مجله تاپ‌ناز‌

با انواع مدل ها و برندهای عینک آفتابی آشنا شوید

با انواع مدل ها و برندهای عینک آفتابی آشنا شوید

خرید عینک مناسب، همواره اولویت­ اول کسانی­ است که به تیپ و ظاهر خود اهمیت زیادی می­دهند، زیرا می­دانند که می‌توان با یک عینک فانتزی مناسب، برای خود یک استایل به­خصوص ساخت. تا جایی که تعدادی از طراحان معروف مد، مانند آنا وینتور یا کارل لاگرفلدر، عینک آفتابی را به عنوان امضای شخصی خود انتخاب کرده­اند.

خوشبختانه با امکانات موجود در عصر امروز، دیگر لازم نیست برای خرید عینک، زمان زیادی را در خیابان­ها صرف پیدا کردن عینک مناسب کنید، بلکه می‌توانید با مراجعه به یک و آفتابی معتبر، قیمت عینک آفتابی زنانه و مردانه و همچین انواع عینک آفتابی زنانه جدید را به صورت آنلاین مشاهده کنید.

باید به این نکته توجه داشته باشید که انتخاب فریم عینک، امری حساس است چراکه می­تواند فرم صورت شما را کاملاً عوض کند، در ادامه، چند مدل از جدیدترین عینک­های فانتزی زنانه و مردانه را مرور می‌کنیم.

عینک آفتابی زنانه چشم گربه­ای:

این مدل عینک­ها، پس از فیلم “صبحانه در تیفانی” به یک ترند بزرگ در سال­های 1360 تبدیل شدند. این عینک­ها آنقدر پرطرفدار بودند که پس از گذشت سال­ها هنوز مورد توجه استایلیست­ها و فشن­شوهای معروف هستند. اگر دنبال عینکی هستید که هیچ­وقت از مد نیفتد و بتوانید برای سالیان زیاد از آن استفاده کنید، این مدل مخصوص شماست.

این نوع فریم به علت کشیدگی رو به بالا، می­تواند چهره شما را جوان­تر نشان دهد؛ همچنین به دلیل تنوع زیاد این مدل از عینک­ها، می­توان گفت برای همه فرم صورت­ها مناسب می­باشند و هیچ محدودیت خاصی برای استفاده از آن‌ها وجود ندارد. عینک دیور زنانه اصل، یکی از نمونه‌های­ عینک آفتابی زنانه گربه ای موجود در بازار است.

عینک با شیشه­ی های رنگی

عینک با شیشه رنگی، ترند دیگری است که در سالهای اخیر مورد توجه دوستداران عینک­ فانتزی قرار گرفته است. شما می­توانید رنگ لباس خود را با رنگ شیشه­ی عینک ست کنید و یا با استفاده از یک اکسسوری با همان رنگ، استایل خاص و شیکی را برای خود بسازید.

حتماٌ دقت داشته باشید که برای تهیه­ی این نوع عینک­ها به فروشگاه اینترنتی عینک معتبری مراجعه کنید. چراکه مرغوبیت شیشه­ی عینک بسیار مهم است و در صورت خرید عینک با کیفیت پایین، امکان آسیب رسیدن به چشم­ها وجود دارد.

عینک طبی فانتزی

فریم­های فانتزی عینک طبی هم، چندان تفاوتی با عینک­های آفتابی ندارند ولی نکته­ی قابل توجه این است که به­دلیل استفاده طولانی مدت از عینک­های طبی، لازم است عینکی را انتخاب کنید تا کاملا اندازه صورت شما بوده و سبک و راحت بر روی صورت بنشیند و مدل فریم، با فرم صورتتان تطابق داشته باشد. شما می­توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی عینک طبی انواع عینک­های زنانه و مردانه اصل را مشاهده کنید.

برندهای معروف عینک

در سراسر دنیا برندهای تولید­کننده­ی عینک زیادی وجود دارند که هرساله باهم به رقابت می­پردازند. از جمله برند­های معروف می­توان به عینک آفتابی دیور، عینک آفتابی ریبن و عینک­های پرادا اشاره کرد.

عینک آفتابی ریبن

تاریخ تأسیس برند ریبن به سال 1937 و در کشور آمریکا می­رسد. این برند تا به امروز خدمت زیادی به دنیای مد و فشن کرده است و با تحت تاثیر قرار دادن سلبریتی­های مختلف، نام خود را جاودانه کرده است. مشهور­ترین عینک آفتابی ریبن مردانه ، فریم خلبانی است که در جنگ­جهانی دوم برای تصحیح دید خلبانان آمریکایی وارد بازار شد و آنقدر مورد استقبال قرار گرفت که تا امروز، خط تولید آن متوقف نشده است.

دومین مدل معروف عینک های ریبن مردانه، فریم ویفری است. عینک­های ویفری نیز در لیست عینک­های پرفروش ریبن قرار دارند. این مدل اولین بار در سال 1956 طراحی شد و تا به امروز، هرساله جزو مدل­های پرفروش و پرطرفدار بوده است. گفته می­شود بعد از عینک خلبانی، عینک ویفری دومین مدل مشهور این برند است. این مدل با فریم ذوزنقه­ای و انعطاف پذیر، دسته­های نسبتاً پهن و در انواع رنگ­ها عرضه می­شود.

عینک ریبن مدل وینگز در رده چهارم عینک­های ریبن قرار می­گیرد و جزو عینک­های مردانه پرطرفدار است. فریم مربعی و بدون انحنای این عینک، همراه با عدسی­های جیوه­ای گرادیانت، ظاهری بسیار شیک به آن داده است. با انواع مدل ها و برندهای عینک آفتابی آشنا شوید

عینک­ آفتابی دیور اصل

کریسین دیور، برند خود را در اواخر سال 1940 تاسیس کرد. دیور با تولید لباس­­های زنانه، کارش را شروع کرد و چندی بعد، با وسایل لوکس، جواهرات، عطر و اکسسوری­هایی مانند عینک، تجارت خود را گسترش داد.

اگر می‌خواهید بدانید عینک دیور ساخت کجاست، باید بگوییم که دیور اولین بوتیک خود را در شهر پاریس تاسیس کرد و پس از آن، در نیویورک و میلان محصولات خود را گسترش داد. امروزه دیور در 160 کشور جهان شعبه دارد ولی در حال حاضر عینک دیور ساخت ایتالیا است.

به دلیل علاقه­ی دیور به لوازم نظامی، اولین خط تولید عینک­های آن به سبک نظامی وارد بازار شد. طرفداران دیور معمولا کسانی هستند که طرح­های جدید و جسورانه را به فریم­های شیک و ساده ترجیح می­دهند.

با انواع مدل ها و برندهای عینک آفتابی آشنا شوید

از آنجایی که این برند از برندهای لوکس دنیا به حساب می­آید، عینک آفتابی دیور اصل قیمت بالاتری نسبت به باقی برندها دارد و مناسب کسانی است که به ظاهر خود اهمیت ویژه­ای می­دهند.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم انواع مدل‌های عینک آفتابی و برندهای معروف عینک در سراسر جهان را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم به دنبال عینک آفتابی زنانه مارک هستید، امیدواریم راهنمای ما به شما در این زمینه کمک کرده باشد و بتوانید راحت‌تر، عینک مورد نظر خود را پیدا و خریداری کنید.

مطالب مشابه را ببینید!