مجله تاپ‌ناز‌

خواسته مردان از زنان در رابطه جنسی + 12 خواسته مردان از خانم ها در آمیزش جنسی

خواسته مردان از زنان در رابطه جنسی

اگر به خواسته مردان و نیازهای آنها در رابطه جنسی توجه کنید، سکس شما بسیار با لذت خواهد بود و همین باعث صمیمت بیشتر شما می شود و پایه های زندگی زناشویی را محکم نگه می دارد.

بر خلاف آنچه که گفته می شود، آقایان در هر لحظه آمادگی سکس را ندارند و باید تحریک شوند. اگر چه همیشه شفافیت و صحبت کردن با همسر در مورد خواسته های جنسی خوب و کمک کننده می باشد، ولی این کار عملا از آنچه که شما فکر می کنید سخت تر می باشد. پس شاید بهتر باشد برای ساختن یک شب رویایی و یک رابطه جنسی خوب در کنار همسرتان کمی در رابطه با خواسته مردها در سکس بیشتر بدانید. در این مطلب نکاتی را گردآوری کرده ایم که به شما کمک می کند مرد خود را بهتر بشناسید.

خواسته و نیازهای مردان در رابطه جنسی

پوزیشن های مختلف

اگر شما و همسرتان از پوزیشن های تکراری و کلاسیک (مرد روی زن) استفاده می کنید، پس بهتر است دیگر پوزیشن ها را هم امتحان کنید و در حالت های خود تنوع بدهید تا لذت بیشتری ببرید. نیازی نیست که خودتان را زحمت بدهید و کاری را کنید که دوست ندارید ولی اگر نظر شما هم به انجام دادن رابطه جنسی ناگهان در ااق پذیرایی است پس این کار را انجام دهید.

راهنمایی کنید

یک خواسته مردها در رابطه جنسی این است که همسرشان به رابطه جنسی مانند یک پروژه گروهی نگاه کند و هر دو در آن برای گرفتن نمره‌ا‌ی عالی (در اینجا همان ارگاسم) سرمایه‌گذاری کنند. بنابراین زمانی که هم‌گروهی شما دست به کار می‌شود برای رسیدن به این نمره عالی به او کمک کنید. مدیریت را به عهده بگیرید و او را راهنمایی کنید که دستش را کجا بگذارد، چه بکند و چگونه شما را به ارگاسم برساند. این‌کار می‌تواند در شب‌های آتی نیز به هر دوی شما بسیار کمک کند.

مرد دلش می خواهد ببیند

مرد به همان اندازه که رابطه جنسی برایش لذت بخش دلش می خواهد سکس و بدن شما را ببیند. پس در هنگام آمیزش تا جایی که ممکن است به حس بینایی همسرتان کمک کنید. مثلا می توانید در مثابل یک آینه نزدیکی کنید. در این صورت می توانید خودتان را در هنگام انجام کارها ببینید و این می تواند برای شما بسیار جذاب باشد.

فانتزی جنسی

آقایان ممکن است فانتزی های جنسی زیادی داشته باشند و آن را با شما به اشترام بگذارند. آنها ترحیح می دهند که شما پیشقدم شوید. در ابتده به یکدیگر قول دهید که قضاوت نمی کنید و سپس می توانید هر کدام سناریویی بنویسید و در یک جعبه بیندازید. حالا هر بار می توانید به صورت تصادفی یکی را بردارید و شروع کنید. در صورتی که هر دوی شما با صحبت کردن در مورد فانتزی ها راحت هستید. می توانید به سادگی در این مورد مذاکره کنید.
بیشتر بخوانید: فانتزی جنسی در رابطه جنسی , آیا فانتزی جنسی بد است؟

صدای سکسی را دوست دارند

خیلی از مردان با شنیدن صدای شما در موقع نزدیکی خیلی تحریک می شوند. پس اگ شما هم حس می کنید که نیاز دارید جیغ بکشید، پس نیاز نیست خودتان را کنترل کنید. با این کار، علاوه بر تحریک همسر به او کمک خواهید کرد که بداند شما از چه کاری لذت می برید. همانطور که گفتیم مردان از به ارگاسم رساندن همسر خود لذت می برند، پس با این کار می توانید با یک تیر دو نشان بزنید.

 

تنوع به خرج دهید

اشتیاق خود را نسبت به رابطه جنسی با همسرتان نشان دهید. ایجاد تنوع و تمایل به امتحان کردن کار‌های جدید به همسرتان نشان می‌دهد که شما هم به اندازه او می‌خواهید که شبی رویایی را بگذرانید. تنوع شامل ایجاد تغییر در سرعت، فشار یا پوزیشن است.

 

مردان گاهی نمی‌خواهند هیچ‌کاری انجام دهند

در طول آمیزش معمولا بیشتر فعالیت بدنی به عهده مردان است، اما گاهی به استراحت نیاز دارند. بنابراین خوب است که گاهی شما او را روی تخت بیاندازید و اگر علاقه‌مند هستید با رابطه‌ جنسی دهانی به او خوشامد بگویید و بعد پوزیشن‌هایی را امتحان کنید که خود شما حرکت و سرعت را کنترل می‌کنید.

عشق بازی کنید

بله آمیزش خوب است، اما کمی عشق بازی قبل از رفتن به اصل مطلب باعث ایجاد صمیمیتی عمیق میان شما و همسرتان می‌شود. متخصصان می‌گویند اگرچه همسر شما شروع‌کننده‌ چنین رابطه‌ای نباشد، اما ادامه دهنده خواهد بود. مردان از عشق ورزیدن، عشق گرفتن و درست مانند زنان از تجربه یک رابطه‌ جنسی آرام و عمیق لذت می‌برند.

شروع کننده باشید

یکی از شایعترین شکایات مردان این است که همیشه آن‌ها باید شروع کننده رابطه جنسی باشند. مردان هم مثل شما دوست دارند بدانند که خواستنی هستند و شما به آن‌ها جذب شده‌اید. شروع کردن رابطه جنسی به شوهر شما این پیغام را می‌دهد که او را می‌خواهید. اینگونه علاوه با افزایش اعتماد به نفس او، کمک خواهید کرد با آرامش خاطر بیشتر از هم‌آغوشی با شما لذت ببرد.

 

فعالانه مشارکت کنید

یکی از خواسته‌های مردان در رابطه جنسی این است که شما نیز در تختخواب فعال باشید. مشارکت کردن بدان معناست که نیاز‌های او را مثل خودتان ببینید، حرکت کنید و عضلات واژن خود را شل کنید. همچنین می‌توانید با دستانتان بازو‌های او را فشار دهید، بدن همسرتان را به سمت خودتان بکشید، یا با لب‌هایتان تن او را نوازش کنید. همه این کار‌ها به معنای عشق و علاقه شما نسبت به همسرتان خواهد بود.

ارگاسم و اوج لذت جنسی شما مهم است

همانقدر که مردان به فکر خودشان هستند، برای رساندن شما به ارگاسم هم تلاش می کنند. دادن لذت جنسی به یک زن خود به تنهایی برای یک مرد و احساس مردانگی اش ارضا کننده می باشد. به همسر خود اجازه دهید که شما را ارضا کند. نیازها و حساسیت های خود را به او بگویید تا در این مسیر به او کمک کرده باشید.

 

مرد نوازش می خواهد

در سکس تمام توجه خود را صرف رسیدگی به آلت تناسلی مرد می کنید در حالیکه مردان نقاط حساس زیادی در بدن خود دارند. نقاط زیادی در بدن یک مرد وجود دارد که نسبت به لمس شدن حساس هستند و به مرد لذت می دهند برای مثال به قسمت داخلی ران و صورت می توان اشاره کرد. علاوه بر اینها بیضه و فاصله میان مقعد و بیضه ها هم به دلیل اینکه انتهاب اعصاب در آنجا قرار دارد و نوازش آن قسمت ها با دست بسیار تحریک کننده می باشد.

خواسته مردان از زنان در رابطه جنسی

اشتباهات خانمها در هنگام رابطه جنسی

اما اگر می خواهید که رابطه جنسی شما واقعا دگرگون شود و همیشه رویایی باشد، پس باید این اشتباهات زنانه را در موقع سکس انجام ندهید.

 

 تعویق انداختن رابطه جنسی

اشتباه شماره ۱: منتظر می مانید تا سرحال شوید و آمادگی رابطه جنسی را داشته باشید.

اگر شما رابطه جنسی را به تعویق بیندازید تا زمانی که مغز و بدن شما برای شروع آن آماده شود، احتمالا در اغلب مواقع سرحال نخواهید شد. دلیلش این است که بسیاری از زنان تا زمانی که وارد عمل نشوند، احساس تمایل به رابطه جنسی نمیکنند.

دکتر اسکات هالتزمن میگوید: “تحقیقات نشان می دهند که عشقبازی، و حتی فقط لمس کردن، باعث میشود بدن شما ارسال پیام به مغز را برای فعال شدن میل جنسی، تسریع بخشد”.

حتی اگر احساس میکنید برای برقراری ارتباط جنسی آماده نیستید، این بدان معنا نیست که تحریک نمیشوید. دکتر مادلین کاستلانوس میگوید: “حتی زنان جوان تر ممکن است دریابند که واژن آنها به اندازه ای که دوست دارند لیز نمیشود. اگر این مشکل برای شما پیش می آید، سعی کنید در طول عشقبازی، از پمادهای موضعی که بدین منظور طراحی شده اند، استفاده کنید”.

 

الویت دادن به همسر خود

اشتباه شماره ۲: لذت همسر خود را در اولویت قرار می دهید.

رابطه جنسی زمان خودخواه بودن است. صرف تمام انرژی خود برای لذت بردن همسرتان موجب نمیشود شما بهتر عشق خود را ابراز کنید. این کار موجب میشود شما کمتر ارضا شوید، و این مسئله می تواند به ضرر هر دوی شما باشد.

کاستلانوس میگوید،”به لحاظ بیولوژیکی، زنان نیازهای دیگران را در اولویت قرار میدهند. اما این غریزه می تواند عامل مخرب زندگی جنسی آنها باشد.”

راه حل: سرعت رابطه را کمتر کنید.”زنان دیرتر از مردان به اوج لذت جنسی میرسند، و اغلب حتی دیرتر تحریک میشوند. کاستلانوس میگوید، “این مسئله مشکلی ایجاد نمیکند. احساس گناه نکنید. لذت شما شریک زندگیتان را سرحال می آورد.” به همان اندازه مهم است که با خودتان و شریک زندگیتان در مورد آنچه در شما تاثیر دارد، صادق باشید. پوزیشن خاصی را دوست ندارید؟ با همسرتان صحبت کنید. برای داشتن رابطه جنسی در ساعت ۱۰:۰۰ شب، خیلی خسته هستید؟ در عوض برای رابطه جنسی قبل از ظهر برنامه ریزی کنید.

 

 تمایل نداشتن همسر به رابطه جنسی

اشتباه شماره ۳: فکر می کنید همسرتان باید همیشه برای رابطه جنسی آماده باشد.

اگر همسرتان تمایلی به داشتن رابطه جنسی ندارد، و یا نمی تواند نعوظ داشته باشد، به این معنا نیست که او به شما علاقه ندارد و یا زن دیگری را می خواهد.

هالتزمن میگوید، “استرس، خستگی و افسردگی، به همان شیوه ای که می توانند میل جنسی یک زن را تحت تاثیر قرار دهند، می توانند میل جنسی یک مرد را نیز کاهش دهند. مردان پس از به اوج رسیدن میل جنسی “دوره ریکاوری” دارند، و این زمان معمولا با بالا رفتن سن طولانی تر میشود.”

 

بیشتر بخوانید: هنگام داشتن آمیزش جنسی خجالت نکشید!

 

نارضایتی از بدن

اشتباه شماره ۴: اجازه میدهید تصویر بدنتان بین شما و رابطه جنسی خوب بایستد.

آیا می خواهید دلیل خوب دیگری برای عشق ورزیدن به خودتان آن طور که هستید، داشته باشید؟ این کار زندگی عشقی شما را بهبود می بخشد. تحقیقات نشان می دهند زنانی که تصویر قوی از خود دارند رابطه جنسی بیشتری دارند، و هنگامی که در برابر همسر خود برهنه هستند بیشتر احساس راحتی میکنند، و حتی نسبت به کسانی که در مورد خود احساس خوبی ندارند، ارگاسم بیشتری دارند.

هالتزمن میگوید، حقیقت این است که “اکثریت مردان کشش پرشوری نسبت به همسران خود دارند، و برای داشتن رابطه جنسی با آنها مشتاق هستند”. “مردان نگران این مسائل نیستند که همسر آنها چه پوشیده است، دوش گرفته است یا نه، و یا وزن ایده آل دارد یا نه.”

اگر نیاز به تقویت روحیه دارید، خودتان را تحقیر و سرکوب نکنید، منتظر نمانید تا همسرتان با یک تعریف شما را خوشحال کند. در عوض، سوالات مثبت بپرسید، مثلا “آیا فکر می کنی امشب از داشتن رابطه جنسی با من لذت می بری؟” یا ” فکر میکنی سکسی ترین قسمت بدن من کجاست؟”

 

داشتن رابطه جنسی منظم

اشتباه شماره ۵ : از تخیلات و تصورات خود استفاده نمی کنید.

کاستلانوس میگوید، زوج هایی که به طور منظم رابطه جنسی دارند شادتر هستند و بیشتر احتمال دارد با یکدیگر بمانند. برای حفظ جرقه برای رابطه جنسی (و حفظ پیوند قوی)، اگر مدتی طولانی است که با یکدیگر هستید، نیاز به “خیال بافی” دارید. توهمات باعث تحریک شما میشوند، و اجازه می دهند تا برخورد جنسی ارضا کننده ای با همسر خود داشته باشید. این کار بُردی دو طرفه است.

با انجام دادن این مراحل شما تما بهترین رابطه جنسی را خواهید داشت و هیچ وقت از لذت با همسرتان سیر نمی شوید.

مطالب مشابه را ببینید!