مجله تاپ‌ناز‌

بهترین ساعت های هوشمند زنانه زیبا در سال 2022

بهترین ساعت های هوشمند زنانه

یکی از محبوب‌ترین گجت‌ها در دنیای امروز، ساعت‌های هوشمند است که کم‌کم دارند جای خود را در زندگی روزمره افراد باز می‌کنند. آن‌ها ازنظر شکل، اندازه و قیمت کاملاً متفاوت‌اند. برندهایی مانند اپل، شیائومی، هوآوی، موتورولا، سامسونگ ازجمله بهترین برندها در این حوزه‌اند.

در ادامه قصد داریم لیستی از بهترین ساعت‌ های هوشمند 2021 را برشماریم.

اپل واچ سری 6

اولین گزینه در لیست ما اپل واچ سری 6 است که بدون هیچ شک و تردیدی، از بهترین ساعت‌های هوشمند اپل تا به امروز است.

این مدل دارای ویژگی‌هایی همچون صفحه‌نمایش همیشه روشن AOD با روشنایی بسیار بالا، ارتفاع‌سنج، سنسور اندازه‌گیری اکسیژن خون، پشتیبانی از ورزش‌های متنوع و تمامی فعالیت‌های روزانه است.

این ساعت در دو اندازه 44 میلی‌متر و 40 میلی‌متر (مخصوص مچ‌های ظریف زنانه) به بازار ارائه‌شده است.

اپل واچ سری SE

افرادی که توانایی خرید اپل واچ سری 6 را ندارند و به دنبال جایگزین مناسبی برای آن هستند که مجهز به ویژگی‌های همچون رصد دقیق ضربان قلب و سنسور اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون باشد، اپل واچ سری SE بهترین انتخاب است.

این ساعت ازنظر سخت‌افزاری، رابط کاربری و نمایشگر تفاوت چندانی با سری 6 ندارد و به جرات می‌توان گفت به همان اندازه کاربردی و جذاب است.

اپل واچ سری SE

اپل واچ سری 5

تا قبل از سری 6، سری 5 اپل واچ بهترین ساعت هوشمند این شرکت بود که طرفداران زیادی در سراسر دنیا داشت؛ البته هنوز هم محبوبیت زیادی بین افراد در سراسر دنیا دارد.

این ساعت، دارای نمایشگر باکیفیت و حاشیه کمتر از سری‌های قبلی و سخت‌افزار قدرتمند است که با توجه به قیمت و کیفیت، یک خرید باارزش و معقولانه است.

ویژگی‌هایی مانند سنجش ضربان قلب، دوام باتری بسیار مناسب، پایش خواب (که به لطف واچ او.اس 7 بدان اضافه‌شده است)، تنها بخشی از ویژگی‌های این ساعت جذاب و پرطرفدار است.

سری 5 اپل واچ همانند سری 6، در دو اندازه 44 میلی‌متر و 40 میلی‌متر (مناسب برای مچ‌های ظریف بانوان) به بازار عرضه‌شده است.

توجه کنید قیمت آن با توجه به بدنه‌اش (آلومینیومی، فولاد ضدزنگ، سرامیک یا تیتانیوم) متفاوت است.

گلکسی واچ اکتیو 2

یکی دیگر از بهترین انواع ساعت هوشمند، گلکسی واچ اکتیو 2 است. بر پایه نظر کارشناسان، اکتیو 2 بهترین ساعت هوشمند ساخته‌شده توسط سامسونگ با طراحی بسیار شیک و جذاب است.

این ساعت علاوه بر طراحی شیکش، مجهز به سیستم‌عامل تایزن و سنسورهای مختلف، ضدآب و ضد گردوغبار، نمایشگر بسیار روشن و باکیفیت است و در دو مدل 44 میلی‌متری و 40 میلی‌متر (مناسب برای مچ ظریف بانوان) در رنگ‌های بسیار متنوع و فوق‌العاده زیبا به بازار عرضه‌شده است.

بعلاوه، اکتیو 2 در دو نوع جنس بدنه، به بازار ارائه‌شده است: یک بدنه آلومینیومی که ارزان‌تر است و بدنه گران‌تر‌ که استیل ضد رنگ و ضد خش است؛ بدین ترتیب، اکتیو 2 تقریبا همه افراد با سلیقه‌های متفاوت را راضی و خوشنود می‌سازد.

بسته به مدل و نوع ساعت هوشمند خریداری شده، ممکن است قابلیت‌ها و امکانات متفاوتی را در مچ بند خود مشاهده کنید. هر حسگر به شما کمک می‌کند تا بخشی از فعالیت‌های خود را زیر نظر بگیرید. هر چه آمار و داده‌های شما دقیق‌تر باشد، تحلیل بهتری از میزان سلامت بدن خود خواهید داشت. از این داده‌ها می‌توانید در برنامه‌های سلامتی مانند Google Health، Apple Health، Samsung Fit، Mi fit و… استفاده کنید.

گلکسی واچ اکتیو 2

Amazfit GTR 2e

یکی دیگر از بهترین انواع ساعت هوشمند، GTR 2e متعلق به کمپانی Amazfit  است که در اواخر 2020 به بازار عرضه‌شده است.

این برند در سال سپتامبر 2015 تأسیس شد و متعلق به شرکت Zepp Health است. این برند، گجت‌های پوشیدنی مانند انواع ساعت هوشمند، باندهای تناسب‌اندام و دیگر تجهیزات مرتبط با سلامتی و ورزش را ارائه می‌دهد. شایان‌ذکر است که Zepp Health توسط شیائومی پشتیبانی می‌شود.

عمر بسیار مناسب باتری که در حالت استندبای تا دو هفته دوام می‌آورد، طراحی بسیار زیبا و شیک، صفحه‌نمایش 2 بعدی، سنسور سنجش ضربان قلب و میزان اکسیژن خون، مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متری تنها بخشی از ویژگی‌های این ساعت جذاب است.

این ساعت، شبیه به ساعت‌های آنالوگ، ظاهری دایره‌ای شکل دارد که برای نظارت بر سلامت، فیتنس و استفاده روزمره طراحی‌شده است.

خرید GTR 2e با توجه به کارایی بالا و قیمت بسیار ارزانش، یک خرید بسیار باارزش است که همه کاربران را راضی می‌کند.

Amazfit GTR 2e

Amazfit GTS 2 mini

این ساعت، یک نمونه اقتصادی‌تر و ساده‌تر از ساعت‌های GTS است که با صفحه‌نمایش مستطیلی شکل AMOLED و رزولوشن 354*306 پیکسل، ازنظر ظاهر بسیار شبیه به ساعت‌های اپل است.

در مقام مقایسه باید گفت عمر باتری طولانی‌تر نسبت به ساعت های هوشمند اپل دارد و ردیابی خوبی نیز ارائه می‌دهد، ولی با همه این‌ها، ازنظر کیفیت، با اپل واچ فاصله زیادی دارد. ازجمله ویژگی‌های قابل‌توجه این ساعت، کیفیت نمایشگر 1.55 اینچی با روشنایی 450 نیت است که رنگ مشکی بسیار عمیقی را نشان می‌دهد.

آنچه کیفیت این ساعت را تا حدود زیادی پایین آورده، نرم‌افزارش است که کمی کند و نامناسب است.

Moto 360 2019

موتو 360 یکی از بهترین انواع ساعت هوشمند است که با طراحی بسیار زیبا، پردازنده قوی Snapdragon Wear 3100، یک گیگابایت رم و باتری 355 میلی‌آمپر ساعتی که تقریباً یک روز دوام می‌آورد، عملکرد بسیار عالی دارد. بعلاوه، موتو 360 یک ساعت ضدآب، یک ردیاب مناسب تناسب‌اندام، یک مانیتور قوی برای سنجش ضربان قلب است که تنها در یک ساعت، 100% شارژ می‌شود.

تنها ایرادی که می‌توان به آن وارد کرد، قیمت نسبتاً گرانش است که البته با توجه به کیفیت و کارایی‌اش، قابل‌درک است.

هوایی واچ مدل GT2

بی‌شک، هوایی واچ GT2 با طراحی فوق لوکس و بدنه‌ای از جنس تیتانیوم (قسمت پشتی سرامیکی و شیشه‌ای از جنس یاقوت کبود)، عمر باتری 14 روزه، مجهز به قوی‌ترین ردیاب تناسب‌اندام است که بیش از 100 نوع فعالیت‌های مختلف ورزشی را پشتیبانی می‌کند، از بهترین ساعت ‌های هوشمند 2021 با سخت‌افزاری بسیار قوی است.

جالب است بدانید این ساعت علاوه بر سنجش ضربان قلب و میزان اکسیژن خون، ارتفاع و تعداد گام‌ها را نیز به‌دقت پایش می‌کند. پایش خواب و اندازه‌گیری میزان استرس از دیگر ویژگی‌های این ساعت قدرتمند است.

اگر به دنبال ساعت هوشمند دقیق برای گوشی اندرویدی خود هستید، قطعاً پیشنهاد ما هوایی واچ مدل GT است که بسته به کیفیتش، قیمت بسیار مناسبی دارد.

به‌طورکلی، دو نوع ساعت هوشمند داریم: ترکیبی از ساعت‌های آنالوگ با ویژگی‌های هوشمند و ساعت‌های هوشمند با نمایشگرهای رنگارنگ.

توصیه ما این است که اگر کاربر اندروید هستید، سعی کنید ساعت‌های Wear OS را انتخاب کنید؛ بااین‌وجود، این ساعت‌ها برای همه الزاماً بهترین به شمار نمی‌آیند، به‌ویژه آنکه سیستم‌عامل گوگل سازگاری خوبی با iOS ندارد.

در آخر

درنهایت، برای انتخاب یک ساعت هوشمند، فاکتورهای زیادی را باید در نظر گرفت ولی شاید مهم‌تر از همه این باشد که تا چه تعداد از عملکردهای تلفن همراهتان را پوشش می‌دهد و چه قدر عالی از پس آن‌ها برمی‌آید. بعلاوه، سازگاری ساعت هوشمند با سیستم‌عامل گوشی همراهتان، فاکتور مهمی است که نمی‌توان از آن صرف‌نظر کرد. پس از در نظر گرفتن همه این‌ها، به عواملی مانند عمر باتری، وزن، اعلان نوتیفیکیشن، مقاومت در برابر آب، پشتیبانی از وای-فای و داشتن میکروفون توجه کنید.

مطالب مشابه را ببینید!