مجله تاپ‌ناز‌

مدل رنگ مو قهوه ای موکا مناسب چه اشخاصی است؟

مدل رنگ مو قهوه ای موکا

یکی از جذاب ترین مدل های رنگ مو در طیف قهوه ای، رنگ موی قهوه ای موکا است. اما رنگ موکا به چه رنگ پوست و چهره ای تناسب دارد؟

رنگ موی قهوه ای موکا

 

حتما برای شما هم پیش آمده است که بخواهید بدانید رنگ مویی مناسب شما هست یا خیر. در این مطلب رنگ موی قهوه ای موکا را بررسی می کنیم و به شما می گوییم چطور از این رنگ به بهترین شکل و مناسب ترین حالت استفاده کنید.

 

رنگ موی قهوه ای موکا یکی از رنگهای جذاب گروه رنگهای قهوه ای است که همانطور که از نامش مشخص است نمایانگر رنگ قهوه موکا است، ترکیبی از شکلات و قهوه –  رنگی که به خوبی با رنگهای مختلف چشم و پوست، از پوست روشن گرفته تا تیره و چشم های روشن یا قهوه ای – جور می شود. یکی از دلایلی است که این رنگ بین هنرمندان مشهور هالیوود طرفداران زیادی دارد، همین است.

 

مدل رنگ مو قهوه ای موکا

رنگ موی قهوه ای موکا

 

هنگام انتخاب رنگ موکا می توانید به چند نکته توجه داشته باشید :

 

شما چشم قهوه ای تیره یا سبز دارید.

رنگ طبیعی موهای شما قهوه ای است و نمی خواهید خیلی تغییر محسوسی در رنگ طبیعی موهایتان ایجاد کنید و فقط می خواهید هایلایتی از یک رنگ چند درجه روشن تر از موهای خود داشته باشید.

 

نمی خواهید برای روشن کردن موهایتان از دکلره استفاده کنید، رنگ موکا می تواند رنگ روشن مناسبی برای شما باشد.

 

می خواهید با رنگ کردن موهایتان شخصیتی کلاسیک در عین حال با ظرافت های زنانه داشته باشید.

 

رنگ موی قهوه ای موکا با رنگبندی های متنوعی در بازار وجود دارد، از رنگهای تیره گرفته تا رنگ موکای روشن

 

رنگ قهوه ای موکای گرم 

این رنگ گرمای بیشتری نسبت به سایر رنگ ها دارد و گرمایی که در رنگ قهوه ای موکای گرم نهفته است می تواند برای همه رنگ پوست بخصوص پوست های روشن و سرد مناسب باشد و گرمای بیشتری به این چهره ها ببخشد.

 

رنگ موی قهوه ای موکای تیره 

این رنگ تیره ترین رنگ در طیف رنگی موکا است که می توان آن را ترکیبی از قهوه و شکلات تلخ دانست که کمی گرمای خنثی می توان در اعماق آن دید.

 

رنگ موی قهوه ای موکای روشن 

این رنگ مو، روشن ترین رنگ در طیف رنگی قهوه ای موکا است و برای افرادی که پوستشان رنگی میانه و چشمان عسلی، سبز یا آبی دارند، مناسب است.

 

رنگ موی موکا همراه با هایلایت

رنگ های قهوه ای موکا همراه با هایلایت بسیار جذاب می شود. در کنار این رنگ می توانید هایلایت های زیبایی از رنگهای قهوه ای روشن، کاراملی یا چند درجه روشن تر از همان طیف رنگ به کار ببرید.

کدام خانم های رنگ موی قهوه ای موکا استفاده کنند؟

منبع : بانوی شهر

مطالب مشابه را ببینید!