مجله تاپ‌ناز‌

ست کردن کوسن با مبل، جلوه مبلمان را با کوسن رنگی زیباتر کنید!

استفاده از کوسن های رنگی برای بیشتر شدن جلوه مبلمان یکی از ایده های ساده و پرکاربرد برای خانم های خوش سلیقه است. گاهی می توان با قرار دادن چند کوسن خوش رنگ بر روی مبلمان منزل را از حالت یکنواختی خارج کرد. فارغ از اینکه مدل مبل شما کلاسیک، استیل، مدرن و یا حتی یک مبل راحتی ارزان قیمت است. این بالش های رنگی به شکلی باور نکردنی بر روی نمای مبلمان و دکوراسیون خانه تاثیر گذارند. در این نوشتار قصد داریم بیشتر با ترکیب رنگ هایی که برای ست کردن کوسن با مبل مناسب هستند آشنا شویم. فروشگاه مبلمان تخت طاووس با سابقه و تجربه طولانی در زمینه انواع مبل اطلاعات کاملی در اختیارمان قرار خواهد داد.

ست کردن کوسن با مبل، جلوه مبلمان را با کوسن رنگی زیباتر کنید!

چطوری کوسن‌ها را با مبل ست کنیم؟ تشخیص بهترین رنگ کوسن برای مبلمان

انتخاب رنگ و جنس کوسن در مرحله اول به سبک دکوراسیون منزل و مدل مبلمان شما بستگی دارد. روتین‌ترین کار برای انتخاب رنگ کوسن این است که با تناژ مبلمان، دکوراسیون و سایر لوازم همخوانی داشته باشد. اگر مبلمان با پارچه تک رنگ و تیره روکش شده باشد می توان از کوسن با طرح گلدار استفاده کرد تا نمای مبل از حالت سادگی خارج شود. یا مثلا برای خانه هایی که چیدمان مدرن دارند استفاده از چند رنگ کوسن فانتزی انتخاب فوق العاده ای است.

همچنین اگر بعد از خرید مبل استیل ترک به دنبال انتخاب رنگ مناسب کوسن هستید پیشنهاد ما بسته به پارچه مبل، استفاده از کوسن با رنگ طلایی و زری دار است. پیدا کردن بهترین رنگ کوسن برای مبلمان کار خیلی دشواری نیست و فقط نیاز به دانستن چند نکته ظریف دارد. با اطلاعاتی که در اختیار شما قرار خواهیم داد کمک می کنیم بهترین رنگ کوسن را برای مبلمان خود انتخاب کنید، با ما همراه باشید.

ست کردن کوسن با مبل، جلوه مبلمان را با کوسن رنگی زیباتر کنید!

با مبل خنثی چه رنگ کوسنی ست می شود؟

زمانی که مبلمان با طیف رنگی خنثی روکش شده باشد انتخاب کوسن کار آسانی است. از هر رنگ و با جنس دلخواه می توانید برای سرویس مبل خود کوسن استفاده کنید. به عنوان مثال مبل کرم با کوسن رنگی ساده یا پشمی بهترین گزینه برای زیباتر شدن مبلمان هایی با سبک مدرن و ایجاد نشاط در دکوراسیون منزل است. بهتر است برای انتخاب رنگ کوسن همواره به هارمونی رنگ هایی که در اختیاردارید توجه داشته باشید. اعم از رنگ مبلمان، پرده، فرش و حتی چوب های به کار رفته در ساخت مبلمان! می توانید کوسن ها را مطابق با تناژ مبلمان یا کاملا متضاد با آن ها انتخاب کنید.

ست کردن کوسن با مبل، جلوه مبلمان را با کوسن رنگی زیباتر کنید!

کوسن با رنگ متضاد برای مبل خوبه؟

اگر دوست دارید دیزاینی متفاوت و خاص را در منزل تجربه کنید باید کمی جسارت به خرج دهید. خودتان را به رنگ های تکراری که مورد استفاده همه است محدود نکنید. شما به راحتی با هر هارمونی رنگی که در اختیار دارید می توانید به طراحی داخلی بپردازید، البته با کمک گرفتن از کوسن ها! مثلا فرض بر این است که رنگ مناسب کوسن برای مبل شتری در طیف خنثی و مکمل بهتر است. اما همانطور که در تصویر مشاهده می کنید تضاد رنگ ها محیط زیباتری را خلق کرده است. در حقیقت مبل با رنگ های شتری و قهوه ای که بسیار پر استقبال هم هستند در دکوراسیون خانه خیلی زرق و برق ندارند و ممکن است حتی فضای کسل کننده ای ایجاد کنند. در اینگونه مواقع شما می توانید با ایده پردازی و انتخاب رنگ های متضاد برای کوسن ها، دکوراسیون منزل را جذاب تر جلوه دهید.

ست کردن کوسن با مبل، جلوه مبلمان را با کوسن رنگی زیباتر کنید!

 کوسن ست با مبل نسکافه ای خوبه؟

چه رنگ کوسن برای مبل نسکافه ای خوبه؟ به پیشنهاد فروشگاه مبلمان تخت طاووس رنگ سفید یکی از انتخاب های شما می تواند باشد. شاید ابتدا کمی برای تصمیم گیری در مورد این رنگ دو دل شوید اما مطمئن باشید پشیمان نخواهید شد! اگر در ساخت مبل نسکافه ای شما از چوب سفید هم استفاده شده باشد که حتما ترکیب رنگی منحصر به فردی ایجاد نموده اید. سعی کنید همواره به رنگ سایر اجزاء و دکوراسیون منزل دقت کنید. مثلا اگر از دو دست مبلمان در منزل استفاده می کنید در انتخاب رنگ کوسن علاوه بر توجه به مبل کلاسیک خود، ترکیب رنگ مبل ال ارزان قیمتی هم که دارید در نظر بگیرید. به طور کلی انتخاب رنگ برای دکوراسیون به پارامترهایی که در آن مکان قرار دارند وابسته است و همچنین سلیقه شخصی افراد.

ست کردن کوسن با مبل، جلوه مبلمان را با کوسن رنگی زیباتر کنید!

کوسن مبل استیل چه رنگی باشه بهتره؟

مبل های سلطنتی یا همان استیل سبکی لوکس و تجملاتی دارند و انتخاب کوسن برای آن ها مقداری محدود به جنس پارچه، طرح و رنگ آن است. یعنی مانند مبل های راحتی نمی توانید خیلی با دست باز هر رنگی را انتخاب کنید زیرا رعایت هارمونی در این مدل مبل بسیار مهم است. غالبا در ایران مبل های استیل را با پارچه های ساده یا طرح دار که براق و طلایی هستند روکش می کنند. در برخی مدل ها از پارچه های مخمل زرشکی، آبی و سبز هم استفاده می شود. طبیعتا برای این چنین سبک مبلی باید کوسن های مجلل و شیکی هم در نظر گرفت. کوسن های گرد نقره ای رنگ که با تزیین دکمه که در مرکز آن قرار دارد یکی از مدل های شناخته شده مبل سلطنتی است. بهترین رنگ کوسن مبل استیل طلایی، که نمای لوکس و شیک خود را هم حفظ کند، استفاده از ترکیب رنگ طلایی و نقره ایی با رنگ هایی مانند آبی، زرشکی، کرمی، نباتی، سبز و بنفش است.

خرید انواع کوسن و مبل استیل، راحتی و کلاسیک با قیمت مناسب

در فروشگاه مبلمان تخت طاووس به عنوان قدیمی ترین فروشگاه آنلاین مبل کشور، فرصت خرید انواع کوسن ست مبل استیل، مبل ال، مبل راحتی، مبل چستر و دیگر انواع مبلمان را با بهترین قیمت برای شما عزیزان فراهم کرده ایم. همچنین در فروشگاه مبلمان تخت طاووس امکان سفارش مبل با ابعاد و نفرات دلخواه شما وجود دارد. تمام محصولات مبل تخت طاووس با بهترین کیفیت و گارانتی دو ساله ارائه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://takhttavoosco.com مراجعه نمایید. همچنین می توانید با شماره 09129630185 در تماس باشید تا کارشناسان ما اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

مطالب مشابه را ببینید!