مجله تاپ‌ناز‌

از مهماندار هواپیما چه درخواست هایی می توانیم داشته باشیم؟

درخواست از مهماندار هواپیما

درخواست هایی که می توانید از مهماندار هواپیما داشته باشید

در هنگام پرواز می توانید از مهماندار هواپیما درخواست هایی داشته باشید ولی شاید به تمام این درخواست ها آشنایی نداشته باشید. شما اگر برای سفری طولانی سوار هواپیما شده اید و کمی دل درد گرفته اید چه باید کنید؟ آیا باید صبر کنید تا به مقصد برسید تا دارویی مصرف کنید؟ شما می توانید در طول پرواز از مهماندار هواپیما بخواهید که قرص و داروی مورد نظر را برای شما بیاورد تا در تمام طول پرواز درد نکشید.

این مورد که در بالا به آن اشاره شد فقط یکی از خدماتی است که مهماندار در طول پرواز به مسافر ارئه می دهد و کسی از آن اطلاع ندارد. مهماندار مسئولیت های مهمی در هواپیما دارد و فقط به پوشیدن یک لباس فرم مخصوص محدود نمی شود.

 

درخواست کمک در سفر با کودک

اگر شما با کودک خود سفر می کنید، می توانید از مهماندار بخواهید تا در سفر به شما کمک کند. در بسیاری از خطوط هوایی مانند خطوط هوایی امارات، بسته هایی در سفر مخصوص کودکان ارائه می شود که شام جورچین و دفترهای رنگ آمیزی است تا کودک شما در هنگام سفر لذت ببرد. اگر در غذا خوردن با استفاده از سرویس بهداشتی با کودکان با مشکل مواجه شدید، می توانید از مهماندار درخواست کمک کنید.

 

پزشک

شاید این اتفاق خیلی کم پیش بیاید. ولی اگر مسافری در هنگام پرواز دچار حمله قلبی یا تشنج شود، کادر آموزش دیده ای در هواپیما وجود دارد که می توانند رسیدگی های اولیه ای را که هر پزشکی انجام می دهد، برای مسافر انجام دهد. در بعضی از خطوط هوایی بعضی از دانشجویان پزشکی در سفر همراه مسافران می شوند تا در صورت بروز مشکل آن را حل نمایند.

دستمال مرطوب

ممکن است برای شما هم پیش آماده باشد، وقتی که در هواپیما می نشینید متوجه می شود که هواپیما تمیز نیست یا میز پلاستیکی جلوی شما مقداری چرب و یا کثیف است و به دلیل فاصله کم بین پروازها، هواپیما به خوبی تمیز نشده باشد.

در این شرایط کافی است از مهمان درخواست دستمال مربوط حاوی مواد شوینده کنید تا برای شما آماده کند. می توانید از مهماندار درخواست کنید تا محل مورد نظر شما را باز با مواد شوینده تمیز کند؛ زیرا در این موضوع حق با شما است و هواپیما قبل از ورود شما باید کاملا تمیز باشد. اگر فردی وسواسی هستید، باید این را بدانید که در این موضوع حق کاملا با شما است و مهماندار نمی تواند هیچ اعتراضی کند.

درخواست از مهماندار هواپیما

درخواست از مهماندار هواپیما

پر کردن دوباره بطری آب

خیلی از افراد عادت دارند در هنگام پرواز هوایی، آب زیادی بنوشند. اگر شما هم مدام تشنه می شود، می توانید بطری آب خود را به درون هواپیما ببرید و از مهماندار بخواهید که بطری آب شما را مرتب پر کند.

 

وصیت نامه

این مورد خیلی عجیب است ولی درست شنیدید، وصیت نامه!

اگر در هنگام سفر حس کردید که حال شما طوری است که به زمین نمی رسید، می توانید از مهماندار بخواهید که برای شما وصیت نامه بنویسد و شما از نظر قانونی حق این کار را دارید تا آخرین کلماتتان را به دست مهماندار ثبت کنید.

کیک تولد

کیک تولد هم شاید موردی عجیب به نظر برسد، ولی این خدمت در تمام خطوط هوای ارائه نمی شود. اگر می خواهید همسر یا فرزند خود در طول سفر سوپرایز کنید می توانید از 24 ساعت قبل با فرودگاه تماس داشته باشید از آنها بخواهید یک کیک تولد برای شما تهیه کنند. این سرویس در خطوط هوایی سنگاپور و امارت عرضه می شود.

در این مطلب با درخواست های عجیب و جالبی آشنا شدید که می توانید از مهماندار داشته باشید و حالا می توانید با خیال راحت با مهمان دار در ارتباط باشید و درخواست هایتان را انجام دهد.

 

دارو

در هواپیما جعبه کمک های اولیه موجود است و هر مشکلی که برای شما پیش آید، می توانید از مهماندار بخواهید برای شما داروی مورد نظر را بیاورد. این بسته کمک های اولیه شامل داروهای خاص نمی شود و اگر داروی خاصی را مصرف می کنید، باید قبل از پرواز آن را مصرف کنید، یا اگر فرودگاهی که از آن سفر می کنید به شما اجازه می دهد، می توانید دارو را با خود به درون هواپیما ببرید. منظور از داروهایی که در طول سفر ارائه می شود، داروهایی می باشد که خیلی راحت می توان آنها را تهیه کرد وبرای تهیه آنها نیاز به نسخه پزشکی ندارید.

 

وعده غذایی دوم

در هر سفر هوایی، همیشه در هواپیما غذای اضافه موجود است و در این میان افرادی هستند که میان وعده و یا غذای هواپیما را میل نمی کنند. شما می توانید بعد از صرف وعده غذایی اول، دوباره از مهماندار بخواهید که غذا برای شما بیاورد و او موظف است که این کار را انجام دهد. البته باید مودبانه از او درخواست کنید.

مطالب مشابه را ببینید!