مجله تاپ‌ناز‌

جوانسازی پوست سریع و راه های میان بر آن

داشتن چین و چروک در سطح پوست صورت برای هیچ کس جذاب نمی باشد که این موضوع به ویژه برای خانم ها بسیار آزاردهنده تر و نگران کننده تر می باشد. خوشبختانه امروزه روش های زیادی برای درمان و جوانسازی پوست صورت به وجود آمده است. که در این مقاله سعی کرده ایم شما را با چند نمونه از بهترین روش های جوانسازی پوست آشنا کنیم.

آشنایی با روش های جوانسازی پوست

به طور کلی روش هایی که امروزه برای جوانسازی و کاهش چین و چروک پوست وجود دارد به دسته های زیر تقسیم بندی می شود.

·        روش های تهاجمی جوانسازی پوستاین روش ها، شامل روش عمل های جراحی پلاستیکی می باشد که امروزه توسط بسیاری از کلینیک ها و زیر نظر متخصصان زیبایی انجام می شود. به عنوان مثال، کشیدن پوست صورت یکی از نمونه روش های تهاجمی جوانسازی پوست می باشد.

·        روش های کم تهاجمی برای کاهش چین و چروک پوستحتماً بارها شنیده اید که یکی از بهترین روش ها برای جوانسازی و زیبایی پوست، تزریق ژل و بوتاکس می باشد. روش های تزریقی و روش های دیگری مانند، اندولیفت و هایفوتراپی روش های کم تهاجمی محسوب می شوند.

·        روش های غیر تهاجمیدرمان های خانگی که به منظور جوان سازی پوست به کار گرفته می شود و استفاده از انواع کرم های ضد چروک، در گروه روش های غیر تهاجمی برای زیباسازی پوست قرار دارند.

جوانسازی پوست سریع و راه های میان بر آن

بهترین زمان برای جوانسازی پوست چه زمانی است؟

تعیین زمان مناسب برای استفاده از روش های درمانی به منظور جوان سازی پوست، کاملاً بستگی به نظر شخصی افراد دارد. هر زمان که احساس کرده اید، که دیگر نمی توانید پوست افتاده و شل صورت و بدن خود را تحمل کنید و وجود علائم پیری در آن سبب کاهش اعتماد بنفستان می شود، می توانید اقدام به جوانسازی پوست خود با استفاده از بهترین و بی خطرترین روش های موجود نمایید.

اگر می خواهید که بروز علائم پیری و چین چروک در پوست خود را تا جایی که ممکن است به تاخیر بیندازید، بهتر است که به طور مداوم از کرم های مرطوب کننده، کرم های ضد آفتاب استفاده کنید و پوست خود را همواره تمیز و مرتب نگه دارید.

به طور معمول در بیشتر افراد اوایل سن سی سالگی با بروز نشانه های پیری در صورت همراه است و افراد اولین نشانه های چین و چروک را در پوست صورت خود مشاهده می کنند، از این رو از سن سی سالگی به بعد روند مراقبت از پوست از اهمیت بیشتری برخوردار می شود و افراد باید آن را جدی بگیرند.   دیگر سایت های خارجی جوانسازی پوست اینجا لیست شده است.

رفع غبغب با دستگاه سریع ترین راه

خیلی از ما دوست داریم وقتی به آینه نگاه می کنیم یک چهره ی جذاب و بدون چربی اضافه ببینیم، بعضی از ما چربی اضافی داریم یک چانه مضاعف ایجاد می کند. برای دریافت این خدمات میتوانید به بخش رفع غبغب آرمان الهیه مراجعه کنید.چانه مضاعف یا غبغب می تواند به دلایل مختلفی مانند وزن، وراثت، آناتومی و موقعیت بدنی هر کسی ایجاد میشود. آیا در مورد درمان جدید و غیر تهاجمی رفع غبغب چیزی شنیده اید؟ Kybella یکی از درمان ها شناخته می شود و موسسه پوست کالیفرنیا مفتخر است که یکی از اقدامات پزشکی در کل دنیا که با این روش را به بیماران ارائه می دهد. از آنجاکه در انستیتوی پوست کالیفرنیا متخصصان در تلاش هستند تا موثرترین روش های درمانی را برای درمان بیماران انجام دهند و Kybella که اخیرا مورد تایید FDA قرار گرفته است. به بسیاری از بیماران این امکان را میدهد تا غبغب را با عمل حراجی لیپوساکشن مورد هدف قرار دهند.

جوانسازی پوست سریع و راه های میان بر آن

درمان سنتی رفع غبغب

دلیل خوبی وجود دارد بتوانیم از شر غبغب خلاص شویم. هدف قرار دادن، از طریق ورزش بسیار ناچیز است و ممکن است آن نتیجه ایی که ما میخواهیم از رفع غبغب خود داشته باشیم نبینیم. رژیم غذایی میتواند ناکارآمد باشد زیرا ژنتیک در چگونگی ذخیره بدن چربی ها نقش بزرگی دارد، بنابراین ممکن است شما وزن خود در بقیه ی قسمت های بدن از دست بدهید اما هنوز چربی های فرعی در زیر چانه ی خود را از بین نرفته باشد. جراحان زیبایی قبل از معرفی Kybella گزینه های مختلفی برای رفع غبغب داشتند. از جمله رفع غبغب با دستگاه ، جراحی لیپوساکشن و لیرز لیپوساکشن. با این حال، در حالی که این روشها در انستیتوی پوست های معروف ارائه داده می شود، کبودی بیشتری برای بیماران به همراه خواهد داشت بنابراین بیماران بعد از معایعات و بررسی های پزشکی توسط پزشک معااج خود نیاز به مرخصی و استراحت دارند.

کاهش چین و چروک پوست با روش لیزر

از بین روش های بیشماری که امروزه برای جوانسازی پوست به وجود آمده است، روش لیزر درمانی یکی از متداول ترین و پرطرفدارترین روش ها می باشد. افراد و به ویژه خانم ها ترجیح می دهند برای زیبا کردن و صاف کردن پوست صورت خود از این روش درمانی استفاده کنند.

روش لیزر درمانی در واقع با تلنگر زدن به پوست آن را وادار می کند تا به تولید کلاژن ادامه دهند. این روش علاوه بر این که نیاز به مبلغی برای خود عمل دارد، لازم است که بیمار مبلغی از هزینه را برای درمان های پایه ای این روش، مانند خرید انواع کرم ها کنار بگذارد.

تزریق ژل برای درمان چین و چروک پوست

تزریق ژل نیز یکی دیگر از روش های متداول برای جوانسازی پوست می باشد. نکته ای که باید قبل از استفاده از این روش درمانی به آن توجه کنید، این است که استفاده از این روش منجر به جوانسازی تمام بخش های صورت نمی شود بلکه تنها بخش های خاصی از صورت، مانند خط لبخند، خط ابرو و.. با استفاده از ژل پر و یکدست می شود که این ویژگی سبب می شود در برخی از موارد در سطح پوست ناهمگونی هایی ایجاد شود.

ژل هایی که در این روش مورد استفاده قرار می گیرند، به 3 گروه دائم، نیمه دائم و موقتی دسته بندی می شوند. مواد دائم مورد استفاده در روش تزریق به دلیل عوارضی که طی تجربه بر جای گذاشته اند، تقریباً منسوخ شده و چندان مورد استفاده قرار نمی گیرد.

از بین این 3 نوع ژل، ژل های موقتی بهترین و پرکاربرد ترین ژل ها برای تزریق به پوست شناخته شده اند که از جنس هیالورونیک اسید می باشند.

تزریق بوتاکس برای جوان سازی پوست

این روش جوانسازی پوست، یکی از پرطرفدارترین و بهترین روش  های درمانی  است که در کل دنیا شناخته شده است. بوتاکسی که به صورت تزریق می شود از نوعی سم تشکیل شده است که عضلات صورت را فلج می کند که این عامل باعث از بین رفتن بخش های زیادی از چین و چروک ها می شود. پایان رپورتاژ آگهی /

مطالب مشابه را ببینید!