مجله تاپ‌ناز‌

مدل میز کنسول در طرح و رنگ های مختلف برای شیک کردن دکوراسیون داخلی

مدل میز کنسول

مدل میز کنسول در انواع جنس چوبی، ام دی اف، برنزی، روکش منبت کاری شده و معرق و همچنین چنس های ترکیبی مانند چوب و فلز با طرح هتی بسیار زیبا در بازار موجود هستند که باعث شیک شدن دکوراسیون داخلی منزل می شوند.

آینه و میز کنسول از وسایل مهم در دکوراسیون داخلی هستند که نقش تزیینی دارند و هم بسیار کاربردی هستند و بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. در این بخش تاپ ناز تصاویری از انواع مدل میز کنسول در طرح های مدرن و سنتی را قرار داده ایم که می توانید از طرح آنها ایده بگیرید.

مدل میز کنسول

مدل میز کنسول با طرح و جنس های مختلف

امروزه با توجه به تنوع جنس و طرح های میز کنسول از جمله میز کنسول آینه و شمعدان به صورت مدرن و سنتی می توانید با توجه به سلیقه و سبک دکوراسیون منزل خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

میز کنسول در انواع جنس وجود دارد و اندازه آن هم گوناگون است که با توجه به فضای پشت آن می توانید یکی را انتخاب کنید.

مدل میز کنسول

مدل های چوبی میز کنسول به دلیل ظاهر زیبا و لوکسی که دارند بسیار طرفدار دارند. استفاده از آنها در هر نقطه ای از فضای داخلی منزل می تواند دکوراسیون شما را بسیار متفاوت و شیک کند و باعث ایجاد حس آرامش شما شود.

در هنگام استفاده از میز و اینه کنسول باید طوری باشد که با باقی وسایل خانه هماهنگ باشد. مدل های میز ترکیبی چوب و فلز هم قیمت مناسبی دارند.

 

مدل میز کنسول

مدل کنسول به رنگ سفید و با آینه وسط

مدل میز کنسول

 

مدل میز کنسول مدل میز کنسول

مدل های کنسول کمدی و کشاب دار

مدل میز کنسول

مدل های میز مدرن کنسول

مدل میز کنسول table console 17 e1561806006996 مدل میز کنسول مدل میز کنسول table console 20 e1561806087917 مدل میز کنسول مدل میز کنسول مدل میز کنسول مدل میز کنسول مدل میز کنسول مدل میز کنسول مدل میز کنسول مدل میز کنسول مدل میز کنسول مدل میز کنسول مدل میز کنسول مدل میز کنسول مدل میز کنسول

مدل میز کنسول سنتی و سلطنتی

مدل میز کنسول

مدل میز کنسول مدل میز کنسول

 

مدل میز تلویزیون مدرنمدل میز ناهار خوری

 

امیدواریم از مشاهده این میزهای کنسول شیک لذت برده باشید و از این طرح ها ایده گرفته باشید.

مطالب مشابه را ببینید!