مجله تاپ‌ناز‌

صدف خادم بیوگرافی دختر بوکسور ایرانی صدف خادم و عکس های صدف خادم

صدف خادم دختر بوکسرور ایرانی متولد 3 بهمن سال 1373 در تهران است که تمام بوکسورهای زن دنیا او را می شناسند.

صدف خادم دختر بوکسور ایرانی ایرانی است که حرفه ای ترین بوکسورهای زن دنیا را به مبارزه می طلبد. صدف خادم یکی از دختران موفق ورزشکار ایرانی است که 25 سال سن دارد.

عکس های صدف خادم و بیوگرایف صدف خادم دختر بوکسر ایرانی

 

صدف خادم

عکس صدف خادم

 

صدف خادم Sadaf Khadem در مورد بیوگرافی خود گفت : من متولد ٣ بهمن ماه ١٣٧٣ و متولد تهران هستم، کارشناسی مهندسی ورزش می‌خوانم و ورزش را با شنا آغاز کردم. تا ١۵ سالگی بسکتبال بازی می‌کردم ولی مصدوم شدم. ۶ ماه پایم در گچ بود و خیلی از این ورزش زده شدم. به همین دلیل پیگیر ورزش نشدم، درس خواندن را جایگزین ورزش کردم و به همین دلیل وزنم بالا رفت تا جایی که به خودم آمدم و دیدم ١٠٧ کیلوگرم شده‌ام.‌سال ٩٢ تصمیم گرفتم دوباره دنبال ورزش بروم و بوکس را آغاز کردم.

 

صدف خادم

عکس صدف خادم در چاقی و پس از لاغری

کاهش وزن صدف خادم از 107 کلیوگرم به 68 کیلوگرم یکی از کارهای خارق العاده این دختر ایرانی با عزم می باشد .

رکوردهای تمرینی صدف خادم 120 در اسکات و 150 در پرس پا و 70 در پرس سینه می باشد .

صدف خادم در مصاحبه خود گفته است که حاضر است با تمام بوکسورهای دنیا بجنگد .

دختر ایرانی آنقدر اعتماد به نفس بالایی دارد که همه را به رقابت میطلبد .

صدف خادم جزو اولین کسانی بود که پیشنهاد تشکیل فدراسیون بوکس بانوان در ایران را داده است .

افتخاریست داشتن چنین دختران شیردلی که نام کشور عزیزمان ایران را روزی بر بام های دنیا خواهند نشاند .

 

صدف خادم بوکسور ۲۴ ساله ایرانی، شنبه ۱۳ آوریل (۲۴ فروردین) ساعت ۹ شب به وقت لندن (۳۰ دقیقه بامداد یکشنبه به وقت تهران) در رویان فرانسه مقابل حریف فرانسوی به روی رینگ رفت و در سه راند پیروز میدان شد.

 

 

گفت‌وگوی «شهروند» با صدف خادم 

احتمالا مخاطبان نام شما را شنیده‌اند ولی از بیوگرافی‌تان اطلاعی ندارند. از خودتان بگویید.
من متولد ٣ بهمن ماه ١٣٧٣ و متولد تهران هستم، کارشناسی مهندسی ورزش می‌خوانم و ورزش را با شنا آغاز کردم. تا ١۵ سالگی بسکتبال بازی می‌کردم ولی مصدوم شدم. ۶ ماه پایم در گچ بود و خیلی از این ورزش زده شدم. به همین دلیل پیگیر ورزش نشدم، درس خواندن را جایگزین ورزش کردم و به همین دلیل وزنم بالا رفت تا جایی که به خودم آمدم و دیدم ١٠٧ کیلوگرم شده‌ام.‌سال ٩٢ تصمیم گرفتم دوباره دنبال ورزش بروم و بوکس را آغاز کردم.

چرا دوباره به بسکتبال برنگشتید؟

خیلی این ورزش را دوست نداشتم؛ ضمن این‌که بسکتبالیست‌ها هم برای افزایش جنگندگی‌شان، تمرین بوکس را انجام می‌دهند بنابراین برای من جذاب بود که سراغ این ورزش بروم. ضمن این‌که یک فیلم هندی دیدم و علاقه‌ام به بوکس بیشتر شد!

شما نخستین بانوی بوکسور ایرانی هستید؟

من نخستین کسی هستم که گفتم چرا فدراسیون بوکس بانوان ندارد؟ من نخستین کسی هستم که فقط دنبال بوکس رفته‌ام نه کیک بوکسینگ و سایر ورزش‌ها ولی هیچ‌گاه نگفته‌ام که نخستین بانوی بوکسور ایرانی هستم. من می‌خواهم این رشته راه بیفتد و اصلا مهم نیست که اولین باشم یا نباشم.

ولی در گفت‌وگوهای‌تان ادعا کرده‌اید که اولین هستید.

من اعلام کردم که نخستین بانوی بوکسور ایرانی هستم و خیلی‌ها پیام دادند که ما هم بوکس کار می‌کنیم، گفتم ایرادی ندارد بیایید باهم مسابقه بدهیم ولی هیچ‌کس جلو نیامد. برخی از آنها گفتند ما سبک وزن‌تر هستیم، گفتم ایرادی ندارد من کنترل شده ضربه می‌زنم ولی باز هم هیچ‌کس جلو نمی‌آمد. شاید من را در حد خودشان نمی‌دانستند. خیلی در جریان نیستم شاید قبلا هم بانوانی بودند که بوکس کار می‌کردند ولی به مسابقاتی نرفته‌اند. ما حتی داور و مربی بوکس هم داشتیم ولی هیچ خبری از آنها نیست.

برای راه افتادن این رشته در بخش بانوان چه کارهایی کرده‌اید؟

باید تأیید بزرگان گرفته شود، یک کارهایی انجام داده‌ایم و امیدوارم شرایط بهتر شود. موضوع مهم‌تر این است که باید بیایند از من تست بگیرند تا ببینیم من واقعا بوکسور هستم یا نه ولی مخالفت می‌کنند.

شاید این مخالفت‌ها به خاطر حجاب لباس بانوان در بوکس باشد.
مگر فوتبالیست‌ها چه کار کرده‌اند؟ دونده‌ها لباس محجبه دارند؟ من ۶ راند هم بوکس بازی کرده‌ام و مشکلی نداشتم. سخت هست ولی نشد، ندارد!

تمرین‌های مداوم و عدم حضور در مسابقات باعث نمی‌شود که دلسرد شوید؟

من تلاشم را می‌کنم، دست روی دست بگذارم که چه بشود؟ خدا گفته از تو حرکت از من برکت!

در اکثر مبارزات تان بازنده هستید یا برنده؟

(با خنده) مُشت خورم خوب است. البته این را هم بگویم که مشت خور یک بوکسور باید خوب باشد، تایسون می‌گوید این‌که زیر مشت‌ها دوام بیاوری، مهم‌تر از این است که مشت بزنی. دروغ چرا؟ من خوب مشت می‌خورم.

بانوان ورزشکار معمولا فرصتی برای آشپزی یا کارهای خانه دارند؟

من مدتی است که مجبورم کارهای خانه را خودم انجام بدهم بنابراین با برنامه‌ریزی این مشکل را حل کرده‌ام. من از ساعت ۵ صبح بیدار می‌شوم و تا ١١ شب کار می‌کنم، کارهای منزل و آشپزی هم جزیی از کارهایی است که روزانه انجام می‌دهم و مشکلی با آن ندارم و مطمئن باشید ثابت می‌کنم با کار و برنامه‌ریزی مناسب می‌توان موفق شد.

 

 

عکس های دیدنی دختر بوکسور ایرانی صدف خادم

صدف خادم

صدف خادم دختر ایرانی

صدف خادم

دختر بوکسور ایرانی

صدف خادم

صدف خادم , عکس و بیوگرافی صدف خادم دختر ورزشکار ایرانی

مطالب مشابه را ببینید!