مجله تاپ‌ناز‌

مدل مانتو عروس + شیک ترین مدل های مانتو عروس با استایل رسمی و کار شده

مدل مانتو عروس

مدل مانتو عروس با استایل های مجلسی و رسمی را در این بخش مشاهده می کنید که در انواع ساده و کار شده هستند. این مدل مانتوها طراحی متفاوت و زیبایی دارند و عروس خانم ها می توانند مانتو به رنگ روشن و مجلسی را برای پوشش خود انتخاب کنند و در روز عقد ظاهری زیبا و جذاب داشته باشند.

مدل مانتو عروس

مدل مانتو برای عروس با استایل رسمی و طراحی جذاب

مدل مانتو عروس در طرح های ساده و کار شده موجود هستند و با توجه به سلیقه شخصی خود می توانید یکی از این طرح ها را برای خود انتخاب کنید و البته قبل از انتخاب باید شکل و فرم بدن را هم مد نظر قرار دهید. در ادامه عکس های مدل مانتو عروس شیک را مشاهده می کنید.

مدل مانتو عروس

مدل مانتوی عروس

بیشتر تازه عروس ها مایل هستند برای عقد محضری ظاهری زیبا داشته باشند و اگر شما هم جزو این افراد هستید پس می توانید از مدل مانتو ویژه عقد محضری در روز عقدتان استفاده کنید و استایلی شیک در این روز مهم داشته باشید.

مدل مانتو عروس

مدل لباس مانتو عروس در رنگ هایی مانند کرم، سفید و گلبهی موجود است و این طرح ها دارای تزیینات بسیار زیبایی هستند و برای تزیین کردن آنها از تزیین گلدوزی، سرمه دوزی و … استفاده شده است و اگر مایل هستید که تیپ شما ساده باشد مدل مانتوهایی را انتخاب کنید که تزیینات کمتری دارند.

مدل مانتو عروس

مدل مانتوی عروس بیشتر یدر قسمت بالاتنه، آستین و یقه دارای تزیین است و در بعضی از مانتوها فقط در قسمت آستین و دور یقه کار شده است و طراحی ساده ای در این قسمت ها وجود دارد که این مدل ها هم جذابیت و زیبایی خاص خود را دارند.

 

مدل مانتو عروس

مدل مانتوی کار شده برای روز عقد

مدل مانتو عروس

مدل مانتو جلوباز عروس

مدل مانتو عروسمدل مانتو عروس

عکس های مدل مانتو سفید رنگ عروس

مدل مانتو عروس

مانتوهای شیک ساده برای روز عقد 

مدل مانتو عروس مدل مانتو عروس مدل مانتو عروس مدل مانتو عروس مدل مانتو عروس مدل مانتو عروس مدل مانتو عروس مدل مانتو عروس مدل مانتو عروس مدل مانتو عروس مدل مانتو عروس مدل مانتو عروس مدل مانتو عروس مدل مانتو عروس

مطالب مشابه را ببینید!