مجله تاپ‌ناز‌

راه خرید هدیه ای که همیشه در خاطر میماند

از زمان خلقت انسان‌ها و زندگی آن‌ها با یکدیگر، کادو دادن و گرفتن مرسوم بوده است. کادو دادن حتی قبل از متمدن شدن انسان و تغییر شیوه زندگی غارنشینی نیز رواج داشته است. انسان‌های اولیه چیزهای ارزشمند طبیعی را به یکدیگر کادو می‌دادند. این هدیه‌ها می‌توانست پوست یک حیوان، یک سنگ زیبا یا حتی تکه‌ای از گوشت شکار باشد. به مرور زمان و پیشرفت فرهنگ و تمدن بشری، هدیه‌ها نیز پیچیده‌تر شد تا چیزهایی مانند زیورآلات را نیز در برگیرد.

هدیه دادن حتی در بین پادشاهان نیز مرسوم بوده است و حکام مختلف برای ابراز صلح و دوستی، برای یکدیگر کادوهای گران‌بها می‌فرستادند. انسان متمدن امروزی به بهانه هر مناسبتی به عزیزان خود کادو می‌دهد و از این طریق عشق و دوستی خود را ابراز می‌کند. همه انسان‌ها حداقل یک مرتبه در زندگی خود کادو گرفته‌اند یا برای یکی از اطرافیانشان کادو خریده‌اند.

شاید دلیل مرسوم بودن کادو دادن در بین انسان‌ها، ایجاد حس شادمانی همراه با آن باشد. هدیه دادن علاوه بر ابراز عشق و دوستی، باعث ایجاد احساس خوشایندی در طرفین می‌شود، حتی انرژی مثبتی که به کادودهنده منتقل می‌شود بسیار بیشتر از گیرنده آن است. انتخاب یک کادو تولد برای دختر یا خرید کادو تولد مردانه مناسب و غیره یکی از دغدغه‌های اصلی کسی است که تصمیم دارد برای اطرافیانش هدیه بخرد. اما رعایت چه نکاتی باعث انتخاب بهترین کادو می‌شود و باید از خرید چه چیزهایی چشم پوشی کنیم؟

ما در این مطلب هر آنچه که لازم است در هنگام خرید هدیه بدانید با شما در میان می‌گذاریم و در انتها فروشگاه صنایع دستی سلام شاپ را که برای تهیه کادو بهترین گزینه است، به شما معرفی خواهیم کرد. پس تا پایان مطلب همراه ما باشید.

راه خرید هدیه ای که همیشه در خاطر میماند

جنسیت و سن فرد را فراموش نکنید

گاهی تمام سعی خود را می‌کنید که بهترین کادو تولد مردانه را برای همسر خود بخرید، اما همسرتان با گرفتن هدیه و دیدن آن می‌گوید که این هدیه مناسب سن یا جنسیت او نیست. طبیعتا هر دو طرف از اتفاق پیش آمده ناراحت خواهید شد. برای این که همیشه بهترین را انتخاب کنید قبل از هر چیزی جنسیت طرف مقابل را در نظر آورید. با توجه به چنین موضوعی، خود به خود بسیاری از گزینه‌های پیش رو حذف می‌شوند و انتخاب کادو راحت‌تر خواهد بود. همچنین سن انسان‌ها در خرید بهترین کادو برای آن‌ها خیلی مهم است و بهتر است مطابق سن آن‌ها خرید کنید. شاید هنگام خرید کادو تولد برای دختر بچه بهترین انتخاب یک اسباب بازی باشد، اما هرچه سن انسان‌ها بالاتر می‌رود به گرفتن کادوهای ارزشمند و هنری علاقه بیشتری پیدا می‌کنند. بنابراین برای تولد همان دختر در نوجوانی خرید یک صنایع دستی زیبا از سلام شاپ می‌تواند هدیه مناسبی باشد.

سلیقه گیرنده، مهمترین معیار انتخاب کادو

معیارهای مختلفی برای انتخاب بهترین هدیه وجود دارد، اما اگر می‌خواهید مهم‌ترین آن‌ها را در نظر بگیرید باید از سلیقه گیرنده غافل نشوید. گاهی فهمیدن سلیقه کسی که به او کادو می‌دهید کار سختی نیست و به دلیل روابط نزدیکی که بین شما و طرف مقابل وجود دارد، می‌توانید مناسب‌ترین هدیه را برای او انتخاب کنید. اما فهمیدن علایق دیگران همیشه کار آسانی نیست، پس بهتر است در این موارد از اطرافیان فرد پرس‌وجو کنید تا سلیقه فرد مورد نظر خود را بهتر بشناسید.

گیرنده هدیه به چه چیزی نیاز دارد؟

وقتی گیرنده چیزی را که مدت‌ها است به آن نیاز دارد کادو بگیرد، لذت گرفتن هدیه چند برابر می‌شود. طبیعتا با خوشحال شدن گیرنده هدیه، شما نیز به عنوان هدیه دهنده احساس شادمانی می‌کنید.
پس هنگام خرید، به طریق مختلفی از نیازمندی‌های طرف مقابل مطلع شوید یا به طور غیر مستقیم از خود گیرنده نظر بخواهید. به عنوان مثال برای کسی که تازه خانه خریده است و به لوازم دکوری نیاز دارد، یک ساعت خاتم کاری شده زیبا از سلام شاپ یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای انتخاب است.

راه خرید هدیه ای که همیشه در خاطر میماند

سبک زندگی فرد چگونه است؟

یکی دیگر از معیارهایی که به انتخاب بهترین کادو برای اطرافیانتان کمک می‌کند سبک زندگی فرد است. سبک زندگی افراد معیاری است که در همه جای زندگی او نمود پیدا می‌کند، به عبارت دیگر سبک زندگی هر فرد اساس زندگی او است. با شناخت سبک زندگی گیرنده هدیه، یک قدم دیگر به انتخاب بهترین هدیه نزدیک می‌شوید. بخواهیم مثال بزنیم، برای خرید کادو تولد مردانه به برادرتان که اهل مطالعه است، می‌توانید یک کیف کتاب یا جا قلمی خاتم از فروشگاه صنایع دستی سلام انتخاب کرده و او را خوشحال کنید.

آثار دست را نباید فراموش کرد

از اشتباهاتی که بیشتر مردم هنگام هدیه دادن مرتکب می‌شوند دوری از صنایع دستی است. باید بدانید هدیه‌ای که ساخته دستان یک هنرمند باشد از ارزشمندترین هدیه‌های موجود است. اگر دوست دارید به یکی از عزیزان خود صنایع دستی کادو دهید، ولی خودتان ذوق و هنر ساخت آن را ندارید، به سلام شاپ مراجعه کنید و مجموعه‌ای بزرگ از کارهای هنری زیبا را مشاهده کنید.

گران‌ترین هدیه لزوما بهترین نیست

گاه به اشتباه فکر می‌کنیم برای خرید هدیه‌ای مناسب و ارزشمند باید هزینه زیادی کنیم و گران‌ترین کادوی موجود را بخریم. اما باید بدانید با هزینه کمتر نیز می‌توان هدیه‌ای ارزشمند و درخور عزیزان خود تهیه کرد. هدایایی از جمله صنایع دستی جزو بهترین هدیه‌ها هستند که در عین ارزشمند بودن قیمت کمتری نسبت به نمونه‌های مشابه دارند.

راه خرید هدیه ای که همیشه در خاطر میماند

بسته‌بندی کادو به اندازه خود کادو مهم است

شاید برای شما پیش آمده است که یک هدیه‌ی زیبا و ارزشمند خریده‌اید و مطمن هستید گیرنده هدیه با دیدن آن بسیار ذوق زده می‌شود، اما برعکس انتظار شما و برخلاف ارزشمند بودن هدیه، او در لحظه اول شوق خاصی نشان نمی‌دهد. در بسیاری موارد بسته‌بندی نامناسب کادو و تقدیم کردن هدیه در شرایط بد باعث به وجود آمدن چنین احساسی می‌شود. چون برخی از مردم فکر می‌کنند چون کادوی گران قیمت و با ارزشی خریده‌اند، دیگر به کادو پیچی آن نیاز نیست و آن را بدون بسته‌بندی به گیرنده تقدیم می‌کنند. اما باید بدانید بخش مهمی از حس مثبت و خوشحالی حاصل از گرفتن هدیه، باز کردن بسته‌بندی آن است پس هنگام خرید کادو این نکته مهم را فراموش نکنید.

بهترین هدیه‌ها برای افراد مختلف

بعد از رعایت نکات گفته شده و مشخص شدن هدف کلی از خرید هدیه، می‌خواهیم چند نمونه هدیه مناسب را برای افراد و مناسبت‌های متفاوت معرفی کنیم.

بهترین کادو تولد برای دختر

همه افراد از گرفتن کادو خوشحال می‌شوند، اما شاید هیچ کدام به اندازه دختر خانم‌ها از گرفتن هدیه ذوق‌زده نشوند. منظور ما از دخترها فقط دختران نوجوان و مجرد نیستند، بلکه به‌طور کلی جنس دختر در هر سن و سالی را مد نظر داریم.

مهم نیست یک دختر چند سال دارد، در هرصورت هدیه دادن به دخترها بهترین راه برای خوشحال کردن آن‌ها است و از هدیه گرفتن بسیار استقبال می‌کنند. معمولا دخترخانم‌ها به ذات هدیه دادن بیشتر از نوع هدیه اهمیت می‌دهند. اگر هدیه‌ای که می‌گیرند چیز ارزشمندی باشد خوشحالی آن‌ها دوچندان می‌شود و چه چیزی بهتر از دیدن خوشحالی گیرنده هدیه، در کادودهنده احساس مثبت ایجاد می‌کند؟
از بهترین کادو تولد برای دخترخانم‌ها می‌توان به زیورآلات، لباس، کیف، کفش، وسایل آرایشی و وسایل دکوری مانند ساعت رومیزی فیروزه کوب یا مجسمه‌های عاشقانه اشاره کرد که گزینه‌های مناسبی برای هدیه هستند.

بهترین کادو تولد مردانه

خرید کادو برای مردان به ویژه کادو تولد مردانه کمی سخت‌تر از خرید کادو برای جنس مونث است. یک اشتباه بسیار رایج بین زنان این است که به همسران یا پدران خود جوراب کادو می‌دهند که این هدیه اصلا هدیه مناسبی نیست. حتی اگر نمی‌توانید هزینه زیادی صرف خرید کادو کنید، با رعایت نکات ذکر شده در بالا می‌توان به خرید یک کادوی مناسب برای مردان اقدام کرد. به عنوان مثال توجه به سبک زندگی مردی که می‌خواهید به او کادو دهید، می‌تواند شما را به خرید صنایع دستی مثل جا‌ قرآنی منبت‌کاری راهنمایی می‌کند.

بهترین کادو برای پسر ها

انتخاب کادوی مناسب برای پسرها نیز کار آسانی نیست، اما اگر به نکات بالا در هنگام خرید هدیه توجه کرده باشید می‌توانید بهترین کادو را انتخاب کنید. ایده‌های بسیاری برای خرید هدیه مناسب پسرانه وجود دارند مانند خرید کنسول بازی، ساعت، کیف پول، عطر، کمربند و غیره که نسبت به کادوهای دخترانه مقداری قیمت بیشتری دارند. اما اگر نمی‌توانید هزینه زیادی کنید ولی دنبال یک هدیه نفیس و ارزشمند هستید، با مراجعه به سلام شاپ می‌توانید کادوهای پسرانه مناسبی مانند تندیس‌های فلزی با طرح‌های مختلف یا یک جا قلمی زیبا خریداری کنید.

راه خرید هدیه ای که همیشه در خاطر میماند

سلام شاپ مجموعه‌ی بزرگی از هنر و اصالت ایرانی

صنایع دستی با جذابیت و تنوع فراوان هدیه‌ی مناسبی برای هر سن و جنسیتی است. چون انسان‌ها ذاتا به چیزی که ساخته دست است اهمیت بالایی می‌دهند و از دیدن آن به وجد می‌آیند. سلام شاپ مجموعه‌ای بزرگ از آثار هنری فاخری است که همگی به دست هنرمندان ایرانی ساخته شده‌اند. خرید از مجموعه هنرآفرینان سلام، نیاز هر سن و سلیقه‌ای را رفع می‌کند و فرهنگ و هنر اصیل ایرانی را در خانه‌های شما زنده نگه می‌دارد. محصولات گروه هنر آفرینان سلام با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کنند. اگر می‌خواهید برای یکی از عزیزان خود مناسب‌ترین هدیه را تهیه کنید، پیشنهاد ما به شما بازدید از فروشگاه صنایع دستی سلام است. در این فروشگاه می‌توانید کادو تولد برای دختر، کادو تولد مردانه یا بهترین کادو برای پسر های جوان را تهیه کنید و مطمن شوید که مناسب‌ترین هدیه را انتخاب کرده‌اید.

انتخاب فروشگاه سلام برای خرید صنایع دستی

از جمله اقدامات سلام شاپ جهت رفاه شما عزیزان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارسال سریع بسته
  • بسته‌بندی زیبا و جذاب
  • ضمانت اصالت
  • ضمانت بازگشت
  • ارسال به سراسر کشور
  • قیمت مناسب

با خرید صنایع دستی از سلام شاپ، بهترین لحظات را در مراسم تولد فرد مورد نظر خود به وجود خواهید آورد و هدیه‌ای به‌یادماندنی به او می‌دهید.

آدرس : تهران ، خیابان کریم خان زند(به سمت غرب) ، بعد از تقاطع خیابان حافظ ، نبش خیابان شهید گلابی

فروش مستقیم و تلفنی: ۰۲۱۸۸۹۴۲۱۴۶

وبسایت : salamshop.org

رپورتاژ آگهی /

مطالب مشابه را ببینید!