مجله تاپ‌ناز‌

سیر مصرف کنید تا ریه های شما پاکسازی شود

سیر مصرف کنید تا ریه های شما پاکسازی شود

بهتر است در غذاها بیشتر سیر بریزید تا خواص سیر را در سلامتی بدنتان مشاهده کنید. سیر می توانید به طور کامل ریه ها را پاکسازی کند.

سیر برای پاکسازی ریه ها

آلودگی هوا در شهرهای بزرگ بیداد میکند وریه هایمان و گرچه قلبمان بیشترین آسیب را می بینند. سیر یک ماده ي خوراکی طبیعیو حاوی خواص درمانی بی نظیر اي هست.

چرا سیر برای تمیز کردن ریه ها خوب هست؟

مصرف سیر خام مواد مغذی زیادی به بدن می رساند. این ترکیبات، تمیزکننده ریه ها و دیگر ارگان هاي بدن محسوب میشوند. میزان بالای آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و مواد معدنی موجود در این ماده ي خوراکی سدی در برابر آسیب هاي رادیکال هاي آزاد محیطی می سازد.این رادیکال هاي آزاد باعث ایجاد آسیب به سلول هاي بدن و افزایش خطرسرطان میشود.

 

به عقیده ي محققان مصرف منظم سیر میتواند باعث بهبود اوضاع بیمارانی باشد که ازمریضی هاي تنفسی مثل برونشیت، آسم، ذات الریه، احتقان ریوی، سل و سرماخوردگیو غیره رنج میبرند.سیر خاصیت آنتی باکتریال دارد و در نابودی تعداد زیادی از باکتریها،

 

به گزارش پارس ناز ویروس ها و دیگر میکرواورگانیسم هایي که باعث بروز مریضی هاي تنفسی و مشکلاتی مثل آنفلوانزا و سرماخوردگی میشوند نقش مهمی دارد. این ماده ي خوراکی به علت دارا بودن خواص پاک کنندگی تأثیر زیادی در فلزات سنگین تجمع یافته در بدن دارد.

 

اضافه بر این سیگاری ها یا سیگاری هاي سابق و همین طور افرادی که در معرض دودسیگار قرار دارند نیز باید سیر بیشتری مصرف کنند چون این ماده ي خوراکی کمک زیادیبه دفع سموم ناشی از دخانیات میکند.به عقیده ي محققان مصرف منظم سیر می‌تواند باعث بهبود اوضاع بیمارانی باشد که از مریضی هاي تنفسی مثل برونشیت، آسم، ذات الریه، احتقان ریوی، سل و سرماخوردگی و غیره رنج می‌برند.

 

چگونه میشود با سیر ریه ها را تمیز و پاکسازی کرد؟

برای بهره مندی از خواص سیر لازم هست که آستین ها را بالا بزنید و به خودتان زحمت درست کردن چند داروی خانگی را بدهید. در این صورت هست که می‌توانید به بهبودسلامت ریه هایتان و تمیز کردن آن از شر این همۀ آلودگی محیطی امیدوار باشید.

مطالب مشابه را ببینید!