مجله تاپ‌ناز‌

عکس و اسامی بازیگران سریال گل پامچال + خلاصه داستان و زمان پخش

اسامی بازیگران و داستان سریال گل پامچال

در این قسمت سایت اسامی بازیگران و عکس های سریال گل پامچال را قرار داده ایم. سریال گل پامچال یکی از سریال های  خاطره انگیز ایرانی است، این سریال داستان متفاوتی از جنگ و مشکلات مردم غیر نظامی را به نمایش می گذارد که توانست بسیار معروف شود و یکی از سریال پربیننده سال باشد. در ادامه این مطلب با بازیگران سریال گل پامچال آشنا می شویم.

سریال گل پامچال

زمان پخش

این سریال 13 قسمت دارد و در مهر ماه سال 1398 در ساعت 20 از شبکه آی فیلم پخش می شود. بازپخش این سریال در ساعت 4 صبح و 12 ظهر پخش می شود.

 

خلاصه داستان سریال گل پامچال

سریال گل پامچال داستان دختری به نام لیلا را روایت می کند او در جنوب ایران زندگی میکند. در اثر بمباران خانواده اش را از دست می دهد. یکی از آشنایان او برای پیدا کردن خواهر لیلا به تهران سفر می کند و در این مسیر اتفاقاتی برای آنها رخ می دهد، سپس به شمال کشور می روند.

از سوی دیگر برای لیلا اتفاقی می افتد و خانواده ای شمالی را پیدا می کنند و این دختر را پیش خود می برند و از او نگه داری می کنند. وقتی که خواهر لیلا پیدا می شود لیلا راضی نیست که به همراه آنها برود. در نتیجه خواهر لیلا اجازه می دهد که در آنجا بماند و در مدرسه هم ثبت نام می کند.

 

سریال گل پامچال

اسامی بازیگران

بازیگران سریال گل پامچال عبارتند از: فاطمه معتمدآریا، ستاره جعفری، داوود رشیدی، کیومرث ملک‌مطیعی، رضا بابک، اسماعیل گرامی، تانیا جوهری، محمود بصیری، پروین سلیمانی، مهری مهرنیا، روح‌الله مفیدی، نیره فراهانی، بهزاد رحیم‌خانی، رحمان باقریان، فاطمه طاهری و…

بیشتر بخوانید: سریال ستایش 3 + داستان سریال ستایش سه و عکس های بازیگران سریال

عکس بازیگران سریال گل پامچال و معرفی آنها

سریال گل پامچال

فاطمه معتمدآریا بازیگر سریال گل پامچال

فاطمه معتمد آریا متولد: 7 / 8 / 1340 می‌باشد، او در دانشکده هنر تحصیل کرده و کار خودرا با عروسک گردانی در مجموعه مدرسه موش ها شروع کرده اسـت. او با فیلم کلاه قرمزی دیده شد و با فیلم دختر شیرینی فروش تبدیل بـه چهره اي شناخته شده تبدیل شد. خانم فاطمه معتمد آریا صاحب یک فرزند بـه نام نریمان می‌باشد.

سریال گل پامچال

ستاره جعفری

ستاره جعفری بازیگر سریال گل پامچال متولد سال 1358 می باشد. در سنین نوجوانی بـه محمد علی طالبی معرفی شد و با توجه بـه اصالت جنوبی «اهل اهواز می باشد» کـه داشت توانست بهترین بازی را از خود ارائه دهد. او حالا در اروپا زندگی می‌کند و درباره عدم ادامه بازیگری گفته: پیشنهاداتی شد اما من قبول نکردم، حالا کـه تحصیلاتم تمام شده می‌توانم دوباره بازیگر یرا شروع کنم.

سریال گل پامچال

زنده یاد داوود رشیدی 

زنده یاد داود رشیدی دیگر بازیگر این سریال متولد: 25 / 12 / 1312 می‌باشد. او در رشته بازیگری و کارگردانی تحصیل کرده بود، زنده یاد رشیدی پدر بازیگر معروف لیلی رشیدی می باشند. داود رشیدی بعد از سال‌ها درخشندگی در سینما و تلویزیون کشورمان سرانجام در شهریورماه سال 1395 ودر سن 83 سالگی دار فانی را وداع گفت.

سریال گل پامچال

زنده یاد کیومرث ملک‌ مطیعی

زنده یاد کیومرث ملک مطیعی بازیگر نامدار سینما و تلویزیون متولد: 13 / 10 / 1315 بود. او در رشته بازیگری و کارگردانی تحصیل کرده ودر دهه پنجاه فعالیت هاي‌ حرفه اي خودرا آغاز کرد. او بیشتر با نقش محبوب «غلام شیش لول بند» در سریال زیر آسمان شهر شناخته میشود. او در در فروردین ماه سال 1389 جان بـه جان آفرین تسلیم کرد.

سریال گل پامچال

رضا بابک بازیگر سریال گل پامچال

رضا بابک «بازیگر و دوبلور» دیگر بازیگر سریال گل پامچال «با نام اصلی رضا فشنگچی»؛ متولد: 20 / 12 / 1324 می باشد. او در رشته بازیگری و کارگردانی تحصیل کرده و با فیلم چریکه تارا وارد دنیای سینمایی ایران شد. رضا بابک با بازی در فیلم آرایشگاه زیبا بـه چهره اي شناخته شده تبدیل شد. او متاهل اسـت اما تا کنون خبری از فرزندان او منتشر نشده اسـت.

سریال گل پامچال

اسماعیل گرامی

آقای کیانوش گرامی دیگر بازیگر سریال گل پامچال متولد: 24 / 2 / 1341 بازیگر و تهیه کننده سینما و تلویزیون می‌باشد. گرامی بعد از ترک تحصیل با کار در پشت صحنه فعالیت هاي‌ خودرا شروع کرد تا این کـه با بازی در سریال میوه ممنوعه دیده شد. کیانوش گرامی از دوست داران مرحوم عباس کیارستمی می‌باشد. آقای گرامی الان صاحب دو فرزند می باشد.

سریال گل پامچال

تانیا جوهری

تانیا جوهری متولد سال 1329 در تهران می باشد. تانیا جوهری متولد سال 1329 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است و در ضمن خواهر الیزا جوهری است.تانیا جوهری دانش آموخته رسته هنرهای زیبا در دانشگاه تهران است. تانیا جوهری همسر سابق مرحوم خسرو شکیبایی است که حاصل این ازدواج فرزندی بنام پوپک است.

سریال گل پامچال

محمود بصیری

محمود بصیری (زاده ۱۵ اردیبهشت ۱۳۲۶ در شهرستان انار) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است.

بصیری در سال ۱۳۲۶ در شهرستان انار از توابع استان کرمان به دنیا آمد. نخستین کار او در تئاتر، بازی در نمایش, «ترن شیکاگو» در سال ۱۳۴۳ در شهر تبریز بود. او فعالیت در سینما را از سال ۱۳۴۲ با نفش کوتاهی, در فیلم «زنها فرشته‌اند» به کارگردانی «اسماعیل پورسعید» آغاز کرد,

سریال گل پامچال

زنده یاد پروین سلیمانی

بتول سلیمانی‌خو با نام هنری پروین سلیمانی (۲۲ خرداد ۱۳۰۱، تهران – ۱۲ خرداد ۱۳۸۸) یکی از بازیگران زن سینمای ایران بود. او اولین بازی خود را در سال ۱۳۲۳ در تئاتر «شهرزاد قصه‌گو» انجام داده‌است و اولین فیلم سینمایی خویش را با نام گلنسا در سال ۱۳۳۲ بازی کرده‌است. ماه‌چهره خلیلی نوه دختری اوست.

سریال گل پامچال

زنده یاد مهری مهرنیا

مهری مهرنیا سال ۱۳۰۶ در آلاشت سوادکوه به دنیا آمد و در ۱۳۲۶ در جامعه باربد مشغول تحصیل شد. او فعالیت در تئاتر را از سال ۱۳۲۷ آغاز کرد و در ۱۳۳۹ با فیلم «بچه‌ننه» وارد دنیای سینما شد. مهرنیا در حدود نیم قرن فعالیت هنری در بیش از ۴۰ فیلم سینمایی نقش‌آفرینی کرد.

سریال گل پامچال

روح‌الله مفیدی

روح الله مفیدی نصرآبادی سال 1308 در شهر یزد متولد شد. وی فوق دیپلم روانشناسی را از آموزشگاه سازمان هواشناسی در سال 1332 دریافت کرد. او آموزش تئاتر و سپس بازیگری در تئاتر را سال 1327 آغاز کرد. کار چهره پردازی در سینما و همچنین بازیگری از سال 1330 با «پریچهر فضل الله بایگان»، و آغاز فعالیت چهره پردازی را سال 1338 با سایه «امین امینی» شروع کرد.

سریال گل پامچال

نیره فراهانی

نیره فراهانی سال 1331 در تهران متولد شد. او بعد از گذراندن دوره دبیرستان، موفق شد تا در یک تئاتری به کارگردانی دکتر کوثر که از اساتید دانشکده هنرهای زیبا بود شرکت کند. بعد از ورود به عرصه تئاتر، در دانشگاه تهران شروع به تحصیل نمود و در رشته ی بازیگری از دانشکده ی هنرهای زیبا فارغ التحصیل شد. او تا به امروز در سه عرصه ی تئاتر، سینما و تلویزیون به فعالیت پرداخته است. ضمناً نیره فراهانی در کارهای عروسکی نیز به عنوان عروسک گردان فعالیت نموده است.

سریال گل پامچال

بهزاد رحیم‌ خانی

بهزاد رحیم‌ خانی در سال ۱۳۲۲ متولد شد. دارای مدرک فوق دیپلم است. اولین تجربهٔ سینمایی اش فیلم پیش‌کسوت در سال ۱۳۵۵ بود. وی فعالیت هنری خود را از ۱۶سالگی به عنوان بازیگر تئاتر آغاز کرد.
وی سال‌ها بعد با “رادیو ” به همکاری پرداخت و به استخدام رادیو در‌آمد.

سریال گل پامچال

رحمان باقریان

رحمان باقریان، بازیگر سینما و تلویزیون ایران، متولد سال ۱۳۳۷ در تهران است. وی کارمند سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است و تاکنون بازی‌های متفاوت و جذابی از خودش ارائه کرده است. بسیاری از کارگردان های سینما رحمان باقریان را مرد اخلاق می دانند.

سریال گل پامچال

زنده یاد فاطمه طاهری

این هنرمند پیشکسوت، در سال 1318 در تهران متولد شد و پس از اخذ دیپلم در 1336 یعنی در سن 18 سالگی به دلیل علاقه به فعالیت‌های هنری وارد حوزه بازیگری تئاتر شد.

فاطمه طاهری، فعالیت در سینما را در سال 1366 با فیلم حضور در فیلم بلند سینمایی «تحفه‌ها» به کارگردانی ابراهیم وحید زاده آغاز کرد و در ادامه در بیش از 20 فیلم به نقش آفرینی پرداخت.

عوامل سریال

تهیه کننده و کارگردان: محمد علی طالبی

نویسنده: کامبوزیا پرتوی

مدیر فیلمبرداری: فرهاد صبا

آهنگساز: محمدرضا علیقلی

سرپرست تدوین: حسن حسن‌دوست


سریال گل پامچال

دانلود تیتراژ زیبا و خاطره انگیز سریال گل پامچال از خواننده بیژن بیژنی

در ادامه آهنگ خاطره انگیز گل پامچال را قرار داده ایم.

[button color=”red” size=”medium” link=”http://dl.topnaz.com/music/2019/9/gole%20pamchal.mp3″ icon=”” target=”false”]دانلود[/button]

متن آهنگ خاطره انگیز گل پامچال از بیژن بیژنی

گل پامچال بیرون بیا فصل بهاره، عزیز موقع کاره

شکوفاهان، غنچه وا شده، غنچه وا شده

بلبل سرداره، عزیز موقع کاره

بیا بریم نغمه بخوانیم، دانه بناشنیم، عزیز موقع کاره

بیا بریم نغمه بخوانیم، دانه بناشنیم، فصل بهاره

شب مهتاب شب مهتاب آیم و آیم

اي جان دلبر، عزیزم اي جان دلبر

بـه قربونت چشم ایوونت نازنین دلبر اي جان دلبر

بیا بریم نغمه بخوانیم، دانه بناشنیم، موقع کاره

بیا بریم نغمه بخوانیم، دانه بناشنیم فصل بهاره

گل پامچال بیرون بیا فصل بهاره، عزیز موقع کاره

شکوفان غنچه وا شده، بلبل سر داره، عزیز موقع کاره

بیا بریم نغمه بخوانیم دانه بنشانیم موقع کاره

بیا بریم نغمه بخوانیم دانه بنشانیم فصل بهاره

شب مهتاب شب مهتاب آیم و آیم

اي جان دلبر عزیزم اي جان دلبر

بـه قربونت چشم ایوونت، نازنین دلبر اي جان دلبر

بیا بریم نغمه بخوانیم، دانه بنشانیم موقع کاره

بیا بریم نغمه بخوانیم، دانه بنشانیم فصل بهاره

گل پامچال بیرون بیا، فصل بهاره، عزیز موقع کاره

شکوفان غنچه وا شده، بلبل سر داره، عزیز موقع کاره

بیا بریم نغمه بخوانیم، دانه بنشانیم، موقع کاره

بیا بریم نغمه بخوانیم، دانه بنشانیم، فصل بهاره

مطالب مشابه را ببینید!