مجله تاپ‌ناز‌

طرح گلدوزی سنتی + تصاویر انواع طرح های گلدوزی روی لباس و پارچه

طرح گلدوزی سنتی

در این بخش عکس هایی از طرح های گلدوزی سنتی زیبا مخصوص خانم های با سلیقه را مشاهده می کنید که امیدواریم از این مدل ها لذت ببرید.

گلدوزی یکی از هنرهای قدیمی است که برای تزیین لباس، جانماز، مانتو و … استفاده می کردند و دارای انوع طرح سنتی و جدید امروزی می باشد که انتخاب کردن هر طرحی به سلیقه شما بستگی دارد.

طرح گلدوزی سنتی

انواع طرح گلدوزی سنتی زیبا

به منظور تزیین کردن پارچه های مختلف از هنرهایی مانند گلدوزی، سرمه دوزی و … استفاده می شود که هر کدام از آنها زیبایی و جذابیت خاصی دارند. امیدواریم این طرح های سنتی مورد پسند شما قرار بگیرند.

طرح گلدوزی سنتی

مدل گلدوزی سنتی

می توانید مدل های گلدوزی ساده و سنتی و … را با چرخ یا دست روی پارچه پیاده سازی کنید که هر کدام از این مدل ها باعث تزیین بی نظیر لباس، مانتو، رومیزی و … می شوند.

این مدل های سنتی، زیبایی بی نظیری دارند و اگر به مدل های سنتی علاقه دارید می توانید از آنها برای تزیین پارچه های رنگ روشن و رنگ تیره استفاده کنید.

در این سبک سنتی از ترکیب رنگ های آرامش بخش و زیبا استفاده می شود که این ترکیب رنگی باعث خلق ایجاد طراحی بی نظیری روی پارچه های مختلف می شود.

اگر مایل هستید برای تزیین لباس هایتان از روش گلدوزی سنتی استفاده کنید پس بهتر است رنگ های به کار برده شده در هنرگلدوزی را با رنگ لباس خود به صورت مکمل یا متضاد انتخاب کنید که به صورت کلی بهتر است رنگ ها در کنار هم ترکیب بی نظیری را ایجاد کنند.

در روش گلدوزی کلاسیک از طرح های مختلف مانند گل، بته جقه و … استفاده می شود که انتخاب هر کدام از این طرح ها به سلیقه و میزان مهارت شما بستگی دارد.

بیشتر ببینید: تصاویری از انواع مدل های گلدوزی شیک روی لباس

 

طرح گلدوزی سنتی

گلدوزی شیک و زیبا

طرح گلدوزی سنتی

طرح های شیک گلدوزی روی پارچه

طرح گلدوزی سنتی طرح گلدوزی سنتی طرح گلدوزی سنتی طرح گلدوزی سنتی طرح گلدوزی سنتی طرح گلدوزی سنتی طرح گلدوزی سنتی طرح گلدوزی سنتی Traditional Embroidery Design 17 e1570428902308 طرح گلدوزی سنتی طرح گلدوزی سنتی طرح گلدوزی سنتی طرح گلدوزی سنتی

مطالب مشابه را ببینید!