مجله تاپ‌ناز‌

قسمت آخر سریال دختر سفیر + بیوگرافی و عکس های بازیگران

ناره دختر سفیر است و نقش اصلی سریال است که نسلیهان اتاگول این نقش را بازی می کند. دختر سفیر گرفتار عشقی می شود که زندگی اش را به طور کل تغییر می دهد. در این بین سانجار پسری از طبقه اجتماعی پایین تر است.
نقش سانجار را انگین آکیورک بازی می کند که یک مهندس است و تمام تلاش را می کند تا بتواند خانواده اش را به رفاه برساند و بهترین زندگی را داشته باشند.
پدر سانجار مردی فقیر بود که در باغ های زیتون شهرداری کار می کند، پسر کشاوری که هیچ گاه جایی جز موعلا را ندیده، همیشه هم عاشق ناره بوده است، همیشه درد خیانت ناره تحمل کرده است.
قسمت آخر سریال دختر سفیر
او همیشه در دلش پسر بچه ای که از پشت خنجر خورده را پنهان می کند، بعد از ناره او به ثروتی بزرگ دست پیدا می کند، باغث های زیتونی که پدرش در آن کار می کرد را می خرد و با خانواده اش در یک عمارت زندگی می کند و حتی ازدواج هم می کند.
برادر سانجار می خواهد روزنامه نگار شود و در نشیریه کار کند و برای این کار به دنبال گرفتن بورسیه است. برادرش به صورت ناگهانی ناپدید می شود و خانواده اش متوجه ناپدید شدنش نمی شوند ولی سانجار پس از مدتی می فهمد که برادرش غیب شده است. او متوجه می شود آخرین حضور برادرش در محل سفارت ترکیه بوده است.

سانجار برای دریافت ویزا با مشکل مواجه می شود و در همین حین سفر ترکیبه بازنشسته می شود و با دخترش ناره به ترکیه می آید. سانجار متوجه راز بزرگی می شود که مربوط به برادرش و دختر سفیر است.

قسمت آخر سریال دختر سفیر

حالا سانجار می خواهد با دختر سفیر ارتباط برقرار کند ولی فاصله طبقاتی مانع می شود. تنها راهی که می تواند با دختر سفیر ملاقات کند عشق ات. سانجار برای رسیدن به این هدف، شروع به کشیدن نقشه هایی می کند تا به وسیله برادرش به آن برسد. داستان در ادامه زیبا و زیباتر می شود.

بیوگرافی بازیگران سریال دختر سفیر

 

قسمت آخر سریال دختر سفیر

سانجاربا بازی Engin Akyürek

سانجار یک کشاورز فقیر است و در باغ های زیتون کار میکند. او عاشق نار میشود و عشق آنها به یک حماسه تبدیل میشود. او ثروتمند میشود باغ های زیتون را میخرد. اکنون با خانواده اش در یک عمارت زندگی می کند.

انگین اکیورک (ترکی استانبولی: Engin Akyürek) (زاده ۱۲ اکتبر ۱۹۸۱ آنکارا، ترکیه) بازیگر سینما و تئاتر ترکیه‌ای است.پدرش کارمند دولت و مادرش خانه‌دار است و یک برادر کوچکتر از خودش به نام ارن دارد. او پس از اتمام دوران دبیرستان به دانشکده زبان جغرافیا و تاریخ آنکارا راه یافت و در سال ۲۰۰۲ در رشته «لیسانس تاریخ» فارغ‌التحصیل شد وی در طی سال‌های دانشکده در تئاترهای دانشجویی و پس از اتمام دوران تحصیل نیز در تئاتر ادامه کار داد.

قسمت آخر سریال دختر سفیر

ناره با بازی Neslihan Atagul

او دختر یک سفیر است و در ایسلند متولد شده است و به زبان های زیادی مسلط است. او همیشه به سانجار عشق میورزید و قلبش برای او میتپید. او درد خودش را در قلبش دفن کرد. نار یک زن جنگجو و بسیار مصمم و باهوش است. اون آنچه را که در زهن خودش باشد را انجام میدهد.

نسلیهان آتاگول (به ترکی استانبولی: Neslihan Atagül) (زادهٔ ۲۰ اوت ۱۹۹۲) بازیگر اهل ترکیه است. از نقش‌های مهم وی می‌توان به بازی در سریال‌های برگ‌ریزان و عشق بی‌پایان اشاره کرد.نسلیهان آتاگول در خانواده ای متوسط در استانبول به دنیا آمد. پدر او راننده و مادرش خانه‌دار بود. پدر او اصالتاً اهل قوم قفقازی چرکس و اجداد مادری اش اهل کشور بلاروس هستند. نسلیهان یک برادر به نام ایلکای دارد و دانش‌آموختهٔ رشتهٔ تئاتر در دانشگاه یدی‌تپه در استانبول است. نسلیهان از سال ۲۰۱۳ با کادیر دوغلو در رابطه بود و در ژوئیه ۲۰۱۶ با وی ازدواج کرد.

قسمت آخر سریال دختر سفیر

Gediz با بازی Uraz Kaygilaroglu

او فرزند یکی از قدیمی ترین خانواده های مولا است و پدرش شهردار محبوب مولا بود. گدیرز تاجر و شریک محبوب سانجار به حساب می آید. سانجار بهترین دوست مولا به حساب می آید. گدیز یک آدم شاد و خندان است و بسیار سرگرم کننده. اما وقتی عصبانی میشود میتواند دنیا را بسوزاند.

قسمت آخر سریال دختر سفیر

یحیی  با بازی DOĞUKAN POLAT 

یحیی برادر سانجار است. او هیچ کمبودی در سایه برادرش احساس نمیکند.

قسمت آخر سریال دختر سفیر

HİVDA ZİZAN ALP با بازی ELVAN EFEOĞLU

الوان عاشق مادر شوهرش است. او قبل از شوهرش عاشق مادربزرگ خود بود و می خواست عروس هالیز Efe باشد ، نه همسر یحیی.

قسمت آخر سریال دختر سفیر

ÖZLEM ÇAKAR YALÇINKAYA با بازی REFIKA LIGHT

مادر گدیز است.

قسمت آخر سریال دختر سفیر

ERHAN ALPAY با بازی  AKIN VARDARLI

مردی که با ناره در یک خانه بزرگ شده است. هنگامی که خانواده بسیار ثروتمندش در یک تصادف جان خود را از دست دادند او تحت مراقبت دوست صمیمی پدرش، سفیر بیگ قرار گرفت. او برای میراث سفیر بیگ چشم بر ناره گذاشت. آکین یک جامعه شناسی خودشیفته است. او نسبت به هر کاری که انجام می دهد احساس مسئولیت نمی کند و نمی داند پشیمانی چیست.

قسمت آخر سریال دختر سفیر

ERDAL KÜÇÜKKÖMÜRCÜ با بازی  GÜVEN ÇELEBİ

پدر ناره جناب سفیر است. وی اکنون سفیر در مونته نگرو است.اگرچه او از خانواده ایی بسیار نجیب است، اما ضعف پنهانی در خود دارد. سفیر بیگ مستکبر است و از دهقانان و مردم متنفر میباشد. او از نظر شخصیتی بسیار ضعیف است و بین ضعف و استکبار خود خفه می شود.

قسمت آخر سریال دختر سفیر

GONCA CİLASUN  با بازی HALİSE EFEOĞLU

او مادر سانجار است و از دختر سفیر متنفر است.

قسمت آخر سریال دختر سفیر

TÜLİN YAZKAN با بازی MENEKŞE EFEOĞLU

قسمت آخر سریال دختر سفیر

EDİP TEPEL با بازی KAVRUK ÖMER

دوست دوران کودکی سانجار است و به شعر علاقه دارد.

قسمت آخر سریال دختر سفیر

BEREN GENÇALPبا بازی  MELEK ÇELEBİ

دختر هشت ساله ناره و سانجار، او درد مادرش را دیده و زود بزرگ شده و بسیار بالغ است.اما همیشه در مورد پدرش که مادرش را در این دنیا تنها گذاشت ، تعجب می کرد.

بخوانید: سریال گودال

مطالب مشابه را ببینید!