مجله تاپ‌ناز‌

آغاز ثبت نام ثبت نام مدارس شاهد 98-99

آغاز ثبت نام ثبت نام مدارس شاهد 98-99

همانطور که از نام این مدارس پیداست، این مدارس مختص به خانواده های محترم شاهد وایثارگران می باشد. به همین دلیل ثبت نام مدارس شاهد برای کلیه دانش آموزان خانواده های محترم شاهد به هنگام ثبت نام قطعی بوده و نیازی به انجام مراحل بعدی نخواهند داشت. ثبت نام مدارس شاهد در مقاطع سه گانه ابتدایی ، دبیرستان متوسطه اول و دبیرستان متوسطه دوم صورت می پذیرد شایان ذکر است پیش ثبت نام مدارس شاهد آغاز گردیده لذا دانش آموزان و اولیا گرامی می توانند جهت ثبت نام مدارس شاهد 98 از اول اردیبهشت ماه از طریق تلفن ثابت با شماره های مرکز ثبت نام مدارس شاهد تماس حاصل نمایند و مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

شماره مرکز ثبت نام : 9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9092305587 (تماس فقط از استان تهران)

چنانچه ظرفیت این مدارس با توجه به ظرفیت پیش بینی نشده تکمیل نگردد، مدارس شاهد اقدام به ثبت نام از کلیه واجدین شرایطی که دارای رتبه علمی و معدلی بالایی می باشند در سامانه سجا به عمل خواهد آورد. لازم به ذکر است که ثبت نام مدارس شاهد به صورت الکترونیکی و با استفاده از سامانه مورد نظر صورت خواهد پذیرفت.

شرایط معدلی در نظر گرفته شده برای آن دسته از دانش آموزانی غیر از پایه اول ابتدایی می باشد که با استفاده از آن می توانند نسبت به ثبت نام مدارس شاهد اقدام نمایند. همچنین کلیه داوطلبان شرکت کننده در این مدارس لازم است واجد شرایطی همچون تسلط عمومی و اختصاصی جهت ثبت نام مدارس شاهد باشند.

 

زمان ثبت نام مدارس شاهد 98-99 – مرحله دوم

همانطور که می دانید این مدارس در پایه های مختلفی اقدام به جذب دانش آموزان مستعد می نماید و به همین دلیل زمان در نظر گرفته شده برای ثبت نام مدارس شاهد در هر پایه متفاوت خواهد بود. کلیه اولیای محترم دانش آموزان پایه اول می توانند به مدت 15 روز در خرداد ماه ، نسبت به انجام مراحل ثبت نام فرزند خود اقدام نمایند.

زمان در نظر گرفت شده برای هر یک از دانش آموزان پایه متوسطه اول نیز به مدت 14 ورز می باشد. این دسته از داوطلبان از اوایل تیر ماه لغایت اواسط تیر مهلت ثبت نام مدارس شاهد را خواهند داشت. همچنین لازم به ذکر است که قبل از ثبت نام داوطلبان لازم است از شرایط معدلی لازم برای ورود به این مدارس برخوردار باشند.

زمان در نظر گرفته شده برای ثبت نام کلیه داوطلبان و دانش آموزان پایه متوسطه دوم نیز به مدت 14 روز می باشد. لذا داوطلبان از نیمه اول تیر ماه لغایت اواخر تیر می توانند برای انجام ثبت نام مدارس شاهد با استفاده از سامانه سجا اقدا نمایند. دارا بودن معدل لازم برای رشته های مورد انتخابی داوطلبان در این مرحله الزامی می باشد.

 

اعلام نتایج مدارس شاهد 98-99

با توجه به اینکه حساسیت پذیرش دانش آموزان در مدارس شاهد بسیار بالا می باشد، به همین دلیل قبولی افردی که در سامانه سجا برای ثبت نام اقدام نموده اند،  پس از بررسی های لازم و در زمان اعلام نتایج مدارس شاهد صورت خواهد پذیرفت. اعلام نتایج نیز همانند ثبت نام در مرحل اولیه به صورت الکتروینک و با استفاده از سامانه مورد نظر امکان پذیر خواهد بود.

همانند انجام ثبت نام، اعلام نتایج مدارس شاهد نیز در هر پایه در زمان های متفاوتی صورت خواهد پذیرفت. برای دانش آموزانی که در پایه اول ابتدایی اقدام به ثبت نام نموده اند، نتایج در اواسط خرداد ماه منتشر خواهد شد که پس از آن پذیرفته شدگان لازم است برای ثبت نام حضوری مدارس اقدام نمایند.

اعلام نتایج برای آن دسته از داوطلبانی که در پایه هفتم ثبت نام نموده اند نیز ، در اواسط نیز ماه اعلام خواهد گردید.به همین دلیل هر یک از داوطلبان می توانند با مراجعه به پایگاه الکترونیک این سامانه ، برای ثبت نام اقدام نمایند. همچنین متقاضیان شرکت کننده در دبیرستان متوسطه دوم (پایه دهم) در اواخر تیر ماه برای دریافت نتایج خود اقدام نایند.

 

سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98-99

همان طور که برای ثبت نام هر یک از مدارس که پذیرش اینترنتی دارند سامانه ای تعریف شده مثلا سامانه ثبت نام مدارس تیزهوشان به نشانی azmoon.medu.ir برای ثبت نام ، اعلام نتایج ، دریافت کارت و … سمپاد تعریف شده است ، سامانه سجا به نشانی saja.medu.ir یا همان سامانه جامع امور شاهد و ایثارگران همان سامانه ای است که کلیه امور مربوط به ثبت نام و دریافت نتایج را برای متقاضیان ورود به مدارس شاهد به صورت الکترونیکی امکان پذیر نموده است. همانطورکه می دانید در این سامانه سه پنل ورود دانش آموزان ، ورود مسئولان و ورود مدیران مدارس قرار داده شده است.

هرگونه سوال در رابطه با  ثبت نام مدارس شاهد و همچنین دریافت نتایج و… را می توانید با استفاده از برقراری ارتباط با مشاورین مرکز ثبت نام مدارس به دست آورید. مشاورین ما همه روزه ، حتی ایام تعطیل ، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود. کافی است از طریق تلفن ثابت با شماره های 9099072952 (تماس ار سراسر کشور) و 9092305587 (تماس از استان تهران) تماس حاصل نمایید تا به پاسخ مورد نظر خود دست یابید. / پایان رپورتاژ آگهی /

 

مطالب مشابه را ببینید!