مجله تاپ‌ناز‌

مقایسه کوش آداسی با بدروم، کدامیک بهتر است؟

بدروم کجاست

بدروم در ساحل دریای اژه ترکیه واقع شده است و علاوه بر مقاصد گردشگری لوکس ، دارای چندین مکان مهم تاریخی از جمله قلعه سنت پیتر و مقبره ، دروازه  میندوس و موزه باستان شناسی زیر آب است. این بندر در فاصله کوتاهی از مرکز شهر و 36 کیلومتری فرودگاه بین المللی میلاس واقع شده است. بندر کروز بدروم دارای اسکله 340 متری است که می تواند بزرگترین کشتی های تفریحی جهان را در خود جای دهد.

محدودیت های سفر در بدروم چیست؟

  • سفرهای داخلی محدودیتی ندارند ، اما ممکن است برخی شرایط اعمال شود
  • ماسک صورت اجباری است
  • فاصله اجتماعی 2 متر است
  • قوانین ایمنی COVID-19 را رعایت کنید
  • تدابیر کنترل سراسری در حال اجراست

کوش آداسی کجاست

از طرفی بندر تفریحی و شهر تفریحی ساحلی کوش آداسی واقع در ساحل غربی ترکیه ، دروازه ای به سمت افسوس است که از پربازدیدترین شهرهای باستانی مدیترانه است. کوش آداسی با دو اسکله خود در بندر Ege ، می تواند همزمان چهار کشتی بزرگ را اسکله کند. دهکده بازسازی شده اسکالا نووا در مقابل ترمینال قرار دارد که مغازه های عجیب و رنگارنگ ، کافه های شیک و رستوران هایی را طراحی می کند که منحصراً برای مسافران کروز طراحی شده اند. با این حال این موارد باعث شده تا مسافرین تور ترکیه مخصوصا شهر ازمیر به انتخاب کوش آداسی و بدروم شک داشته باشند پس همراه ما باشید.

مقایسه کوش آداسی با بدروم، کدامیک بهتر است؟

جزیره کبوتر کوش آداسی

بهترین هتل های کوش آداسی

از معروفترین هتل های کوش آداسی می توان به هتل افسوس پرنسس، هتل آلگوکلر آداکوله کوش آداسی و هتل فانتاسیا و هتل پاین بی کوش آداسی و هتل کورومار اشاره کرد. این اقامتگاه ها از هتل های لوکس کوش آداسی گرفته تا هتل های ارزان قیمت کوش آداسی در قالب 3 ستاره، 4 ستاره و 5 ستاره باتوجه به امکاناتی که برای مسافران فراهم می کنند دارای قیمت های متفاوتی هستند.

هتل های 3 ستاره کوش آداسی

همچون هتل مینای کوش آداسی امکانات کمتری نسبت به هتل های 4 و 5 ستاره دارند و مخصوص مسافرانی هستند که به دنبال هتل های ارزان قیمت می باشند.

هتل های 4 ستاره کوش آداسی

همچون هتل گرند شاهین کوش آداسی از خدمات بیشتری نسبت به هتل های سه ستاره برخوردار هستند

هتل های 5 ستاره کوش آداسی

مانند هتل ریچموند افسوس کوش آداسی تمامی خدمات و امکانات تفریحی مانند ساحل اختصاصی و … را دارا می باشند.در تور کوش آداسی پیشنهادی توسط آژانس هواپیمایی الفبای سفر، انواع مختلف هتل ها وجود دارند و شما بسته به سلیقه و بودجه مالی تان میتوانید هتل مناسب در کوش آداسی را انتخاب کنید و مطمئن باشید آفر تور کوش آداسی در فصل تابستان ما رضایت شما را جلب خواهد کرد.

هتل های بدروم

گزینه های هتل بدروم 5 ستاره و اطراف آن بسیار زیاد است و طبیعتا انتخاب آنها بسیار دشوار است. هرچند ممکن است سخت باشد اما ما در الفبای سفر بر اساس شرایط و سلیقتان کمک می کنیم تا بهترین هتل بدروم را انتخاب نمایید. شما می توانید با مشاهده پکیج های تور بدروم، هتل مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

  • هتل ساحلی هتل مرمرا
  • هتل کارسه
  • هتل والنس در کاپلانکایا
  • هتل کمپینسکی بارباروس بی
  • دی هتل ماریس

از لاکچری ترین و بهترین هتل های بدروم می باشند.

در بدروم از کدام جاذبه های گردشگری دیدن کنیم؟

تفریحگاهای ساحلی،بازارهای محلی سنتی با انواع کالاهای متنوع، روستاهای قدیمی، آثار تاریخی کهن و به جای مانده از قرن 15، معابد، عکاسی از مناظر اطراف ساحل، تماشای ماهی ها و گوش دادن به امواج دریایی لاجوردی، غذاهای محلی رنگارنگ و خوش طعم، مساجد مختلف، تنها بخشی جزیی از جاذبه های توریستی بدروم در تور بدروم هستند.

مقایسه کوش آداسی با بدروم، کدامیک بهتر است؟

سواحل دیدنی بدروم و تفرجگاه ها

دیدنی های کوش آداسی

تور گردشگری کوش آداسی، انواع مختلف تفریحات خاطره انگیز را برای مسافران این شهر فراهم می کند. می توانید به پارک های آبی این شهر همچون پارک آبی آدالند و آکوا فانتزی که در فاصله بسیار کمی از مرکز کوش آداسی بروید و هیجان خود را تخلیه کنید. اگر علاقمند به تاریخ هستید، فکر نکنید که قثط در استانبول ، قونیه یا آنتالیا اماکن باستانی دیده می شوند پس حتما به پرینه، شهر تاریخی افسوس و کاروانسرای محمد پاشا سر بزنید تا شاهد بناهای باشکوه تاریخی باشید. زیرا کوش آداسی از شهرهای قدیمی و باستانی به حساب می آید که در برهه ای از سال به تصرف ایرانیان درآمده بود. البته سواحل زیبای کوش آداسی در کنار  پارک ملی بیوک مندرس و پارک ملی دلتای آیدین و دو غار کاراجا و سیرتلانیتی از دیدنی های کوش آداسی هستند که قطعا برای علاقمندان به این مکان ها جذاب خواهند بود. تماشای غروب آفتاب در سواحل این شهر یکی از محبوبترین کارهایی است که گردشگران انجام می دهند. در ضمن اگر با تور مسافرتی قصد سفر به این شهر را دارید  قیمت تور کوش آداسی به هتلی که رزرو می کنید و همچنین ایرلاین مورد نظرتان بستگی دارد. طبیعتا رزرو ایرلاین ترکیش یا پگاسوس ممکن کمی هزینه را نسبت به ایرلاین داخلی بالاتر می برد و همچنین اگر در نوروز و فصل بهار قصد سفر به کوش آداسی را داشته باشید هزینه سفرتان بالاتر می رود. پس در نظر داشته باشید امکان دارد تور کوش آداسی تابستان ازپاییز و زمستان گرانتر باشد.

مدت زمان اقامت در کوش آداسی

اقامت در کوش آداسی در مجموع 6 الی 7 شب است زیرا پروازها از تهران به کوش آداسی به صورت هفتگی هست و شما نه می توانید کمتر و نه می توانید بیشتر در این شهر اقامت داشته باشید. بنابر این شما در اصل از آفر تور 7 روزه کوش آداسی استفاده خواهید کرد.

تور هوایی کوش آداسی

لازم به ذکر است که از تهران به کوش آداسی هیچ پرواز مستقیمی انجام نمی گیرد و شما ابتدا به طور مستقیم عازم ازمیر خواهید شد و سپس با ترانسفر زمینی به مدت 1 ساعت و نیم به کوش آداسی خواهید رسید.

تور هوایی بدروم

اگر قصد خرید تور هوایی ترکیه را دارید و با پرواز داخلی مثل ایران ایر بخواهید به بدروم بروید همچون سفر به مارماریس باید ابتدا وارد ازمیر شوید و سپس از آنجا با طی 4 ساعت مسیر بصورت زمینی به بدروم خواهید رسید اما اگر پرواز خارجی انتخاب کنید بدون معطلی به فرودگاه میلاس بدروم خواهید رسید. توجه داشته باشید برای سفر با ایرلاین خارجی هرچند امکان دارد هزینه بیشتری پرداخت کنید اما معطلی نخواهید داشت.

مقایسه کوش آداسی با بدروم، کدامیک بهتر است؟

نحوه سفر از کوش آداسی به بدروم

حال به نظر شما کدامیک از این دو شهر ارزش بیشتری برای تماشا و تفریح دارند؟

با رزرو تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس هواپیمایی الفبای سفر  پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند. پس کافیست به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید

منبع: آژانس هواپیمایی الفبای سفر|  www.alefbatour.com

 

مطالب مشابه را ببینید!