مجله تاپ‌ناز‌

داستان سریال سایه آفتاب + بیوگرافی و عکس های بازیگران سریال

داستان سریال سایه آفتاب

خلاصه داستان سریال سایه آفتاب و عکس بازیگران

سریال سایه آفتاب یکی از سریال های پربیننده صدا و سیما در سال 1383 بود که بازپخش آن برای شبکه آی فیلم از شهریور ماه شروع می شود. سریال سایه آفتاب محصول سال 1383 به کارگردانی محمدرضا آهنج است که از تاریخ 2 شهریور سال 98 پخش آن از شبکه آی فیلم شروع شده است.

این سریال در 26 قسمت 45 دقیقه ای تولید شده است و در سال 1383 تا 1384 از شبکه سوم سیما پخش شد.

فیلمبرداری این سریال به مدت چهار ماه و نیم در شهرک غزالی، شهرک سینمایی دفاع مقدس و کوچه پس کوچه های تهران انجام شد و مقاطع تاريخي اواخر دهه ۳۰ اوايل پيروزي انقلاب و زمان حال را روايت مي کند.

داستان سریال سایه آفتاب

سکوی پرتاب حامد بهداد

در این سریال بازی حامد بهداد بسیار مورد تحسین قرار گرفت و همین باعث شد که حامد بهداد بسیار معروف شود و نقش های بیشتری به او پیشنهاد شود. این نخستین سریالی بود که حامد بهداد در آن نقش آفرینی کرد و در اصل سکوی پرتابی به سوی موفقیت برای وی محسوب می شود.

داستان سریال سایه آفتاب

داستان سریال

در یکی از محله های جنوب شهر تهران، دو دوست صمیمی به نام رضا و علی به دلیل حادثه ای دچار چالش می شوند و رضا از علی کینه به دل می گیرد و رفاقت آنها تحت تاثیر قرار می گیرد. بعد از این حادثه علی و خواهر رضا که قرار بود با هم ازدواج کنند با مخالفت رضا روبرو می شوند.

این موضوع حتی با پادرمیانی مادر رضا هم حل نمی شود. علی دلیل ناراحتی رضا را نمی داند، همه چیز به هم ریخته است و سوء تفاهم هایی پیاپی به این شرایط دامن می زند تا اینکه علی در اثر یک حادثه به زندان می افتد.

در زندان با سجاد و حاج علی مهدوی آشنا می شود که از اسرار زندگی او اطلاع دارند و همین موضوع باعث ایجاد یک دریچه نو در زندگی او می شود.

با کنجکاوی های علی و اطلاعاتی که این دو به او می دهند او متوجه می شود که عزیز، مادربزرگش نیست و پدر و مادرش هم افراد دیگری هستند.

او در عین حال ک در حال تلاش برای رسیدن به دختر مورد علاقه اش است، ولی زندگی او مسیر دیگری پیدا می کند.

آهنگ تیتراژ این سریال هم بسیار زیبا است و با صدای علیرضا قربانی خواننده ایرانی است.

داستان سریال سایه آفتاب

بازیگران سریال

در این سریال بازیگران معروفی ایفای نقش کرده اند. پژمان بازغی در نقش علی، حامد بهداد در نقش رضا، رضا سعیدی در نقش قوام، آناهیتا نعمتی در نقش الهام، مجید مظفری بازیگر نقش حاج علی مهدوی، چنگیز وثوقی بازیگر نقش پرویز، رزیتا غفاری در نقش ربابه، شیوا بلوریان، یوسف تیموری در نقش مرشد و ….

 

زمان پخش بازپخش

سریال تلویزیونی سایه افتاب از روز پنجشنبه 21 شهریور سال 98 هر شب ساعت 19 پخش می شود و تکرار این سریال ساعت 3 بامداد و 11 صبح از شبکه IFILM پخش می شود.

 

بیوگرافی پژمان بازغی

داستان سریال سایه آفتاب

پژمان بازغی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی متولد 19 مرداد سال 1353 در شهر تهران است. اصل و ریشه خانوادگی اش به شمال ایران و به شهر لاهیجان بر می گردد.

 

بیوگرافی حامد بهداد

داستان سریال سایه آفتاب

حامد بهداد با نام اصلی حامد تفنگ ساز صابری بهداد متولد 26 آبان سال 1352 در شهر مشهد است. او بایگر سینما و تلویزیون و تئاتر و خواننده ایرانی می باشد.

 

بیوگرافی آناهیتا نعمتی

داستان سریال سایه آفتاب

آناهیا نعمتی معروف به آنا نعمتی متولد 20 تیر سال 1356 درد شهر شاهرود است او هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است. پدر او مهندس و مادرش کارمند است. او یک خواهر دارد و یک برادر به نام آرین دارد که 13 از خودش کوچکتر است. در دوران مدرسه دختری شیطون و همچنین درس خوان بود و او بدترین نمره ای که در مدرسه را گرفته را هیچ وقت فراموش نمی کند که نمره یک در فیزیک بود. این نمره به دلیل شیطنت های زیاد بود که باعث دبیر فیزیک به او یک دهد!

 

 

مطالب مشابه را ببینید!