مجله تاپ‌ناز‌

مدل های کیک قلبی + 30 مدل از کیک رمانتیک دخترانه و پسرانه با شکل قلب

کیک تولد قلبی شکل یکی از طرح های بسیار محبوب و رمانتیک است که دارای مدل های دخترانه و پسرانه و یا مردانه و زنانه است و می توانید از کیک قلبی شکل برای مراسم هایی مانند جشن تولد عاشقانه دو نفره استفاده کنید.

مدل های کیک قلبی عاشقانه زیبا

کیک تولد قلبی در رنگ های مختلفی در قنادی ها موجود است. از کیک تولد قلبی قرمز، آبی و صورتی می توانید با توجه به سلیقه خود استفاده نمایید.

اگر می خواهید یک کیک تولد زیبا در منزل تهیه کنید و یا از بازار تهیه کنید باید به طرح آن بسیار دقت کنید و رنگ مناسب را انتخاب کنید. اگر در انتخاب کیک سردرگم می شوید می توانید در ادامه مدل های مختلف را تماشا کنید و برای انتخاب کیک از آنها ایده بگیرید.

نکات مهم برای انتخاب کیک تولد

قبل از هر چیزی می توانید نظر صاحب تولد را بخواهید و بدانید که چه نوع کیکی را می پسندد. اگر می خواهید او را سوپرایز کنید، باید ببینید که به چه چیزهایی علاقه دارد و سلیقه او چیست. با رعایت نکاتی می توانید بهترین کیک تولد را برای فرزند، دوست و یا دوستان خود تهیه نمایید.

میزان بودجه

باید مقدار بودجه خود را بدانید. پس بهتر است که از قبل مبلغی را برای برگزاری جشن تولد تعیین نمایید و مبلغ مد نظر را برای کیک کنار بگذارید تا در موقع سفارش کیک تولد دچار مشکل نشوید. برای کاهش هزینه های تولد هم می توانید اتاق را ساده تر تزیین کنید و در عوض یادگاری یا هدیه های دست ساز کوچکی برای میمهانان در نظر بگیرید.

اندازه و وزن کیک

کیک نباید خیلی کم باشد که مجبور شوید برای هر کسی یک برش کوچک بزنید و یا نباید آن قدر زیاد باشد که روی دست شما بماند. از قبل، متناسب با تعدد میهمانان اندازه و وزن کیک را تخمین بزنید. در صورتی که تعداد میهمانان را می دانید ولی هیچ ایده ای در مورد میزان کیک مورد نیاز ندراید، از قنادی یا سایتی کمک بگیرید که قصد دارید به آنها برای تهیه کیک سفارش دهید، آنها در این زمینه تجربه کافی دارند و می توانند اطلاعات درستی به شما ارائه دهند.

شکل و نوع کیک

شکل و نوع کیک تا حدی زیاد به طرح کیک بستگی دارد. خیلی از طرح ها روی سه شکل اصلی مربع، دایره و مستطیل قابل پیاده سازی می باشند. بعضی از طرح ها هستند که نیاز به شکل پایه ندارند و به صورت ایده ای مجزا مطرح می شوند.

برای انتخاب کیک، علایق و تمایلات صاحب تولد را در نظر داشته باشید. مصلا اگر فرزندتان عاشق بستنی می باشند، می توانید به جای کیک خامه ای، شکلاتی و … کیک بستنی سفارش بدهید. کاپ کیک، کوکی کیک و کیک هایی از این قبیل هم برای قرارگیری در کنار کیک اصلی یا به جای آن انتخاب های خوبی هستند.نکته‌ی ۱: نوع کیک را طوری انتخاب کنید که برای خنک نگه‌داشتن آن به مشکل برنخورید. در صورتی که مراسم جشن تولد را در جایی غیر از منزل‌تان برگزار می‌کنید و باید کیک را خودتان تا آنجا خمل و نگهداری کنید، یا اگر میهمانی در منزل خودتان است اما اندازه و شکل کیک به گونه‌ای است که نمی‌توانید آن را در یخچال خود جای دهید، در این صورت کیک‌هایی با خمیر فوندانت بهترین گزینه برای انتخاب به شمار می‌روند چرا که ذوب نمی‌شوند و تغییر شکل نمی‌دهند.

نکته‌‌ی ۲: اگه صاحب تولد یا میهمانانی که شناخت کافی از آنها دارید، به مواد غذایی خاصی آلرژی دارند یا محدودیت‌های رژیمی دارند باید هنگام سفارش کیک این موارد را در نظر بگیرید. به عنوان مثال برای سالمندان بهتر است از کیک‌هایی با شیرینی کم‌تر استفاده کنید.

 

عطر و طعم کیک

طعم کیک و عطر آن باید طوری باشد که مورد پسند بیشتر افراد باشد. مثلا اگر کیکی انتخاب کنید که در تههیه آن از مقدار زیادی کره بادام زمینی استفاده شده، ممکن است که در نهایت مقدار زیادی کیک روی دست شما بماند. طعم های عامه پسند شامل کیک نیمه وانیلی، نیمه شکلاتی، کیک مربایی و خامه است که بسیار طرفدار دارند و با ذائقه افراد همخوانی دارند.

هماهنگی کیک با تِم میهمانی

چنان مهمانی شما تم خاصی دارد، بهتر است که طرح و رنگ کیک را مطابق با آن انتخاب کنید. ایده های زیادی برای تم میهمانی وجود دارد. مصلا برای پسرها، می توانید با توجه به تیم فوتبال مورد علاقه یا شخصیتها و قهرمان های کارتونی مانند سوپرمن، بتمن، مرد عنکبوتی و هر مورد دیگری که به آن علاقه دارند، ایده بگیرید. برای دخترها هم می توانید ار تم شخصیت های کارتونی و پرنسس ها، فرشته ها، شاپرک، گل و … را اجرا کنید. تم هایی با مضمون جنگل های آفریقا با زرافه، فیل و شیر هم برای بچه ها به خصوص سنین پایین تر جالب است. پس از انتخاب تم، باید لباس، مدل مو، نورپردازی، دکوراسیون و تزیین محل جشن و از همه مهمتر کیک تولد، متناسب با تم طراحی شوند. اگر قصد دارید کیک ساده ای سفارش دهید می توانید رنگ خامه ها، مواد تزیینی کیک و مدل تاپرها را وطری انتخاب کنید که با نوع و رنگ تم مطابقت داشته باشد. بعضی از اوقات با پیدا کردن کیک تولد مورد علاقه می توانید برای انتخاب تم میهمانی ایده بگیرید.

طرح کیک

به منظور انتخاب طرح کیک، خصوصیات فردی، جنسیت، سن و سال و علایق صاحب تولد حرف اول را می زند. با توجه به این ویژگی ها نه تنها انتخاب کیک برای شما ساده تر است بلکه به کسی که برای او تولد گرفته اید نشان می دهید که او برای شما بسیار مهم است و برایش ارزش قائل هستید.

مدل های کیک قلبی

مدل کیک قلبی تیره با تزیین گل

مدل های کیک قلبی

تزیینات کیک قلبی زیبا

مدل های کیک قلبی

کیک قلبی قرمز

مدل های کیک قلبی

مدل های کیک قلبی زیبا با طرح گل

مدل های کیک قلبی

تصاویر مدل کیک قلبی شکل

مدل های کیک قلبی

مدل کیک شکلاتی قلبی شکل

مدل های کیک قلبی

کیک شکلاتی زیبا

مدل های کیک قلبی

کیک صورتی رنگ با فوندانت

مدل های کیک قلبی

کیک قلبی ولنتاین

مدل های کیک قلبی

تصاویر مدل کیک برای تولد رمانتیک

مدل های کیک قلبی

مدل کیک تولد زن و شوهر

مدل های کیک قلبی

کیک تولد با طرح قلب

مدل های کیک قلبی

طرح کیک خاص

مدل های کیک قلبی

کیک تولد همسر رمانتیک

مدل های کیک قلبی

مدل کیک قرمز

مدل های کیک قلبی

کیک تزیین شده با گل

مدل های کیک قلبی

مدل های کیک با طرح قلب شیک و گل کاری شده

مدل های کیک قلبی

کیک قلبی شکل قرمز

مدل های کیک قلبی

تصاویر مدل کیک رمانتیک قلبی شکل

مدل های کیک قلبی

امیدواریم که این طرح کیک های قلبی شکل مورد توجه شما قرار گرفته باشد در ادامه مدل های کیک تولد زنانه و مدل کیک تاج دار را هم مشاهده کنید.

مطالب مشابه را ببینید!