مجله تاپ‌ناز‌

شغل خانگی برای مردان + معرفی بهترین مشاغل خانگی با درآمد خوب

بیشتر آقایان در برون از منزل کار می کنند و تصور می کنند شغل خانگی وجود ندارد که کفاف در آمد را کند. اما مشاغل خانگی با درآمد خوب برای مردان هم وجود دارد.

آقایانی هستند که مجبور هستند در منزل بمانند و فرزندان را نگهداری کنند و یا مشکلات فیزیکی دارند و … و به همین دلیل شغل خانگی برای آنها بسیار مناسب است. بعضی از آقایان هم رو به شغل دوم می آورند و به همین دلیل در این بخش بهترین مشاغل خانگی با سطح درآمد بالا برای آقایان را معرفی می کنیم.

بهترین شغل های خانگی پردرآمد برای مردان

در ادامه لیست شغل های مردانه که در خانه می توانند انجام دهند را آماده کرده ایم.

شغل خانگی برای مردان

پرورش کرم ابریشم

یکی از مشاغل خوب پرورش کرم ابریشم و ساندن آن به دست خریداران است که فرآیند خیلی پیچیده ای نیست. می توانید بخشی از انباریف بالکن و یا هر محل دیگری را در خانه به پرورش کرم ابریشم اختصاص بدهید و از این محل درآمد خوبی داشته باشید و حتی به عنوان شغل اصلی آن را انتخاب کنید.

شغل خانگی برای مردان

بازاریابی تلفنی و آنلاین

اگر به شغل بازاریابی علاقه دارید می توانید به صورت دورکاری آن را انجام دهید. بازاریابی آنلاین، یکی از پردرآمدترین شکل های بازاریابی است و قابل پیگیری از هر مکانی (خانه یا بیرون از خانه) خواهد بود. در حال حاضر شرکت های زیادی علاقه مند به استخدام بازاریاب دورکار هستند و ترجیح می دهند که با استخدام این افراد از تعداد کارمندان ساکن در محل شرکت کم کنند.

شغل خانگی برای مردان

شیرینی‌پزی

اگر به مشاغل مربوط به مواد غذایی و خوراکی های علاقه دارید، شیرینی پزی می تواند محل کسب درآمد خوبی باشد. می توانید با چند سوپرمارکت محلی صحبت کنید و نمونه هایی از شیرینی ها و پیراشکی های خانگی خود را در اختیار آن قرار دهید. با چند بار فروش رفتن شیرینی های خانگی شما و استقبال مشتری از این شیرین های، فروش بیشتری پیدا می کنید و سفارشات شما هر روز بیشتر می شود.

 

پرورش گیاهان خانگی

پرورش گیاهان خانگی، کاری آرامش بخش و نیازمند به صبر و حوصله است. با پرورش گیاهان خانگی و گیاهان دارویی شما به سود خوبی خواهید رسید. ریشه این گیاهان قیمت زیادی ندارند و در عوض گیاه پرورش یافته، با سود سرشاری به فروش می رسد. برای این منظور می توانید به سرویس زراعت و باغبانی مجله انگیزه سری بزنید و کاشت بسیاری از گیاهان را آموزش ببینید. از آن گذشته پرورش گیاهان دارویی و فروش مستقیم آن‌ها یا فروش به عطاری‌ها، می‌تواند منبع درآمدی عالی برای آقایان باشد.

تولید فیلتر هوای خودرو از مشاغل خانگی پردرآمد برای آقایان

فیلتر هوای خودرو جزو قطعات مصرفی خودرو است که همیشه به آن نیاز است. فیلترها به عنوان ابزاری باری جلوگیری از وارد شدن ذرات معلق هوا و حشرات و آلودگی ها به خودرو، مورد استفاده قرار می گیرند و قادر به ساخت آن در منزل هستید. در صورتی که مایل به هزینه کردن ابتدایی باشید، امکان خرید دستگاه های کمکی برای ساخت فیلتر هوا در منزل هم وجود دارد و به این شکل سرعت و کیفیت کار شما بالاتر می رود.

 

ساخت شمع

شاخت شمع مراحل ساده ای دارد و مواد اولیه آن، بسیار ازان هستند. ولی با داشتن ابتکار در طراحی و خلاقیت در ساخت شمع های تزیینیف محل درآمد قابل توجهی برای خود ایجاد خواهید کرد. حتی شما می توانید با راه اندازی یک شبکه فروش آنلاین از طریق اینستاگرام یا راه اندازی وب سایت فروشگاهی، این شمع های تولیدی را به صورت مستقیم تولید کنید.لازم است که تصاویر به صورت واضح و جذاب از شمع ها تهیه کنید و در اینترنت قرار دهید تا شمتریان به سمت آنها جذب شوند و سفارشات شما پی در پی افزایش پیدا کند.

تولید کتاب صوتی

اگر صدای بم و دلنیشینی دارید، می توانید کتاب های جذاب را انتخاب کنید و کتاب صورتی تهیه کنید. در حال حاضر با توجه به تمایل جامعه، بازار کتاب های صوتی داغ است و افراد زیادی حاضر به خرید نسخه های با کیفیت کتاب خای صوتی هستند. وب سایت هایی هم این فایل های صوتی را از شما می خرند.

راه اندازی وب سایت فروش

به فروش علاقه‌مند هستید، اما به دلایلی ترجیح می‌دهید که از داشتن یک مغازه فیزیکی صرف نظر کرده و به شکل دیگری این کار را انجام دهید؟ راه اندازی وب سایت فروشگاهی می‌تواند بهترین راه حل باشد! محصول یا محصولاتی را که دارای زمینه فروش مناسب باشند، انتخاب کرده و فروشگاه آنلاین خود را با ارائه این محصولات، به دنیای رقابت فروش اینترنتی وارد سازید. البته به سود رسیدن این شکل از کسب و کار، نیازمند میزانی زمان است و باید کمی برای به بار نشستن درخت آن، تلاش و کوشش نموده و وب سایت خود را به صفحات نخستین موتور جستجوی گوگل بیاورید. به یاد داشته باشید که راه اندازی وب سایت فروشگاهی بدون استفاده از سئوی حرفه‌ای، به مانند برپا کردن یک سوپرمارکت جذاب در صحرایی دوردست و بدون گذر حتی یک عابر است. بنابراین قبل از شروع بهتر است بدانیم چگونه یک سایت یا فروشگاه اینترنتی (رایگان) راه بیندازیم؟

شغل خانگی برای مردان

پرورش قارچ

پرورش قارچ از دسته مشاغل پردرآمد است که به راحتی و با کمی دقت می‌توان در اندک زمانی به بهره‌برداری مالی از آن رسید. اگر یک انباری یا اتاق در منزل خود دست و پا کنید، امکان پرورش قارچ با سرمایه اولیه اندک فراهم خواهد شد. به خاطر داشته باشید که هر آن قدر فضای شما بزرگ‌تر باشد، برداشت بیشتری خواهید داشت ولی این کار در فضایی محدود و در حجم کمتر نیز قابل انجام است.
تهویه مناسب، میزان رطوبت هوا و شکل آبیاری و درجه حرارت محیط از عوامل موثر در کیفیت رشد قارچ‌ها هستند. در صورتی که فرآیند رشد قارچ‌ها را به خوبی دنبال کرده و محصولاتی باکیفیت به دست بیاورید؛ سوپرمارکت‌های بسیاری خریدار آن‌ها خواهند بود و رفته رفته شبکه فروش غنی راه اندازی خواهید کرد.

چاپ سیلک از مشاغل خانگی پردرآمد برای آقایان

چاپ سیلک از انواع چاپ تصاویر است که می‌تواند یک کسب و کار خانگی سودآور برای آقایان باشد. از این شکل چاپ صنعتی برای تصویرسازی روی حوله، لباس، نایلون، کیف، بادکنک، ورقه‌های فلزی، ظروف یکبار مصرف و … استفاده می‌شود. با این حساب تصورش را بکنید که چه بازار گسترده‌ای می‌تواند پیش روی شما قرار داشته و تا چه اندازه پتانسیل سودآوری وجود دارد.

فعالیت در شبکه‌های اجتماعی

فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و جذب فالوور و اعضا در گروه‌های مختلف، زمینه فروش محصولات و دریافت تبلیغات از کسب و کارهای مختلف را به وجود می‌آورد. این فعالیت علاوه بر این که می‌تواند درآمد زیادی را نصیب فرد نماید، قابلیت اتکا به عنوان یک شغل دوم را داراست.

شغل خانگی برای مردان

صنایع دستی حصیری و چوبی

اگر چه ساخت صنایع دستی حصیری یا چوبی به مهارت‌های خاصی احتیاج دارد، اما می‌توان این کار را با کمی تمرین و ممارست آموخته و از مراحل ابتدایی آن به کسب درآمد پرداخت. شما با ساخت چیزی ساده مانند سایه‌بان کولر آبی، می‌توانید در فصل تابستان به فروش خوبی دست پیدا کنید. همین طور با کمی رصد کردن نیازهای جامعه، امکان ساختن محصولات متنوع حصیری یا چوبی و به دست آوردن درآمد قابل توجه از آن‌ها، فراهم خواهد بود.

پیراهن دوزی

با توجه به بالا رفتن قیمت دلار و گران شدن پیراهن‌های مردانه وارداتی، توجه بیشتری به محصولات داخلی معطوف شده و فرصتی عالی برای دوخت پیراهن مردانه وجود دارد. اگر هیچ چیزی هم از خیاطی نمی‌دانید، در یک دوره آموزشی شرکت کرده و با تهیه چرخ صنعتی، شروع به دوخت پیراهن مردانه کنید. سودآوری چنین پروژه‌ای باورنکردنی بوده و رفته رفته به یک کسب و کار خانگی پردرآمد تبدیل خواهد شد. با دنبال کردن مدل‌های روز دنیا، نمونه‌های امروزی و شیک تولید کرده و بازار را به دست بگیرید.

پرورش پرندگان زینتی از مشاغل خانگی پردرآمد برای آقایان

نگهداری از پرندگان عادتی است که بسیاری از خانواده‌ها داشته و به ویژه کودکان به آن علاقه زیادی دارند. از این رو با پرورش دادن پرندگان زینتی و به فروش رساندن آن‌ها، می‌توانید منبع درآمد خوبی برای خود دست و پا نمایید. البته چنین چیزی در خصوص حیوانات خانگی نیز صدق می‌کند، اما نگهداری پرندگان به مراتب ساده‌تر بوده و آزار و اذیت کمتری نیز برای دیگر اهالی خانه و همسایه‌ها خواهد داشت.

تولید و بسته بندی آبلیمو، آبغوره و سرکه

خیلی از افراد که به سلامت خود اهمیت می دهند، آبلیمو صنعتی تهیه نمی کنند و به نوع طبیعی آن مایل هستند. می توانید خودتان در منزل آبلیموی تازه خانگی تهیه کنید و بسته بندی کنید و درآمد خوبی داشته باشید. این موضوع در مورد آبغوره و سرکه هم صدق می کند. مهم این است که روال تهیه این محصولات کاملا بهداشتی بوده و در شکل بسته بندی و عرضه هم خلاقیت کافی داشته باشید.

 

حرف آخر

با داشتن خلاقیت و نوآوری می توانید یک شغل خانگی شاده و پردرآمده داشته باشید و حتی نیاز به شغل بیرون از خانه نداشته باشید. مشاغل خانگی برای مردان هم مانند مشاغل خانگی برای زنان می توانند راهی خوب برای کسب درآمد باشند و مرد می تواند در کنار خانواده به امور منزل هم رسیدگی کند.

مطالب مشابه را ببینید!