مجله تاپ‌ناز‌

سریال گشت پلیس + داستان سریال گشت پلیس و معرفی بازیگران و عکس های سریال

سریال گشت پلیس، عکس بازیگران و زمان پخش سریال

سریال گشت پلیس در اصل فصل دوم سریال گشت ویژه می باشد که قرار است به جای سریال لحظه گرگ و میش پخش شود.

سریال گشت پلیس به کارگردانی مهرداد خوشبخت داستانی اکشن و پلیسی دارد. این سریال فصل دوم سریال گشت ویژه است. سریال گشت پلیس از شنبه 22 دی ماه پخش می شود.

داستان سریال گشت پلیس

داستان سریال گشت پلیس در مورد 4 مامور نیروی انتظامی است که به فواصل مختلف درگیر عملیات شهری می شوند. لوکیشن اصلی سریال در سرای محله شریف در غرب تهران می باشد که توسط گروه دکور و صحنه به اداره پلیس آگاهی تبدیل شده است.

سریال گشت پلیس

بازیگران سریال گشت پلیس

برزو ارجمند، فرهاد قائمیان، امیررضا دلاوری و رضا کریمی بازیگران اصلی سریال گشت پلیس هستند و با توجه به داستان، بازیگران میهمان دیگری هم به سریال اضافه می شوند.

تدوین اولیه “گشت پلیس” همزمان با تصویربرداری توسط مهدی جودی آغاز شد و همچنان ادامه دارد. امین شریفی کار صداگذاری سریال را انجام می‌دهد و بهنود یخچالی نیز در حال ساخت موسیقی آن می‌باشد.

سریال گشت پلیس

امیررضا دلاوری در گفت‌وگویی در مورد نقش خود در سریال “گشت پلیس” گفت: برای بازی در این سریال نزدیک به 5 کیلو وزن کم کردم زیرا نقش یک پلیس رزمی کار را بازی می کنم. من پیش از این نیز ورزش رزمی انجام می دادم اما برای این سریال تمریناتم را چند برابر کردم.

وی درباره تجربه همکاری با سایر بازیگران سریال “گشت پلیس” افزود: من پیش از این بازی در کنار “فرهاد قائمیان” و “برزو ارجمند” را تجربه کرده بودم. من، قائمیان و ارجمند در این سریال نقش سه پلیس با سه کاراکتر کاملاً متفاوت را بازی می کنیم که با وجود تفاوت بسیار زیاد در شخصیت شان در کار بسیار هماهنگ هستند.

سریال گشت پلیس

این بازیگر سینما درباره چگونگی ایفای نقش یک پلیس گشت ویژه تاکید کرد: من سعی کردم برای ایفای نقش یک پلیس، پلیس های اطراف خودمان که عملیات و ماموریت انجام می‌دهند را نگاه کرده و شخصیتم را به آنها نزدیک کنم که امیدوارم نقش به خوبی در آمده باشد.

سریال گشت پلیس

عوامل سریال گشت پلیس

عوامل سریال تلویزیونی “گشت پلیس” عبارتند از؛ تهیه کننده: سعید پروینی، کارگردان: مهرداد خوشبخت، نویسنده: حمید برزگر و محمدرضا ریاحی، مدیر تصویربرداری: سعید براتی، تدوین: مهدی جودی و آریا اردستانی، صداگذار: امین شریفی، موسیقی: بهنود یخچالی، مدیر صدابرداری: فرخ فدایی، طراح صحنه و لباس: نازی پرتوزاده، طراح گریم: شهرام خلج، دستیار اول کارگردان: رضا شریفی، مدیر برنامه‌ریزی: خسرو نصیری خواه، مدیر تولید: داود جمشیدی، منشی صحنه: ساناز فرهانی، دستیار تهیه کننده:پویا خسروی، مدیر تدارکات: مرتضی اسکندری، مدیر روابط عمومی: هادی فیروزمندی.

داستان سریال گشت پلیس 

عکس حمید گودرزی در سریال گشت ویژه

سریال گشت ویژه با بازی حمید گودرزی،شاهد احمدلو، محمود پاک‌نیت و سوگل طهماسبی همزمان با هفته نیروی انتظامی از شبکه یک پخش می‌شود سریال گشت ویژه به کارگردانی مهدی رحمانی و تهیه کنندگی سعید سعدی این روزها برای پخش در هفته نیروی انتظامی ( مهر ماه ۹۵) این روزها در حال ساخت می باشد. این مجموعه دارای ۱۳ قسمت ۴۰ دقیقه ای میباشد و طلا معتضدی نویسنده آن می باشد

 

سریال گشت ویژه با بازی حمید گودرزی + داستان سریال گشت ویژه

 حمید گودرزی در سریال گشت ویژه

تو زندگی گاهی اوقات تنها راه شلیکه اونم وسط پیشونی طرف. گشت ویژه از شبکه یک سیما

داستان و موضوع سریال گشت ویژه درباره ماجراهای یک تیم پلیس است که با مسائل و جرائم انتظامی مختلفی روبرو می شوند. این تیم متشکل از نیروهای زبده و ورزیده است که در چالش با پرونده های پلیسی به رویارویی و حل و فصل آنها می پردازند.حمید گودرزی / شاهد احمدلو/  پدرام شریفی / محمود پاک نیت از جمله بازیگران این سریال می باشن

سریال گشت ویژه با بازی حمید گودرزی + داستان سریال گشت ویژه

حمید گودرزی (زاده ۲ آذر ۱۳۵۶)، فارغ التحصیل بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است. وی فعالیت هنری را با بازی در نمایش «کشتی اسپرانزا» به کارگردانی محمد رحمانیان آغاز کرد. نخستین تجربه سینمایی او، بازی کوتاهی در فیلم «سهراب» به کارگردانی سعید سهیلی می‌باشد.

عکس های سریال گشت ویژه و داستان سریال گشت ویژه

مطالب مشابه را ببینید!