مجله تاپ‌ناز‌

سریال هم گناه ؛ داستان سریال عکس و اسامی بازیگران و زمان پخش

سریال هم گناه

بایگران و داستان سریال هم گناه و زمان پخش

جدیدترین ساخته مصطفی کیایی سریال هم گناه است که در حال فیلمبرداری و پیش تولید است و قرار است بزودی عرضه شود. این سریال از برادران کیایی قرار است که در شبکه نمایش خانکی توزیع شود.

کارگردان این سریال مصطفی کیایی و محسن کیایی هم نویسنده این سریال است و مجوز این سریال برای پخش از شبکه نمایش خانگی توسط شورای پروانه ساخت غیر سینمایی صادر شده است.

 

بازیگران سریال هم گناه

تعدادی از بازیگران این سریال مشخص شده اند و ترکیب جدیدی از بازیگران را در این سریال شاهد هستم که عبارتند از: پرویز پرستویی، مهتاب کرامتی، هنگامه قاضیانی، محسن کیایی، حبیب رضایی، رویا تیموریان و مسعود رایگان

 

 

داستان سریال

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد داستان سریال منتشر نشده است. این سریال نخستین تجربه ساخت سریال مصطفی کیایی برای نمایش خانگی می باشد. کار نویسندگی این سریال را برادرش محسن کیایی و علی کوچکی به عهده داشته اند.

مثطفی کیایی پیش از این سریال کارگردانی و نویسندگی فیلم های عصر یخبندان، بارکد خط ویژه و … را در کارنامه هنری اش داشته است و او توانسته است سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگر برای خط ویژه و سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه برای فیلم ضد گلوله را دریافت کند.

 

بیوگرافی بازیگران سریال

پرویز پرستویی: 

سریال هم گناه

پرویز پرستویی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر و گوینده ایرانی متولد 2 تیر سال 1334 در روستای چلو در کبودرآهنگ است. او اصالتا آذری است. پدر او کشاورز است.پرویز پرستویی یکی از با تجربه ترین بایگران ایرانی است. او با نسترن پرستویی ازدواج کرده است و یک دختر و یک پسر دارد.

 

مهتاب کرامتی:

سریال هم گناه

 

مهتاب کرامتی متولد 25 مهر سال 1349 در شهر تهران است.  به خاطر مأموریت پدرش یحیی کرامتی، چند سالی را در محلهٔ گلسار رشت زندگی کرد. کرامتی دو خواهر دارد، مادرش استاد دانشگاه و دانش‌آموختهٔ مهندسی صنایع غذایی، خواهر بزرگترش داروساز است.

او بازیگر، تهیه کننده فیلم، کنشگر حقوق کودکان و مدیر هنری ایرانی است و همچنین سفیر حسن نیت و صلح از سوی یونیسف نیز می باشد.

مهتاب کرامتی مدرک رشته میکروبیولوژی دارد. او در سال 1375 دوره های بازیگری را زیر نظر امین تارخ گذرانده است.

 

هنگامه قاضیانی:

سریال هم گناه

هنگامه قاضیانی ( به انگلیسی HENGAMEH GHAZEIANI : متولد ۳۰ اردیبهشت۱۳۴۹ مشهد ) بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون ایران است. وی در سال ۱۳۸۶ و ۱۳۹۰ برندهٔ جایزهٔ سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شد.

 

محسن کیایی:

سریال هم گناه

محسن کیایی متولد سال 1360 در تهران بازیگر اهل ایران است. وی برادر مصطفی کیایی کارگردان سینما است. برادرش کارگردان سریال هم گناه است.

 

رویا تیموریان:

سریال هم گناه

رویا تیموریان  (زاده ۲۷ اسفند ۱۳۳۸ – تهران) بازیگر ایرانی و همسر مسعود رایگان است. وی فعالیت سینمایی را با بازی در حسرت دیدار (محرم زینال‌زاده) در سال ۱۳۷۳ شروع کرده‌است.

مطالب مشابه را ببینید!