مجله تاپ‌ناز‌

سریال بوی باران ؛ عکس های بازیگران و داستان مجموعه تلویزیونی بوی باران

سریال بوی باران

عکس های سریال بوی باران

داستان سریال بوی باران و عکس های بازیگران این سریال

سریال بوی باران به کارگردانی محمود معظمی هر شب ساعت 22:15 از شبکه اول سیما پخش می شود و روز بعد سال 15:30 تکرار آن پخش می شود. این سریال در 60 قسمت 45 دقیقه ای ساخته شده است.

نام قبلی سریال عروس تاریکی بود که به بوی باران تغییر نام داد و کارگردان در مرورد تغییر نام به بوی باران گفت: نام «بوی باران» با کلیت اثر سازگاری بیشتری داشت، لذا تصمیم گرفتیم عنوان سریال را از «عروس تاریکی» که ناظر بر بخش کوچکی از داستان می شد به «بوی باران» که با حال و هوای داستان بیشتر تناسب دارد، تغییر دهیم.

یکی از سریال های جدید تلویزیون سریال بوی باران با بازی مریم کاویانی می باشد.

مریم کاویانی در سریالی های او یک فرشته بود، فاصله ها، به دنیا بگویید بایستد و … ایفای نقش کرده است و حتما او را ی شناسید. این بازیگر آرام و بدون حاشیه ایرانی قبلا در حرفه پرستاری مشول به کار بود و به دلیل بازیگری، پرستاری را رها کرد و این روزها او در حال بازی در سریال بوی باران می باشد.

سریال بوی باران با حادثه تلخ درگذشت بازیگر این سریال لوون هفتوان همراه شد که مریم کاویانی در مورد این سریال پستی در اینستاگرام منتشر کرد.

داستان و بازیگران سریال بوی باران

مریم کاویانی عکسی از گریم خودش را در سریال بوی باران در کنار دیگر بازیگران منتشر کرد.

سریال بوی باران

عکس سپیده خداوردی و مریم کاویانی بازیگران سریال

داستان سریال بوی باراناز جایی آغاز می شود که یک ن و شوهر به نام های سیمین و سیاوش بعد از سال ها جدایی و طلاق، قصد دارند که دوباره به هم برگردند. در این مسیر برای ساخت زندگی جدید باید با مهارت های زندگی آشنا شوند و با امید و تلاش خود، زندگی خوبی داشته باشند. خوشبختی تصادفی نیست، ساختنی است …

در این مسیر با دشواری هایی روبرو می شوند …

فرشته در شب عروسی اش به قتل می رسد. نامزد سابق فرشته، جوانی به نام پیمان است که طبق شواهد و مدارک، متهم به قتل است و دستگیر می شود. پس از برگزاری مراسم چهلم فرشته، دختر جوانی به نام ترانه …

داستان این سریال از جایی آغاز می شود که زن و شوهری به نام «سیمین» و «سیاوش» پس از سال ها جدایی، قصد بازگشت به هم را دارند.

در این مسیر برای ساخت زندگی جدید باید با مهارت های زندگی آشنا شوند و با تلاش و امید و گذشت خوشبختی را بنا نمایند.

سریال بوی باران

عکس رویا نونهالی بازیگر سریال بوی باران

بازیگران سریال بوی باران :

رویا نونهالی، رضا کیانیان، نرگس محمدی، فریبا کوثری، سپیده خداوردی، لوون هفتان، سید مهراد ضیایی، مهوش صبرکن، شهرزاد کمال زاده، رحمان باقریان، شهاب شادابی، فلور نظری، ساناز سعیدی، شمسی فضل الهی، مریم کاویانی، مهسا هاشمی، محمدرضا هاشمی، سعید رضایی و … بازیگران این سریال هستند.

سریال بوی باران

عکس سپیده خداوردی بازیگر سریال بوی باران

عوامل اصلی

عوامل اصلی این مجموعه عبارت است از:تهیه کننده:محمدرضا تخت کشیان، کارگردان:محمود معظمی، نویسنده:عباس نعمتی، برنامه ریز:امیر جاوید نیک، مدیر تولید:داود معدنی، مدیر تصویربرداری:پیمان عباسی زاده، صدابردار:خسرو کیوان مهر، طراح صحنه:فرامرز بادرامپور، طراح گریم:علی بهرامی فر، طراح لباس:مهرناز اکبری، مدیر تدارکات:فرامرز رضایی، دستیار اول تولید:حسن اعراب، عکاس:مریم تخت کشیان، مدیر روابط عمومی:افسانه فراهانی

زمان پخش سریال

سریال بوی باران به کارگردانی محمود معظمی هر شب ساعت 22:15 از شبکه اول سیما پخش می شود. این سریال در 60 قسمت 45 دقیقه ای تولید شده است.

اتفاق ناگوار سر صحنه

اتفاق بدی که در صحنه سریال بوی باران رخ داد، حادثه فوت لوون هفتوان بازیگر ارمنی فیلم داراکولا بود. او در تاریخ 19 اسفند سال 97 در صحنه فیلم دچار سکته شد و درگذشت.

سریال بوی باران

عکس رضا کیانیان بازیگر سریال بوی باران

رضا کیانیان قبل از این سریال در جدیدترین اثرش که سریال شهرزاد بود جلوی دوربین رفت.

سریال بوی باران

رویا نونهالی بازیگر سریال بوی باران

رویا نونهالی با بازی در سریال خواب و بیدار در بین مخاطبان تلویزیون بسیار شناخته شد و در سریال شهرزاد هم در نقش عمه بلقیس ایفای نقش کرد.

 

سریال بوی باران

مهوش صبرکن در عروس تاریکی

مهوش صبرکن هم یکی دیگر از بازیگران سریال بوی باران است که در کنار بازیگران حوان تر ایفای نقش کرده است.

سریال بوی باران

فوت بازیگر این سریال در صحنه فیلمبرداری

لوون هفتوان بازیگر ارمنی این سریال بود که در صحنه فیلمبرداری این سریال دچار سکته قلبی شد و پس از انتقال به بیمارستان درگذشت.

مطالب مشابه را ببینید!