مجله تاپ‌ناز‌

داستان سریال فاخته + بیوگرافی و عکس بازیگران و زمان پخش سریال

داستان سریال فاخته

عکس بیوگرافی بازیگران سریال فاخته + زمان پخش

در این قسمت داستان سریال فاخته، بیوگرافی و عکس بازیگران این سریال و زمان پخش سریال را آماده کرده ایم. این سریال به کارگردانی محمود معظمی در ماه مبارک رمضان سال 1393 از شبکه دوم سیما پخش شد. قرار است که سریال فاخته از شبکه آی فیلم دوباره بازپخش گردد.

داستان سریال فاخته

داستان سریال فاخته

داستان این سریال در مورد دختری از خانواده فرهیخته است که در روز اول ماه رمضان به سن تکلیف می رسد و تمام اعمال دینی اسلام به او واجب شده است. در آن سو محسن، پسر حاج عزت الله خان در خانواده ای اصیل و متدین بزرگ شده است و برای راه اندازی شغل خود مجبور می شود که پول نزول از ناصر بگیرد.

ناصر هم به دلیل کدورتی که با خاتنواده عزت الله خان داشته است برای وصول طلب خود به دنبال شر است و می خواهد این پول را از محسن بگیرد…

داستان سریال فاخته

زمان پخش سریال فاخته

سریال فاخته مهر ماه سال 1398 هر روز ساعت 16 عصر پخش می شود و زمان پخش تکرار آن در ساعت 0 بامداد و 8 صبح روز بعد می باشد.

داستان سریال فاخته

اسامی بازیگران

در سریال فاخته بازیگرانی از جمله، فرخ نعمتی، ثریا قاسمی، فریبا نادری، کمند امیرسلیمانی، متین ستوده، شهرام عبدلی، رحیم نوروزی و عبدالرضا اکبری ایفای نقش می کنند.

 

در ادامه بیوگرافی بازیگران این سریال را می خوانید.

داستان سریال فاخته

بیوگرافی فرخ نعمتی

فرخ نعمتی متولد 10 آذر سال 1330 و بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. وی بازی در سینما را از سال ۱۳۶۳ با «زائر خلف»، همکاری «یدالله نوعصری» آغاز کرد. نعمتی همسر سهیلا رضوی، بازیگر می‌باشد و دارای لیسانس مدیریت اقتصادی است.

داستان سریال فاخته

بیوگرافی ثریا قاسمی

ثریا قاسمی 28 آذر سال ۱۳۱۹ در تهران متولد شد. وی دختر حمیده خیرآبادی است. اوایل دهه ۱۳۴۰ با گویندگی رادیو کار حرفه‌ای خود را شروع کرد و سپس به تئاتر رو آورد. در همان سال‌ها به دوبله هم پرداخت و در سریال پرهوادار «بالاتر از خطر» صحبت کرد. در نمایش‌هایی مثل «آنتیگون» و «از پشت شیشه‌ها» (رکن‌الدین خسروی) و «آندورا» (حمید سمندریان) روی صحنه رفت. گذشته از فیلم کوتاه «تلفن» با ایفای یکی از نقش‌های اصلی آرامش در حضور دیگران عرصه جدی سینما را آزموده و آنقدر قدرتمند ظاهر شد که پس از گذشت این همه سال با اولین فیلم بلندش به یاد آورده می‌شود.

داستان سریال فاخته

بیوگرافی فریبا نادری

فریبا نادری بازیگر ایرانی متولد 23 فروردین سال 1363 درد شهر تهران است. او یکی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون است و همسر سابق او هم کارگردان و تهیه کننده بود.

داستان سریال فاخته

بیوگرافی کمند امیرسلیمانی

کمند امیرسلیمانی بازیگر سینما و تلوزیون است و در سال 1352 در شهر تهران به دنیا آمده است. او فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه ازاد اسلامی در سال 1376 می باشد.

داستان سریال فاخته

بیوگرافی متین ستوده

متین ستوده متولد 22 اردیبهشت سال 1364 در شهر تهران است و هم اکنون 33 سال سن دارد. او بازیگر ایرانی است و دارای مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی است. متین ستوده در حال حاضر مجرد است و همسر ندارد. مادر او معلم کلاس اول دبستان بود که هم اکنون بازنشسته شده است. او یک خواهر بزرگ تر از خودش به نام مریم و یک برادر بزرگ تر از خودش به نام مانی دارد.

سریال سر دلبرانسریال ستایش 3

مطالب مشابه را ببینید!