناسلی قرار دهید.

 

• برای جلوگیری از بروز بیماری بهتر است تا مدتی در غذای روزانه خود گشنیز به صورت خوراک میل نمایید.

 

گیاه دامیانا: افزایش میل جنسی و تقویت قوای جنسی

روش های تقویت قوای جنسی,تقویت قوای جنسی,تقویت کننده قوای جنسی

مکمل‌های دامیانا برای افزایش و تقویت قوای جنسی به فروش می‌رسد

 

تأثیر گیاه دامیانا روی میل جنسی از سال‌ها پیش شناخته شده است. در ابتدای قرن بیستم، این گیاه به صورت فراوری‌های دارویی وارد داروخانه‌های اروپا شد. این روزها نیز انواع مکمل‌های این گیاه برای افزایش و تقویت قوای جنسی به فروش می‌رسد.

 

نتایج پژوهشی که روی 77 زن انجام شده است نشان می‌دهد که مصرف مکمل‌های این گیاه به تنهایی یا به همراه گیاه جینسنگ و جینکو باعث افزایش دفعات ارگاسم، افزایش لذت جنسی و تقویت قوای جنسی شده و اختلالات مربوط به خشکی واژینال را کاهش می‌دهد. در این پژوهش همچنین مشخص شد که این گیاه همچنین باعث بهبود اختلالات جزئی جنسی آقایان نیز می‌شود.

 

روش استفاده از گیاه دامایا برای تقویت قوای جنسی:

اگر به گیاه دامیانا دسترسی دارید 2 تا 4 گرم گیاه خشک را در 150 میلی‌لیتر آب جوش ریخته و به مدت 5 تا 10 دقیقه دم کنید. روزانه سه فنجان از این دمنوش را میل کنید تا علائم برطرف شود. کپسول‌های این گیاه نیز در داروخانه‌ها به فروش می‌رسد.

 

توجه داشته باشید که مصرف گیاه دامیانا برای خانم‌های باردار و افرادی که از سرطان سینه رنج می‌برند مورد منع مصرف دارد.

 

خاکشیر: تقویت قوای جنسی، تحریک کنندۀ میل جنسی و تحریک شهوت 

تقویت قوای جنسی,داروی گیاهی تقویت قوای جنسی,راههای تقویت قوای جنسی

خاکشیر برای تقویت قوای جنسی موثر است

 

دانه خاکشیر را پس از پاک کردن و شستن به مقدار دو تا سه قاشق غذاخوری در یک لیوان آب شب­ها خیسانده صبح ناشتا میل نمایند و چند روز پی در پی تکرار کنید.

 

جینسنگ قرمز: رفع اختلالات زود انزالی

راههای تقویت قوای جنسی,روشهای تقویت قوای جنسی,داروی تقویت قوای جنسی

جینسنگ قرمز باعث رفع اختلالات زود انزالی می شود

 

اگر از مشکل زودانزالی و اختلالات جنسی رنج می‌برید به جینسنگ قرمز اعتماد کنید. محققان کره‌ای به این نتیجه رسیده‌اند که این گیاه برای رفع مشکل زود انزالی مفید است. جینسنگ قرمز روی سیستم عصبی مرکزی و همچنین روی بافت‌های جنسی آقایان (مانند ویاگرا) تأثیر می‌گذارد. از طرف دیگر این گیاه تقویت کننده است و خستگی، کسالت و بی‌میلی جنسی را از بین می‌برد و باعث افزایش میل جنسی و تقویت قوای جنسی می شود.

 

طرز تهیه جینسنگ قرمز برای درمان زود انزالی و تقویت قوای جنسی

20 گرم ریشه‌ی جینسنگ قرمز، 30 گرم چوب دارچین و 20 گرم هل نیم کوب شده را با هم مخلوط کرده و در یک لیتر آب سرد بریزید. در ظرف را بگذارید و اجازه دهید بجوشد. سپس زیر شعله را خاموش کرده و بگذارید به مدت 15 دقیقه دم بکشد. روزانه یک تا دو فنجان کوچک از این دمنوش را میل کنید. مدت زمان استفاده از آن حداکثر 3 ماه خواهد بود.

 

توجه داشته باشید که مصرف این گیاه برای خانم‌های باردار و شیرده و همچنین افرادی که دچار چاقی مفرط، بی‌خوابی، فشارخون بالا و سرطان سینه هستند مورد منع مصرف دارد. اگر داروهای ضد انعقاد خون نیز مصرف می‌کنید از مصرف جینسنگ بپرهیزید.

 

عسل: افزایش و تقویت قوای جنسی

داروی تقویت قوای جنسی,تقویت قوای جنسی,تقویت قوای جنسی

عسل یکی از مواد غذایی مهم در افزایش و تقویت قوای جنسی می باشد

 

از نظر طب سنتی عسل خالص و گرماندیده یک داروی موثر در درمان ناتوانی جنسی و تقویت قوای جنسی می باشد چون حاوی ویتامین E و روی و مواد معدنی دیگر می باشد که ثابت شده است که موادی که حاوی ویتامین E و روی هستند به درمان ناتوانی جنسی کمک می کنند.

 

گل مغربی: مقابله با خشکی واژن

تقویت قوای جنسی,روشهای تقویت قوای جنسی,گیاهان تقویت کننده قوای جنسی

برای رفع خشکی واژن می‌توانید به گل مغربی اعتماد کنید

 

نتایج بررسی‌های محققان فرانسوی که در سال 2003 به چاپ رسیده است نشان می‌دهد از هر شش زن، یک زن از خشکی واژینال رنج می‌برد. این مشکل که در دوره‌ی یائسگی و به دلیل افت ترشح استروژن بروز می‌کند، در خانم‌های جوان هم دیده شده و باعث ایجاد درد و ناراحتی در رابطه‌ی جنسی می‌شود.

 

برای رفع این مشکل می‌توانید به گل مغربی اعتماد کنید. این گل خاصیت مرطوب‌کنندگی دارد. دانه‌های گل مغربی سرشار از اسیدهای چرب ضروری به ویژه امگا 6 ها می‌باشد که با خشکی مخاط واژن مقابله می‌کند.

 

روش استفاده از گل مغربی

از روغن گل مغربی به صورت روزانه و موضعی استفاده کنید. این روغن در داروخانه‌ها به فروش می‌رسد. توصیه می‌کنیم قبل از مصرف با یک متخصص زنان مشورت کنید. توجه داشته باشید افرادی که دچار بیماری مانند صرع هستند و همچنین خانم‌های باردار نباید از این روغن استفاده کنند.

 

مرزه: مقابله با ناتوانی جنسی و تقویت قوای جنسی

تقویت قوای جنسی,داروی تقویت قوای جنسی,راههای تقویت قوای جنسی

مرزه باعث تقویت قوای جنسی می شود

 

ناتوانی جنسی در آقایان به معنای عدم ایجاد رابطه است. همین مسئله هم روی روابط زناشویی آن‌ها تأثیر منفی می‌گذارد. مرزه برای درمان ناتوانی‌هایی که منشأ روحی روانی یا عملکردی دارند موثر است و می‌تواند باعث رفع ناتوانی و بهبود کیفیت نعوظ شود.

 

روش مصرف مرزه برای افزایش تقویت جنسی

10 گرم مرزه‌ی خشک را در یک فنجان بزرگ آب جوش ریخته و به مدت 10 دقیقه دم کرده و صاف کنید. می‌توانید به مدت 3 ماه شب‌ها بعد از شام یک فنجان از این دمنوش را میل کنید. اگر بهبودی در وضعیتتان دیده نشد حتماً به پزشک مراجعه کنید. حواستان باشد در مصرف داروهای گیاهی نیز نباید دچار افراط شد و از میزانی که اشاره می‌شود بیشتر مصرف کرد.

 

جو دو سر: تحریک ترشح تستوسترونو همچنین تقویت قوای جنسی

داروی تقویت قوای جنسی,گیاهان تقویت کننده قوای جنسی,تقویت قوای جنسی

برای تقویت قوای جنسی جو دو سر مصرف کنید

 

هر چه سن بالا می‌رود، میزان تستوسترون ترشح‌شده در آقایان کاهش پیدا می‌کند. این کمبود می‌تواند زمینه‌ساز بروز مشکلات جنسی و اختلالات نعوظی و غیره شود. برای مقابله با این مشکل، جو دو سر را پیشنهاد می‌کنیم.

 

جو دو سر حاوی ماده‌ای به نام «آونین» است که باعث تحریک سیستم عصبی مرکزی شده و ترشح تستوسترون را فعال می‌کند. به همین دلیل هم می‌تواند باعث افزایش میل جنسی و بهبود کیفیت نعوظ شود.

 

روش مصرف جو دو سر

می‌توانید 30 گرم دانه‌ی جو دو سر را در یک لیتر آب ریخته و به مدت 15 دقیقه بجوشانید. اجازه دهید محلولتان خنک شود. می‌توانید به مدت دو تا سه هفته روزانه یک تا دو فنجان از این جوشانده میل کنید.

 

همچنین می‌توانید 150 گرم جو دو سر را به مدت 1 ساعت در 3 لیتر آب بخیسانید و سپس به مدت 15 دقیقه بجوشانید. محلول را صاف کرده و داخل وان حمام بریزید. حمام کردن با این محلول (هفته‌ای یک مرتبه) باعث افزایش میل جنسی شده و آرام‌بخش فوق‌العاده‌ی بدن است.

 

توجه داشته باشید که استفاده از جو دو سر برای خانم‌های باردار و شیرده مورد منع مصرف دارد. گیاهان مواد بی‌ضرری نیستند و باید در مصرف آن‌ها احتیاط کرد.

 

سداب: تسکین دهندۀ میل جنسی، تقویت قوای جنسی و درمان انزال دائم منی 

داروی گیاهی تقویت قوای جنسی,تقویت قوای جنسی,روشهای تقویت قوای جنسی

گیاه سداب تسکین دهندۀ میل جنسی و تقویت قوای جنسی می باشد

 

یک قاشق چای­خوری از پودر سداب را سه قسمت نمایید و صبح و ظهر و شب هر بار یک قسمت را با کمی شکر میل کنید.

 

پیاز: تقویت قوای جنسی زن و مرد

تقویت کننده قوای جنسی,تقویت قوای جنسی,گیاهان تقویت کننده قوای جنسی

پیاز باعث تحریک و تقویت قوای جنسی می شود

 

*  با غذا روزانه حدود یک پیاز خام میل نمایید.

* چند پیاز را با گوشت چرب نپخته چند روز پی در پی میل نمایید.

 

خرما : تقویت قوای جنسی و افزایش توان جنسی

تقویت قوای جنسی,روش های تقویت قوای جنسی,داروی گیاهی تقویت قوای جنسی

خرما برای افزایش و تقویت قوای جنسی موثر است

 

مطالعات نشان داده است که خرما برای افزایش و تقویت قوای جنسی و رفع ضعف جنسی بسیار مفید می باشد. متخصصان طب سنتی از دیرباز از عسل و خرما برای درمان ناتوانی های جنسی استفاده می کرده اند.

 

در سال 2006 محققان دانشگاه شیراز تاثیر خرما و شیره آن را بر عملکرد جنسی مورد مطالعه قرار دادند و متوجه شدند که میزان بالای استرادیول و فلانویید موجود در خرما باعث افزایش تعداد اسپرم و تحریک جنسی می شود و همچنین باعث افزایش اندازه و وزن بیضه ها می شود.

مطالب مشابه را ببینید!