مجله تاپ‌ناز‌

خرید محصولات برند گلدن رز اصل

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که به زیبایی چهره و همچنین سلامت پوست خود اهمیت می‌دهید، قطعا نام برند یا محصولات گلدن رز را شنیده‌اید یا از محصولات با کیفیت گلدن رز استفاده نموده‌اید. برند Golden Rose یکی از معروف‌ترین برندهای تولیدکننده لوازم آرایش بوده که در سرتاسر دنیا طرفداران زیادی دارد. گلدن رز یکی از زیر مجموعه‌های شرکت Erkul Cosmetics ترکیه می‌باشد که در سال 1983 شروع به فعالیت نموده و امروزه با گذشت 37 سال محصولاتش به بیش از 90 کشور دنیا صادر می‌شوند. گلدن رز با هدف بهترین بودن در عرصه آرایشی فعالیتش را آغاز نمود تا به یکی از برجسته‌ترین برندهای جهانی تبدیل شود. برند گلدن رز برای ساخت محصولاتش از تکنواوژی مدرن استفاده می‌نماید تا با کیفیت‌ترین لوازم آرایشی را درس طح جهانی عرضه کند. گلدن رز با رویکرد مشتری‌محور انتظارت و نیاز مشتریانش را در سرتاسر دنیا در نظر گرفته و برای رفع آن‌ها تلاش می‌کند؛ در ادامه متن به معرفی کامل 4 محصول فوق‌العاده پرطرفدار گلدن رز می‌پردازیم که مصرف‌کنندگان را مجذوب کیفیت فوق‌العاده خود کرده‌اند.

  • کرم پودر گلدن رز
  • ریمل گلدن رز مدل Infinity Lash
  • پودر بیک گلدن رز
  • رژ لب گلدن رز Golden Rose

 

کرم پودر گلدن رز

کرم پودر یا فوندیشن نوعی زیرساز یا پایه آرایش می‌باشد که پوستی صاف و یکدست را برای شما به ارمغان می‌آورد. یکی از محصولات پرفروش برند گلدن رز می‌توان به کرم پودر گلدن رز اشاره کرد که انتخاب مناسبی برای افرادی است که به پوست و زیبایی خود اهمیت می‌دهند. کرم پودر گلدن رز مدل Satin یکی از با کیفیت‌ترین محصولات گلدن رز بوده که پوشش‌دهی بالایی داشته و نواقص پوستی را پوشش می‌دهد. از جمله مزایای کرم پودر ساتین می‌توان به این مورد اشاره کرد که حاوی ویتامین E بوده و موجب نرمی و لطافت پوست می‌شود و بافت آسیب‌دیده پوست را ترمیم می‌کند. کرم پودر گلدن رز حاوی SPF15 بوده و از پوست در برابر اشعه‌های مضر و آلودگی‌های محیطی محافظت می‌کند. همچنین کرم پودر Golden Rose فاقد چربی و پارابن بوده و برای انواع پوست خشک، نرمال و چرب مناسب می‌باشد و به دلیل نرم و سبک بودن به سرعت جذب پوست شده و روی پوست احساس سنگینی نخواهید کرد.

خرید محصولات برند گلدن رز اصل

ریمل گلدن رز مدل Infinity Lash

ریمل یکی از مهم‌ترین لوازم آرایشی چشم می‌باشد که در زیباتر شدن چهره و چشم‌های شما نقش بسزایی دارد. برند گلدن رز تولیدکننده انواع ریمل با کیفیت در دنیا بوده که یکی از پر فروش‌ترین و باکیفیت‌ترین ریمل‌ها، ریمل گلدن رز مدل Infinity Lash می‌باشد که دارای رنگدانه‌هایی فوق‌العاده مشکی بوده و جذابیت خاصی به چهره شما می‌بخشد. ریمل اینفینیتی لش گلدن رز حجم‌دهنده و حالت‌دهنده مژه بوده که به مژه‌های شما حالتی پر و مخملی می‌دهد. از مهم‌ترین ویژگی‌های ریمل گلدن رز اینفینیتی لش می‌توان به این موارد اشاره کرد که بین مژه‌ها چسبندگی ایجاد نمی‌کند و به سرعت روی مژه خشک می‌شود.

خرید محصولات برند گلدن رز اصل

پودر بیک گلدن رز Golden Rose

پودر فیکساتور یا پودر بیک یکی از محصولات آرایشی جدید می‌باشد که اخیرا طرفداران بسیاری پیدا کرده است. رنگ پودر بیک سفید بوده و برای روشن‌تر کردن بخش‌های از صورت در انتهای آرایش استفاده می‌شود. تفاوت پودر بیک با دیگر محصولات آرایشی در این مورد است که شما باید پس از زدن پودر بیک روی پوست مدتی صبر کنید و سپس روی صورت پخش کنید. پودر بیک گلدن رز مدل Long Wear Finishing Powder یکی از بهترین محصولات تولیدی گلدن رز بوده که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و آرایشی مات و جذاب را برای شما به ارمغان می‌آورد. پودر بیک گلدن رز دوام و ماندگاری بالایی داشته و چربی اضافی پوست را گرفته و شما می‌توانید برای تثبیت آرایش زیر چشم از پودر بیک گلدن رز استفاده نمایید.

خرید محصولات برند گلدن رز اصل

رژ لب گلدن رز

لب‌ها یکی از مهم‌ترین اعضای چهره در آرایش صورت هستند که با داشتن لب‌های زیبا، زیبایی چهره ما تضمین می‌شود. در زیبایی شناسی لب‌ها، لب‌هایی زیبا هستند که فاقد هر گونه ترک، خشکی و پوسته باشند. رژ لب گلدن رز مدل ولوت مات یکی از با کیفیت‌ترین رژلب‌ها در دنیا بوده که حاوی ویتامین E می‌باشد و به همبن دلیل از ترک و خشکی لب جلوگیری می‌کند. رژ لب گلدن رز دارای تنوع رنگی فوق‌العاده بالایی بوده؛ شما می‌توانید رنگ دلخواه‌تان را بین 39 رنگ شگفت‌انگیز رژلب مات گلدن رز انتخاب نمایید. همچنین یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های رژلب گلدن رز مدل ولوت مات می‌توان به این مورد اشاره کرد که با جلوه مخملی و ماتی دارد لب‌ها را زیباتر جلوه می‌دهد.

 

قیمت محصولات گلدن رز

همانطور که می‌دانید برند گلدن رز یکی از برترین برندها در ترکیه بوده که با مدرن‌ترین تکنولوژی‌ها محصولاتی با کیفیت تولید و عرضه می‌نمایند. قیمت محصولات گلدن رز با توجه به کیفیت بالا محصولات آرایشی این برند فوق‌العاده مناسب و مقرون به صرفه می‌باشد؛ چرا که شما می‌توانید با پرداخت مبلغی مناسب محصولی تهیه نمایید که به پوست شما آسیب نمی‌رساند و زیبایی چهره شما را دو چندان می‌کند.

خرید محصولات برند گلدن رز اصل

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی

فروشگاه اینترنتی پیراکده ارائه دهنده لوازم آرایشی و بهداشتی با کیفیت و مقرون به صرفه بوده و برای شما تجربه خریدی امن را فراهم می‌کند. فروشگاه اینترنتی پیراکده محصولاتی اورجینال و با کیفیت ارائه داده تا کمک رسان شما برای داشتن پوستی سالم و زیبا باشد. شما می‌توانید تنوع محصولات و برندهای موجود در وبسایت پیراکده را مشاهده نموده و انواع محصولات آرایشی و بهداشتی مختلف را با توجه به نیاز خود تهیه و خریداری نمایید. رپورتاژ آگهی /

مطالب مشابه را ببینید!